misliju pasidaryt kazka tokio, arba vapse bakeli isimti ir ok..
Grazesnis Garsas. (tiesioginis ismetimas)
-
BeerMaker
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 495
- Užsiregistravo: 16 Lap 2004, 12:42
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Grazesnis Garsas. (tiesioginis ismetimas)
ar tiesa,kad padarius tiesiogini ismetima sumazeja trauka ?ir ar labai jaciasi?pas mane,jei kas nezino 2.0 OCH,standartas taip sakant..
misliju pasidaryt kazka tokio, arba vapse bakeli isimti ir ok..
) kiek dar esu girdejas,nzn ar cia pletkai ar tiesa,bet tarkim grazesnis garsas sklinda is didesnio diametro ismetimo vamzdzio... tiesa? na, pas mane dvigubi REMUS sedi..
misliju pasidaryt kazka tokio, arba vapse bakeli isimti ir ok..
Jei sugalvosi ismesti priespaskutini bakeli ir jis normalios bukles, tai zinok, mielai ji priglausciau. Maniskis nors vizualiai dar neblogas, taciau jau eina i pabaiga, t.y. lauke bunant ir akseleruojant girdisi specifinis calibru krioktelejimas, kuris stipreja su bakeliu eksploatavimo pabaigos artejimuBeerMaker rašė:ir tokie normalus, neperdidziausio diametro, bet tikrai ir nemaziausio...
ir aplamai kas ka zinot apie tai,rasykit,idomu..
Beje, paimciau ne uz aciu, jej ka.
p.s. o tiesiogini ismetima galiu rekomenduoti kas gerai daro, jau ne vienam draugui esu uzrodes, nei vienas nesiskunde. Galinis bakelis su silencer'iu ar be, kainuoja nuo 200 iki 400Lt. vidutiniskai.
Na, pvz., dvitakciuose varikliuose (motoroleriai ar motociklai ir pan.), nuemus duslintuva galia krenta iki kritines ribos, t.y. nesant atbuliniam slegiui(pasipriesinimui) ismetimo sistemoje, nesusidaro reikiama kompresija cilindruose, kadangi cilindras nera sandarus. Speju, kad kazkas panasaus yra ir automobilio varikliuose, t.y. efektas toks, kaip su kiauru duslintuvu arti ismetimo kolektoriaus vazineti - kriokia daug, o traukia mazai.BeerMaker rašė:nu.,. bet kaip su trauka?
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Pats nzn, bet neteko jokiuose forumose skaityt, kad tiesioginis ismetimas kenkia galiai, manau kaip tik atvirksciai, nes palengveja duju ismetimas, o tie bakeliai juk dedami del triuksmo slopinimo. Beje dar skaiciau, kad tiesioginis ismetimas plius sportinis oro filtras labai neblogas varijantas.
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
taip, tai galiu patvirtinti - laisvesnis isetimas + sport oro filtas, tikrai ir garsas suagresyveja ir trauka siek tiek pagereja 
jeigu tikrai rimtai nori darytis, bent vilniui yra toks ziurke, tai jis tau galetu papasakoti apie viska smulkiau ir padaryti taip kaip nori
per laisvas ismetimas mazina sukimo momenta, taigi ir galios kazkiek prarandama. Bet jei pvz yra katalizatorius, tai uz jo laisvai gali statytis free flow bakelius ir viskas bus ciki
jeigu tikrai rimtai nori darytis, bent vilniui yra toks ziurke, tai jis tau galetu papasakoti apie viska smulkiau ir padaryti taip kaip nori
per laisvas ismetimas mazina sukimo momenta, taigi ir galios kazkiek prarandama. Bet jei pvz yra katalizatorius, tai uz jo laisvai gali statytis free flow bakelius ir viskas bus ciki
vectra A '90 2.0i 8v
-
Andronas
- Entuziastas
- Pranešimai: 580
- Užsiregistravo: 07 Spa 2005, 11:36
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Tai o pvz kaip galim apaaiskint toki dalyka, kai masina nevaziavo isvis, na visai max 100km/h. diagnostika padare isvada ismetimas kujovas, atvariau pas dusliu meistrus pasake katalizatorius kujovas vabse, tai ispjove ji visai ivirino vamzdi nerudijanti vietoj jo. Rezultatas respekt!!!! Zveris pasidare ir garsas tikrai atkreipiantis demesi:) Zvimbiantis... nors viskas kita stok...
P.S kai ta katalizatori atsuko pries sviesa tai vabse nieko nesimate:) Bet tos celes matesi, t.y. nestrupejes buvo jis o tik uzsikimses...
P.S kai ta katalizatori atsuko pries sviesa tai vabse nieko nesimate:) Bet tos celes matesi, t.y. nestrupejes buvo jis o tik uzsikimses...
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Uzsikimses jis buvo.Andronas rašė:Tai o pvz kaip galim apaaiskint toki dalyka, kai masina nevaziavo isvis, na visai max 100km/h. diagnostika padare isvada ismetimas kujovas, atvariau pas dusliu meistrus pasake katalizatorius kujovas vabse, tai ispjove ji visai ivirino vamzdi nerudijanti vietoj jo. Rezultatas respekt!!!! Zveris pasidare ir garsas tikrai atkreipiantis demesi:) Zvimbiantis... nors viskas kita stok...
P.S kai ta katalizatori atsuko pries sviesa tai vabse nieko nesimate:) Bet tos celes matesi, t.y. nestrupejes buvo jis o tik uzsikimses...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
BeerMaker
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 495
- Užsiregistravo: 16 Lap 2004, 12:42
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
2 Doberman, is marselio nepirkau,as savo calibra su REMUS'u jau pirkau...
kiek girdejes is tokio mechaniko... jis gana neblogai nusimano apie masinas... tai sake,kad jei darai ismetima i tiesiogini, zodziu isimi bakeli ir t.t. tai kuo didesnio skersmens galas sedi pas tave, tai tuo "geresnio daznio" garsas eina.. ta prasme,cia kazkas tokio kaip svilpiant i alaus butelio kakliuka,kuo siauresnis kakliukas,tuo plonesnis ir pavirsutiniskas garsas, o kuo platesnis,tuo GILESNIS ir sodresnis... ta ir duoda galo skersmuo... va ta as ir noriu.. kiek idomu kainuotu pasidaryti i tiesiogini ,cia kalbu jau su visa kaina..?
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
dek kelnes nuo dohc visa vamzdyna koky 60mm skersmens manau neapsirixi....
kainos nezinau...nuvaziuok y uab diezas.... siaures miestelyj ten garazuose randasi...padarys neblogai...
kainos nezinau...nuvaziuok y uab diezas.... siaures miestelyj ten garazuose randasi...padarys neblogai...
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
BeerMaker
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 495
- Užsiregistravo: 16 Lap 2004, 12:42
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
matai tas zemas daznis irgi yra skirtingas, aisku,cia tau ne i bonkes svilpauti
, kaip bus taip bus.. niekomet nenorejau kad krioktu... reikia butent kad kad taip giliai ir zemai (aisku ir nepertyliausiai) isgautu garsa... nes kaip krioke,tai eina per ausis.. o kai aiskiai girdi,tai kitas jau reikalas.. anyway.. cia kaip sakiau ,kaip bus taip..nepatiksinsi juk..
o kiek pas ta "ziurke" kainuotu?
o kiek pas ta "ziurke" kainuotu?
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Man atrodo autobanginiu forume buvo imetes kazkas video su ziurkes atliktu darbu. Tai kai uzkure berots preliuda 4, tai toks malonus garsas buvo kad oi oi oi.
Cia as nereklamuoju, bet panasu kad tas zmogelis zino ka daro
Cia as nereklamuoju, bet panasu kad tas zmogelis zino ka daro
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
BeerMaker
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 495
- Užsiregistravo: 16 Lap 2004, 12:42
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
ble... idomu butu..
http://www.remus.at/car.jpg cia pats paskutinis is desines apacioje,panasus i mano,tik gal truputi didesnio skermens,cia gerai nesimato,nes pas mane isgraviruota duslerkos viduje REMUS RACING ar kazka panasaus... va sita dalyka, tai paliybomu isidesiu-garsa... na aisku,pavasariuj atejus ir ratus..
)
http://www.remus.at/car.jpg cia pats paskutinis is desines apacioje,panasus i mano,tik gal truputi didesnio skermens,cia gerai nesimato,nes pas mane isgraviruota duslerkos viduje REMUS RACING ar kazka panasaus... va sita dalyka, tai paliybomu isidesiu-garsa... na aisku,pavasariuj atejus ir ratus..
nu as irgi pas ji dariausi, tai nuo pat katalizo visus bakelius metem lauk, dejom sport rezokus (free flow) tai garsas labai tenkina
iki 400 lt manau galetum sutilpti pas ji, jau ir si ta (tikrai ne sh) padarys uz tokia kaina.
kiek pamenu jo telefas: 868938786
pasikalbek su juo.
iki 400 lt manau galetum sutilpti pas ji, jau ir si ta (tikrai ne sh) padarys uz tokia kaina.
kiek pamenu jo telefas: 868938786
pasikalbek su juo.
vectra A '90 2.0i 8v
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
cia galima gincytis....teoriskai srautas didelis tik pradzioj ismetamuju duju..paskuj link galo jis silpneja taigi protingai gali ir siauret netgi bisky sistema link galo....bet neperdaug..mano nuomone....Budulas rašė:ziurke geriau padarys. ir maziau $ paliksi.
o kad garsas butu zemesnio daznio, reikia kad ismetimo kelyje niekur vamzdis nesusiauretu, jis turi tik platet. todel neapsimoka deti storo vamzdzio nuo kelniu, jei poto bus kur nors bakelio paemimas siauresnis.
ziurke daro gerai..zino ka daro...eiles pas jy labia dideles...ziemos metu gal maziau dabar bus darbo...
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
1. ta zmogu kuri pasiuliau ir yra ziurkee 
2. free flow ismetimas yra pigesnis nei normalus, nes bakeliu net nera arba minimaliai, delto ir mazesni ismetimo sistemos kastai.
3. dejimas plataus skersmens vamzdzio paciam ismetimo sistemos gale yra neracionalus, turint galvoje, kad didziausias ismetamu duju slegis susidaro ne duslintuvo pabaigoje, o pradzioje (ir per lenkimus). Diametras visoje ismetimo sistemoje turi buti daugiau maziau vienodas.
4. berods Budulas(?) labai teisingai parase, kad kiauras duslintuvas (ypac arti ismetimo kolektoriaus), mazina sukimo momenta (gali buti, kad labiau prie zemu arba prie aukstu, cia kita kalba). Galia yra isvestinis dydis, tiesiogiai priklausantis nuo sukimo momento ir apsisukimu. Kadangi rpm'as del kiauro duslintuvo nekinta (arba minimaliai), o maksimalus sukimo momentas sumazeja - sumazeja ir maksimali galia.
5. velgi, kaip Budulas rase, ismetimo sistemoje vamzdis neturetu niekur siarureti, o ta yra sudetinga padaryti per lenkimus. Todel tie, kurie tai zino ir i tai kreipia ypatinga demesi, renkantis kur ir pas ka daryti, turetu buti lenteles virsuje. Zinau, kad yra nemazai "geniju", kurie tiesiog sulenkia to pacio diametro vamzdi ir ivirina tokia "alkune". Tai cia yra labai blogas pavyzdys, ir tokiu, kurie taip daro, rinktis nederetu.
6. jei variklis jau ant tiek uzhpustas, kad paskutinis 'bottle neck' yra duslintuvas, tada taip, duslintuvo diametro didinimas ir pasipriesinimo mazinimas turi prasme, taciau salyga, prie kurios tai daroma, skaityti pirmoje sakinio dalyje.
2. free flow ismetimas yra pigesnis nei normalus, nes bakeliu net nera arba minimaliai, delto ir mazesni ismetimo sistemos kastai.
3. dejimas plataus skersmens vamzdzio paciam ismetimo sistemos gale yra neracionalus, turint galvoje, kad didziausias ismetamu duju slegis susidaro ne duslintuvo pabaigoje, o pradzioje (ir per lenkimus). Diametras visoje ismetimo sistemoje turi buti daugiau maziau vienodas.
4. berods Budulas(?) labai teisingai parase, kad kiauras duslintuvas (ypac arti ismetimo kolektoriaus), mazina sukimo momenta (gali buti, kad labiau prie zemu arba prie aukstu, cia kita kalba). Galia yra isvestinis dydis, tiesiogiai priklausantis nuo sukimo momento ir apsisukimu. Kadangi rpm'as del kiauro duslintuvo nekinta (arba minimaliai), o maksimalus sukimo momentas sumazeja - sumazeja ir maksimali galia.
5. velgi, kaip Budulas rase, ismetimo sistemoje vamzdis neturetu niekur siarureti, o ta yra sudetinga padaryti per lenkimus. Todel tie, kurie tai zino ir i tai kreipia ypatinga demesi, renkantis kur ir pas ka daryti, turetu buti lenteles virsuje. Zinau, kad yra nemazai "geniju", kurie tiesiog sulenkia to pacio diametro vamzdi ir ivirina tokia "alkune". Tai cia yra labai blogas pavyzdys, ir tokiu, kurie taip daro, rinktis nederetu.
6. jei variklis jau ant tiek uzhpustas, kad paskutinis 'bottle neck' yra duslintuvas, tada taip, duslintuvo diametro didinimas ir pasipriesinimo mazinimas turi prasme, taciau salyga, prie kurios tai daroma, skaityti pirmoje sakinio dalyje.
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
As nepjauciau vien del to kad garsas pasikeis. Be to jis bus ne toks kaip rimtai padarius.mantisimo rašė:Man snd meistras pasisiule uz 20 Lt ispjauti paskutini bakeliNeva garsas bus grazus? Dabar pas mane stovi visi bakeliai ir ismetimas tylus kaip priklauso. Pjauti ar nepjauti ta paskutini bakeli?
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]