mano balta calibra
na blyn jei nezinai kam tokioj vietoj yra dedama tai ir nesapaliok, jau geriau taip nej belekaip sukeist maga su org. dacikais. beto cia tikrai nea calibra, y calibra toks navarotas neisivaizduoju kam reikalingas net butuartur rašė:dzidziausia nesamone kokia maciau,cia kam jinai ideta
OCA fE> diesel power
my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
Vat butent, kad jei tvarkingai padaryt, tai viskas cia normaliai. Beje, pas didelio litrazo amerikonus tokie sprendimai pasitaiko
Tik minusas tas, kad turbo lagas toooooks 
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Pataisykit jei klystu, bet ora dapusti iki paemimo reikia nuo galinio bamperio iki variklio priekyje, (nebent cia koks vabalas, bet galas nevaromas tai ko gero ir motoras ir visa kita priekyje)priedo oras spudus, kada uzpustu perjungus begi - vienas dievas tezino. Ir dar, ismetamosios dujos pries pat isejima jau daug energijos neteke, atiduodamos siluma, tai is tikro kur tokios turbos esme ir prasme
Beje, del artur grozio supratimo, kenciau, kenciau bet jau neisturiu, tai is tikro del to ryciago uzvalkalo - jau geriau guminis kaip pas pasata krokodila, bet tik ne kailinis - taip ir prisimenu ziguliu laikus su tokio stiliaus pagrazinimais - kailinis ryciago uzvalkalas, stiklinis bumbulas su rozyte viduje, pliazo plastikines lekstes ant priekiniu lempu, sachmatu ceratines lentos kaip purvasaugiai, daug lipduku salone, kvailas guminis zaislas ant kablio ir pan. Taigi reziume :automobilis turi buti funkcionalus, be blizguciu ir visokiu pakibinimu kurie trukdo vairuotojui, o automobili pavercia kazkuo tarp lunaparko ir ledu kiosko. Todel, geriau keletas papildomu prietaisu ar davikliu, nei leopardo rastu avikailis
Izeist nenorejau, bet ir pats turi pripazinti, kad puosiant skonis butinas 
Beje, del artur grozio supratimo, kenciau, kenciau bet jau neisturiu, tai is tikro del to ryciago uzvalkalo - jau geriau guminis kaip pas pasata krokodila, bet tik ne kailinis - taip ir prisimenu ziguliu laikus su tokio stiliaus pagrazinimais - kailinis ryciago uzvalkalas, stiklinis bumbulas su rozyte viduje, pliazo plastikines lekstes ant priekiniu lempu, sachmatu ceratines lentos kaip purvasaugiai, daug lipduku salone, kvailas guminis zaislas ant kablio ir pan. Taigi reziume :automobilis turi buti funkcionalus, be blizguciu ir visokiu pakibinimu kurie trukdo vairuotojui, o automobili pavercia kazkuo tarp lunaparko ir ledu kiosko. Todel, geriau keletas papildomu prietaisu ar davikliu, nei leopardo rastu avikailis
Kai variklis amerikanskas ir po kapotu 6.0+++ litru, V8 tai ner vietos kur po kapotu kist ta turbina. Todel taip ir daroma. Ir efektas tikrai yra, taciau lagas didelis. O V8 ismeta tiek duju, kad ju energijos uztenka uzpust ta turba. Aisku ne 2bar, bet kazkokiam efektui uztenkaramus rašė:Pataisykit jei klystu, bet ora dapusti iki paemimo reikia nuo galinio bamperio iki variklio priekyje, (nebent cia koks vabalas, bet galas nevaromas tai ko gero ir motoras ir visa kita priekyje)priedo oras spudus, kada uzpustu perjungus begi - vienas dievas tezino. Ir dar, ismetamosios dujos pries pat isejima jau daug energijos neteke, atiduodamos siluma, tai is tikro kur tokios turbos esme ir prasme![]()
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
