C20NE mazas tepalo spaudimas
C20NE mazas tepalo spaudimas
kaip pas mane 94m cali tai yra tie dacikai virs pelenines,tepalo spaudimo,pastebejua siltos spaudimas ant laisvu ne vieneto kartais nebuna,vaziuojent buna du su puse,galvoju indeklai bus pavarge del to ce tep
viens veikejes motoristas pasake,kat tepalo siurbly yra regulevimo varstas su spyruokle,insidet liepe stipresne spyruokle ir spaudimas pakils,tiesa kazi
Ramunce Calibra 2.0i C20NE
Tie elektriniai dacikai gali buti netikslus. Jei nori tikslaus parodymo tai tik mechaninis dacikas, kur tepalas per vamzdeli ateina iki jo. Bet geriausia kai paneleje yra tik indikacine lempute: jei ant laisvu mirksi - problema (jei laiku keisit tepalus ir gerus pilsit tai del per mazo spaudimo neturetu artimiausiu laiku mirkseti), jei nemirksi - vaziuoji ir nesuki galvos koks tas tepalo spaudimas, patikekit nervu susitaupo tikrai zymi dalis, o tai esu turejes auto su rodykliniais elektriniais tepalo spaudimo dacikais tai nori nenori akys krypsta ir nervas ima tai per mazai rodo tai per daug - ir pradedi ieskoti auto ligu, o is esmes po uzpakali smegenu 
As is savo patirties pasakysiu, kad tepalo lempute mirksi ant laisvu del gaidisku tepalo filtru, kurie prastai praleidzia tepala, vienas tokiu man buvo SCT zydras toks
dar vienas variklistas minejo kazkoki clean ar kaip ten dabar nepamenu pavadinimo. Tai vietoj to SCT isukau bocsh ir viskas iskart susitvarke jokiu sviesos efektu prietaisu skydely. Aisku jei variklis lavonas tai cia niekas nepades.
Posted after 1 minute 45 seconds:
beje zwerie 6 dar blogiau negu 1
Posted after 1 minute 45 seconds:
beje zwerie 6 dar blogiau negu 1
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
To zweris: tirstesnis tepalas nera geras sprendimas, nes per didelis slegis salygoja tepalo prasimusima pro tarpines i isore, o jei variklis prastos bukles tai jam uzsilus ir tuo paciu ikaitus tepalui net tirstesnis tepalas spaudimo taip pat nepalaiko (arba labai laikinai dar gali palaikyti), todel jei filtras geros firmos, tepalai tinkami motorui, ju lygis geras, redukcinis voztuvas neuzsiterses, variklio apsukos ne per mazos, o tepalo spaudimo lempute mirksi - reiskia ne tik prastas tepalo spaudimas, bet tuo paciu ir dazniausiai prasta indeklu bukle.
To munce (skaityk idemiai): Spyruokle ten tokia kokios reikia ir kitokia spyruokle neduos nieko gero. Del to veikejo tavo pazystamo motoristo patarimo deti stipresne spyruokle tai galiu pasakyti tiek, kad kur garantija, kad kai uzkursi varikli po tokio modernizavimo ar staiga nepamatysi tepalus varancius kaip is laistytuvo ? (kai nevalios apsauginis tepalo filtrui skirtas voztuvas visko praleisti i tepalo magistrale ir prades dideli tepalo kieki leisti per tepalo filtra ir neatlaikys pirmiausiai jo tarpine). Tiesa, karta kai pazystamas perrinko kapeikos varikli ir ant laisvu mirksejo tepalo lempute tai idejom po redukcinio voztuvo spyruokle poverzle ir to uzteko, kad viskas susitvarkytu (bet tai cia buvo n-tasis kapitalinis tam varikliui ir is esmes jau paskutinis). Bet tavo atveju kartoju, kad nereikia jokiu tobulinimu, jei tepalo spaudimo lempute prietaisu skydelyje nedega tai vazinek ir i tuos dacikus nekreipk demesio 