tepalai
Turejau kazkur nuoroda ir apie tai, bet dabar jau nebeieskosiu. Yra skirtumai, bet asmensikai as tam demesio neteikiu.popcys rašė:o kaip del tepalo filtru? yra skirtumas koki pirkti?
Del tepalo - nfsu esi neteisus. Nenaujam variklyje tepalas turi gana greitai pajuoduoti. Jei nepajuoduoja, vadinasi, arba jis netirpina nuosedu savyje (blogai), arba variklis tavo yra kaip naujas (neitiketina).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
klausimas del tepalo filtro kilo, kai uzsukes i kazkokia lieva auto detaliu parduotuve pirkau lempuciu, uz ta pati nusprendziau alyvos pasiimti, tik apart kazkokios lievos su uzrasais super turbo ar kazkas panasaus uz 40lt/5l neturejo, tai paklauses ar sandeli neturi normalesnio tepalo, gavau toki pasiepenti juoka, mol kam tau reikia gero tepalo, jei vistiek filtra kinietiska perki
Bet taip ir maniau kad filtras neesme
kuro filtra kas kiek laiko reikia keisti?
kuro filtra kas kiek laiko reikia keisti?
[img]http://line4auto.ru/opel/m1402.gif[/img]
Vilniuje uz CHAMPION tepalo filtra omegai b (x20xev) mokejau iki 10Lt. Tai kam ten levaka pirkt, nezinau. Bet, jei filtro reik skubiai, o FRAM, CHAMPION ir pan. ner, tai deciau, kad ir pigiaka SCT ir nesukciau galvos.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
GAL Delco?popcys rašė:tik norejau pasakyti, kad nuejus i autima paprasiau tepalo filtra, dave alco, ar koki ten, tai ir pasidare idomu ar ieskoti kitose parduotuvese geresnio, ar statyti toki koki pavyko rastitema isaiskinom, statysiu ka turiu ir nesuksiu galvos
Posted after 4 minutes 14 seconds:
na as kazkur 1ltr per 10kkm dapilu, taciau nesuku del to galvos...Barton rašė:buvau as tuos GM susipyles is alagorus, tai kas 500 km reikedavo dapilt po 100ml
dabar kitokius pilu, nepamenu tik pavadinimo, bet litras kainuoja 9 litus, tai pravaziavus apie 3000-4000km dapilt reikejo tik 200 ml
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?t=7972]C20NE '95[/url]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
Reikėjo varyti į tanagrą ten bosch filtrą esu pirkęs ir db dar pas mane boschaspopcys rašė:tik norejau pasakyti, kad nuejus i autima paprasiau tepalo filtra, dave alco, ar koki ten, tai ir pasidare idomu ar ieskoti kitose parduotuvese geresnio, ar statyti toki koki pavyko rastitema isaiskinom, statysiu ka turiu ir nesuksiu galvos
c20let
truputi paruduoja po 2000-3000km, po 6000 jau kaip ir tamsiai rudas/juodas, bet dar persimato matuoklis truputi, arba patepus ant pirsto dar persimato, 8000-10000 jau juodas ir nebepersimato jei yra sluoksnelis 1mm ir jauciasi kad tepalas skystesnis ir netoks slidus. Variklis nera naujas bet tikiusi nelavonas. Esu skaites, kad skirtingu firmu ir skirtingu technologiju tepalai labai skirtingai keicia savo spalva, bet tai nera nei gerai, nei blogai. As naudoju neste 10W40 pusiau sintetini gana sviesi spalva, anksciau kai eidavo gauti visada naudojau tik Q8calibra rašė:Del tepalo - nfsu esi neteisus. Nenaujam variklyje tepalas turi gana greitai pajuoduoti. Jei nepajuoduoja, vadinasi, arba jis netirpina nuosedu savyje (blogai), arba variklis tavo yra kaip naujas (neitiketina).
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Cia dyzelio tepalai po 500 km juodi buna, o calibros kai keiciu kas 8000 km tai ties kokiu 3tukst dar gintariniai buna, tiesa is pradziu kai tik nusipirkau auto, tepalai greiciau pajuoduodavo. Kas del mineraliniu tepalu tai jie turi viena privaluma - pasitaiko kad kai variklis pakankamai pavarges ir degina pusiau sintetika, o remontui dar kuri laika neina pasiruosti, tai supylus mineralinius tepalus deginimas kartais pastebimai sumazeja (aisku tai laikina priemone, bet kartais padeda) tiesa deginimas neturetu buti tokio masto kai sudeginus 5l benzino reikia dapilti litra tepalo.
pameginkit castrol txt, bet butinai originala. Butu idomu isgirsti jusu atsiliepimus 
Dar vienas dalykas - opeliu kokie varikliai "sandarus" mes visi puikiai zinome. Tad, kas 10000km. keitimo intervala nenustebciau, jei kokius 1-2ltr. islaistoma vien pro tarpines
Dar vienas dalykas - opeliu kokie varikliai "sandarus" mes visi puikiai zinome. Tad, kas 10000km. keitimo intervala nenustebciau, jei kokius 1-2ltr. islaistoma vien pro tarpines
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nu tai pirk pigesnius, bet dar padorius tepalus ir dapilk po ta litra, negi gaila? Pvz, nueik i serivsa, susitark, kad is backos nuleistu 5ltr. uz 50Lt ir jau puse keitimo intervalo turesi ka pilt. Juolab, kad taip daznai dapildamas turesi svaru varikli ir beveik visada shviezhiais tepalais, nes per visa perioda realiai supilsi triguba norma (5+10=15).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]