kompresorius i 16 v.

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

pabandyt galima, tu 195 AG per akis. beje, kompresorius jau yra. ;) liko linksmoji dalis :lol: tik reikia palaukt atsilimo, nes nu ir nx, rankos gali nukrist.
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
Egas
Entuziastas
Pranešimai: 733
Užsiregistravo: 06 Bir 2006, 22:10
Vietovė: Plunge

Standartinė Egas »

Kiek kainavo kompresorius? ;) Gal nufotkink parodyt... koks ten jis... 8)
C20XE
A. Birsas "Merginos butu nuostabios, jei patektum i ju glebi nepatekdamas joms i nagus..."
mad_kaker
Klubo Narys
Pranešimai: 2406
Užsiregistravo: 29 Rgp 2006, 21:03
Vietovė: Skuodas

Standartinė mad_kaker »

tai kad pats kompresorius tik maza dalis detaliu kuriu dar reiks...
[url=http://img212.imageshack.us/my.php?image=offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif][img]http://img212.imageshack.us/img212/2098/offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

nu tos kitos detales be jo nereikalingos :D
"Eine Legende Lebt Immer..."
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

teisingai ;)
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Na kol tema buvo tik pradeta, galvojau eiline blevyzga bus, bet jei zmogus jau sako nusipirko kompresoriu ir jau prades kazka veikt tai ir as isikisiu cia :D
Nes nzn zinote ar ne turiu nusipirkes ir pats kompresoriu Eaton M90 is mercedes CLK, planuoju ji ateiti statyti i savo projektini matora 3.0 galia kuria planuoju pasiekti apie 400ag. Man tam reikes gal nemazai ko, Let'o stumokliu 6vnt, Let'o(arba dar galingesniu) purkstuku 6vnt, naujos galingesnes kuro pompos, intercoolerio, silikoniniu zarnu, nerzaveikiniu alkuniu ir programuojamo kompo. Biudzetas apie 3000eur min. planuojamas.
Tomai tavo atveju, kaip tu manai kiek leis tau standartinis kompiuteris pusti oro i varikli santykiu su kuru? Manau nedaug, bet kas zino...
Vienas svarbiausiu aspektu darant sia performance modifikacija reikia sumazinti suspaudimo laipsni iki 9.1 tada kompresorius neprapus tau tarpiniu ir visu kitu silpnu vietu. Sprendimas Let'o stumokliai...
Idomu bus toliau stebeti tavo projekto raida. Kompresoriaus privalumas jokio lago ir sexy garsas ;)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

let'o stumokliai 9.0:1, ne 9.1, cia del tikslumo.
Viska ka parase YELLOW yra teisybe, dar tik pridurti galiu, kad reikes kompresoriui sugalvoti tvirtinima, dirza, skriemuli ir t.t. Pas c20xe/c20ne ten vietos tam reikalui ne per daugiausiai... Tad, tikrai bus idomu pamatyti pabaigtra projekta...


Kalbant apie marijampoliecius...:) Na, gaila, kad Remis sudauze savo caly. Vis tik butu buve labai idomu paziureti, kaip ilgai butu vazinejes su stock let ecu ir 10.5:1 suspaudimu... Tiesa sakant, keista, kad net savaite motoras atlaike, matyt, detonaciniams reik dekot :)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

cipas kompe ir corado purkstukai jau sudeti, kompresoriu bandysiu taikyti i kondiskes kompresoriaus wieta, taip, kad su skriemuliais problemu kaip ir neturetu kilt. jei benzo neuzteks bandysiu det turbos purkstukus ir kilstelt slegi, gal siuirbli mechaninio ipurskimo reikes det. wiskas eigoje turetu pasimatyt kas kaip. kol kas darbai stoja iki oro atsilimo :)
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

vaziuoti vaziuosi, bet ne nuo to galo prieini prie degimo valdymo.
As siulyciau viska sudejus sumapinti kompa, o ne su purkstukais zaist (kas yra nesamone, paprastai tokiais atvejais slegis koreguojamas su FPR, bet pabreziu - KOREGUOJAMAS, o ne su juo mapinamas is esmes naujos kontrukcijos variklis...).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

ta prasme cipuotas dochines kalibros kompas gali nesusitwarkyt? beje nesiruosiu galios kelt iki begalybes, geriaiusiu atweju kilstelt iki 190 AG.
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Na purkstukos deti gali kad ir 1000cc jei kompo modifikacijos tik "cipas" tai nieko is to negausi.
O del 190ag gali likt prie to ka turi susidejes, tik kompresoriu uzmoves jau panasiai turesi...
Sakyk, gal as nelabai pastabus ar neturejau laiko visa tema perskaityt, koki kompresoriu naudosi?
Ir dar vienas klausimas, turbut pats svarbiausias, kaip slegi ketini reguliuoti? Dump valve turi? ar sklende dar viena desi?Jei desi tada kaip ja reguliuosi?
Stai video kaip mano projektas atrodys: http://www.youtube.com/watch?v=Lgnp3-BPUj0
CTAPblK
Entuziastas
Pranešimai: 801
Užsiregistravo: 14 Geg 2007, 07:23
Vietovė: Vilnius

Standartinė CTAPblK »

kompresori dar ijunginet ir atjunginet galima kaip kondiske :)
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

is kur tu tai istraukei?
"Eine Legende Lebt Immer..."
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

kompresorius nuo dyzelinio auto, del Dump valve ir sklendes dar konkreciai nieko negaliu pasakyt, renku informacija, buciau dekingas sulaukes kolegu patarimu.
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
Human
Veteranas
Pranešimai: 4456
Užsiregistravo: 30 Kov 2007, 22:54

Standartinė Human »

Cia jau nebent pavara dedant skriemuliams sujungt nes kitaip nzn kaip galima atjunginet
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

as tai nesuprantu tokiu durnu kalbu... Arba as atsilikes, arba cia jus snekat brieda...

Man rupi vienas klausimas : ar suvokiat, kad map'as kiekvienai modifikacijai is esmes turi buti unikalus? Unikali modifikacija, unikalus ir map'as, skirtas butent tai modifikacijai.
Juk, cia keiciama ne tai, kad suspaudimo laipsnis ar velenai (kam jau reikia kito map'o), bet apskritai variklio konstrukcija is n/a i f/i?

Jeigu tavo chipas c20xe pils benza tolygiai per visa diapazona (pvz, kaip ir su fpr'u galima is esmes pakelti slegi ir gauti panasu rezultata), o kompresoriaus charakteristikos (kas liecia oro padavima per rpm) nebus tolygios, tai rezultate kazkur perpilines, kazkur nedapils. IMHO "kaimo tiuningas", kai sudedamos dalys, bet nesuprogramuojamas variklio valdymas.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

Geriausia butu alternatyvus reguliuojamas programuojamas ECU. Esam jau diskutave apie tai. Arba bent jau korbas, bet speju technikines nepraleistu, del CO ar dar ko nors.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Na, korbu su f/i varikliais nebuvo labai daug, o ant LT, ko gero, vienetai zmoniu, kurie turi praktikos tokius korbus derinant.

Zinoma, kad programuojamo ECU reik. Arba bent jau stock'ini ECU perprogramuoti. Ar deti piggyback'a, arba geriausia standalone ECU (pvz, megasquirt,kms, etc.)... Bet velgi... IMHO reikia tikrai gerai suprasti ka darai, kad susimapinti paciam. Net ant stendo mapina (patyre specai) apie dvi valandas, o kartais ir visa diena (priklausomai nuo siekiamu rezultatu). O gatveje susimapinti tai galima nebent turint g-meter'i arba "is pojuciu", bet nerimta... (tas pats, kas nusipirkti corvette'a, bet vazineti juo nuo namo iki tvarto, nes iki baznycios nuvaziuoti jau pinigu gaila arba neuztenka).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
mad_kaker
Klubo Narys
Pranešimai: 2406
Užsiregistravo: 29 Rgp 2006, 21:03
Vietovė: Skuodas

Standartinė mad_kaker »

kuo giliau i miska tuo daugiau medziu, kuo daugiau medziu tuo baisiau pasidaro ir norisi begt is to misko lauk. va cia ir yra protingiausias sprendimas.
[url=http://img212.imageshack.us/my.php?image=offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif][img]http://img212.imageshack.us/img212/2098/offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

calibra gal turi patirties, kaip programuoti stok ECU paciam.
As susiveikiau tokia sena gera programike, gaila kad demo "DME Editor". Labai neblogai eina viska ten reguliuoti.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Kaip stock ECU paciam programinti nezinau. ZInau viena, kad be wideband O2 sensoriaus nera net prasmes pradeti tai daryti, nes paprasciausiai nematysi savo darbo rezultato. Normalesniam derinimui geriausia butu wideband O2 sensorius, EGT daviklis, dyno stendas su stabdziais (kad palaikyti fiksuotus rpm, pvz) ir labai gero ismanymo apie varikli.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

taigi isvada tokia, kad susimapint riekes ta auto kazkam varyt (firmu, gal neminesiu)
"Eine Legende Lebt Immer..."
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

butent...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Tai apie ka as ir is pat pradziu rasiau, arba investuoji ir darai rimtai, arba "kaimo tiurlingas" uzmauni kompresoriu turi tuos 190-200ag kur variklis dirbs her evo znajet kaip uzpilines ir t.t
Kompas esme, o sitoj esmej nemazi pinigai... Tomai ar pasiruoses tiek investuot?
O del kompresoriaus atjunginejimo tai tam video kur idejau, tas procesas ir vyksta kai kompresoriau guolis sustoja, tada kompresorius nustoja pust ora, dirzas sukasi, taciau kazkokio magnetinio guolio pagalba nesisuka kompresorius ir nepucia oro i varikli, aisku ir kompas turetu atitinkamai persijungti i kita darbo rezima, maziau oro, maziau kuro ir t.t
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

tokiu gi principu padaryta ir kodyske
isjungus skyvas sukasi, bet kompresorius neveikia
"Eine Legende Lebt Immer..."
Atsakyti