O.T. Ka patarsit??? (BMW 7)
O.T. Ka patarsit??? (BMW 7)
labas hebra,malonu wel buti cia(sorry,kad senai uzsukinejau) tai wa..toks dalykas,zadu imt sau 7bumeri 1995-99metu,kaina neswarbu,tiesiog noriu paklaust kaip jos?(apsireiskit tik tie kurie tikrai zino,be wisokiausiu gal,galbut ir tt....nes keli draugai turi,tai sako wargo nerealiai,daug ryja,brangios detales ir tt..kiti wisiskai priesingai sako...tai noriu,kad apsireisktu tie kurie tikrai zino ka sako..o jei ne 7,tai pasakykit ka jamtumet turedami 20 + ooolt...gal susigundysiu ant kito warijanto 
ieskai mergynos??ieskokis pinigu..mergyna pati tawe suras.. :D
su klausimais apie bmw sumaisei forumus, tau reikia sito forumo http://forumai.bmw-klubas.lt/ ten tikrai patars geriau negu cia, nes jie vazineja su bmw, kur tavo logika pas calibristus klausti apie bmw ir dar 7 kartos? ka jie tau atsakis? viena sik dave draugelis pralekti, ar paimiau pas teva i parda nuvaziot na zinai visai nieko, smagi masinite, man patinka 
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
GOLFIII 1,9tdi
Nu ka pats vazinejau apie menesi laiko. Pojuciai tikrai smagus,kuro sanaudos priklauso kaip vaziuosi. Detaliu kainos nera tikrai kosmines. Aisku priklauso koki varianta pasiimsi, jiegu IL tai tada jo,detales tikrai brangesnes. Dar prikauso koks variklis, seip is saves patarciau imt dyzeli ir automata, paskutiniu metu(2000m.) bumeriai ejo su 4.0l dyzeliniais varikliais, jeigu paimsi priziureta ir pats gerai priziuresi,tai tikrai smagiai ir ilgai vaziuosi. Jeigu dar pasiseks surast pilnos komplektacijos is vis kaifuosi.
Aisku kaip ir pas visus BMW taisykle nr.1 - nevaziuoji kol temperatura nepasieke 90 laipsiu,nes kitaip pavaziavus stipriau gali baigtis liudnai varikliui,toliau negalima perkaitint nes irgi atsisveikinsi su varikliu, tikrai gerai perkaitinus garantuotai sukraipys galva.
As turejau 728 bendzina,tai mieste ramiai ~13l/100km, jei smagiau pasivazineji iki 17l/100km ir daugiau.
Dar seip pasiulyciau BMW 5 klases 3.0d. Irgi tikrai smagus,bet jau kaina islipa is tavo pasakytu remu. Nes seip tvarkingas ir geras 3.0d Lietuvoj ~35k litu.
Aisku kaip ir pas visus BMW taisykle nr.1 - nevaziuoji kol temperatura nepasieke 90 laipsiu,nes kitaip pavaziavus stipriau gali baigtis liudnai varikliui,toliau negalima perkaitint nes irgi atsisveikinsi su varikliu, tikrai gerai perkaitinus garantuotai sukraipys galva.
As turejau 728 bendzina,tai mieste ramiai ~13l/100km, jei smagiau pasivazineji iki 17l/100km ir daugiau.
Dar seip pasiulyciau BMW 5 klases 3.0d. Irgi tikrai smagus,bet jau kaina islipa is tavo pasakytu remu. Nes seip tvarkingas ir geras 3.0d Lietuvoj ~35k litu.
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
visi pliusai uz audi a8.patikimesni varikliai zymiai,jeigu ziurai a8 4.2l quattro tai smagus variantas,teko vazinet taj pojuciai geri,taciau irgi priklauso kaip vaziuosi,jei mynsi bus dayk jeo normaliai vaziuoji tada ir sanaudos normalios,del detaliu irgi kainos nesikandzioja,pvz bedos bsk su sakem,jos aliumines ir srotuose nera,keiciasi nauja,kainuoja nemazai,taciau nlb ja sulauzysi paprastai vaziuodamas.komplektacija eina daugiausia jau liu'xo kalses,klimos,odos,navigacijos,audio aparatura ir kt mieli sudukai.seip su bmw labai panasios klases,taciau manau daugelis mieliau renkasi audi.
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu vat diziano atzvilgiu tai BMW biski dailiau nulietas (Aisku skonio reikalas), kas del kitu aspektu nelabai ka gincytis galiu, be to kiek ziurejau a8 kaina berots pagal metus lyginant yra mazesne...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Siaip tai as irgi manau, kad toki klausima geriau uzduoti ne sitam forume. Cia calibru forumas....
Bet jeigu cia visiem tinka, tai... teko pavazineti su 730 (mt), 740(at) ir 750(at). 750 buvo su dvigubais stiklais - akustinis komfortas nerealus, taip pat ziema ne taip greit atshala salonas, neapledija stiklai is vidaus ir t.t. Reguliuojama vaziuokle irgi super - per sekunde automobilis is minksto limuzino pasidaro "sportiskas"... Galios pas 750 irgi pakanka tiek, kad nebutu to nemalonaus inertiskumo pojucio paspaudus akseleratoriu - t.y. automobilis elgiasi dinamiskai. 740 nieko ypatingo, bet dar pakenciama, o 730 jau siaip sau.
Veidrodelis siam modeliui kainuoja 2500Lt. Galima deti netamsejanti, tikriausiai butu per puse (o gal ir dar) pigiau. Bet jei originaliom dalim ir taip, kaip buvo gamykloje, tai kaina tokia. Amortizatoriai (pneumatiniai ar hidrauliniai, bbz) netoli 3000Lt/vnt. Velgi, galima deti paprastus, bet... Galiniai zibintai su skaidriais posukiais per krastos akcija kainavo ~800Lt, kas, sakyciau, jau yra pigu.
Taip pat, perkant butina zinoti, kad vagys labai megsta priekini bamperi (galima nuimti per pora minuciu), priekinio bamperio moldingus ir t.t. Naudotas priekinis bamperis 1000Lt, dazniausiai praso po 1500Lt.
Variklio eksploatavimo kainos labai skirtingos, priklausomai nuo motoro. Pvz, 730 modeliui naudotas variklis su pakeitimu vietoje ankstesnio kainavo <4000Lt. 740, manau, i tokia suma tilpes nebutu niekaip.
Sanaudos 750 mieste iki 20 vazinejant normaliai. Labai ramiai vaziuojant 16-18. Dazniau pedala paminkant iki 25 pakyla
Tiek is mano ziniu apie e38.
Bet jeigu cia visiem tinka, tai... teko pavazineti su 730 (mt), 740(at) ir 750(at). 750 buvo su dvigubais stiklais - akustinis komfortas nerealus, taip pat ziema ne taip greit atshala salonas, neapledija stiklai is vidaus ir t.t. Reguliuojama vaziuokle irgi super - per sekunde automobilis is minksto limuzino pasidaro "sportiskas"... Galios pas 750 irgi pakanka tiek, kad nebutu to nemalonaus inertiskumo pojucio paspaudus akseleratoriu - t.y. automobilis elgiasi dinamiskai. 740 nieko ypatingo, bet dar pakenciama, o 730 jau siaip sau.
Veidrodelis siam modeliui kainuoja 2500Lt. Galima deti netamsejanti, tikriausiai butu per puse (o gal ir dar) pigiau. Bet jei originaliom dalim ir taip, kaip buvo gamykloje, tai kaina tokia. Amortizatoriai (pneumatiniai ar hidrauliniai, bbz) netoli 3000Lt/vnt. Velgi, galima deti paprastus, bet... Galiniai zibintai su skaidriais posukiais per krastos akcija kainavo ~800Lt, kas, sakyciau, jau yra pigu.
Taip pat, perkant butina zinoti, kad vagys labai megsta priekini bamperi (galima nuimti per pora minuciu), priekinio bamperio moldingus ir t.t. Naudotas priekinis bamperis 1000Lt, dazniausiai praso po 1500Lt.
Variklio eksploatavimo kainos labai skirtingos, priklausomai nuo motoro. Pvz, 730 modeliui naudotas variklis su pakeitimu vietoje ankstesnio kainavo <4000Lt. 740, manau, i tokia suma tilpes nebutu niekaip.
Sanaudos 750 mieste iki 20 vazinejant normaliai. Labai ramiai vaziuojant 16-18. Dazniau pedala paminkant iki 25 pakyla
Tiek is mano ziniu apie e38.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Su calibra ne ka pigiau iseina
P.S. Kad musu forume kalbama ir apie kitas masina manau nieko blogo, gi neesam mes tokio siauro poziuro, kad apart calibros modelio daugiau apie nieka nezinom, todel nera ko stebetis, kad paklause...
P.S. Kad musu forume kalbama ir apie kitas masina manau nieko blogo, gi neesam mes tokio siauro poziuro, kad apart calibros modelio daugiau apie nieka nezinom, todel nera ko stebetis, kad paklause...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Panasios, calibra byra n kartu daugiau ir stikliukai duzta lempu pastoviai
Nu zodziu 
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Nesamone visiska, 4.2 motora 4 pazystami turi . . kol vaziavo dziaugesi, dabar servize stovi 3, kita parduota kaip su defektu. Galvos kraiposi labai smagiai.Rocco_ rašė:visi pliusai uz audi a8.patikimesni varikliai zymiai,jeigu ziurai a8 4.2l quattro tai smagus variantas,teko vazinet taj pojuciai geri,taciau irgi priklauso kaip vaziuosi,jei mynsi bus dayk jeo normaliai vaziuoji tada ir sanaudos normalios,del detaliu irgi kainos nesikandzioja,pvz bedos bsk su sakem,jos aliumines ir srotuose nera,keiciasi nauja,kainuoja nemazai,taciau nlb ja sulauzysi paprastai vaziuodamas.komplektacija eina daugiausia jau liu'xo kalses,klimos,odos,navigacijos,audio aparatura ir kt mieli sudukai.seip su bmw labai panasios klases,taciau manau daugelis mieliau renkasi audi.
Kas turi is draugu bmw su v8 visi tik giria, priekine vaziuokle siaip dauguma tvarkesi, remontas iki 400lt kainavo (keleta gumu, nzn kokios tiksliai), daugiau nieko netvarke, duju 15l 4litru valgo. Panos brytas turi 530d 8litrai dyzelio, smagus vaziavimu. Nieko netvarke visiskai. Buves bendradarbis turi 525tds tvarke siurbli 800lt, toliau vaziuoja be problemu, kuro 7-8l.
Del audiniu. . bendradarbiai kurie turejo visi daugiau nei metus nepravazinejo.
Beje draugelis nesenai nusipirko 728 tai su mechanke vaziuoja panasiai kaip 730 automatas, kuro itelpa i 13l su jo vaziavimu, sake siektiek pulsuoja motoras (kazkoki voztuva keist reiks, turbut laisvos eigos ar kazkas tokio), bet siaip motoras tvarkingas.
Asmeniskai is bmw imciau v8 motora arba dyzeli 3.0d, nes 6 vienaeiliame motore daznai penkta kuvalka tepalu kazkodel negauna (metai is metu sita problema pas bmw), kaip taisykle joje kompresija dingau daro.
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
na nzn humanai,keletas draugu turi ir pora metu vazineja,jokio defekto su variklio nebuwo ir nlb matosi kad butuHuman rašė:Nesamone visiska, 4.2 motora 4 pazystami turi . . kol vaziavo dziaugesi, dabar servize stovi 3, kita parduota kaip su defektu. Galvos kraiposi labai smagiai.Rocco_ rašė:visi pliusai uz audi a8.patikimesni varikliai zymiai,jeigu ziurai a8 4.2l quattro tai smagus variantas,teko vazinet taj pojuciai geri,taciau irgi priklauso kaip vaziuosi,jei mynsi bus dayk jeo normaliai vaziuoji tada ir sanaudos normalios,del detaliu irgi kainos nesikandzioja,pvz bedos bsk su sakem,jos aliumines ir srotuose nera,keiciasi nauja,kainuoja nemazai,taciau nlb ja sulauzysi paprastai vaziuodamas.komplektacija eina daugiausia jau liu'xo kalses,klimos,odos,navigacijos,audio aparatura ir kt mieli sudukai.seip su bmw labai panasios klases,taciau manau daugelis mieliau renkasi audi.
Kas turi is draugu bmw su v8 visi tik giria, priekine vaziuokle siaip dauguma tvarkesi, remontas iki 400lt kainavo (keleta gumu, nzn kokios tiksliai), daugiau nieko netvarke, duju 15l 4litru valgo. Panos brytas turi 530d 8litrai dyzelio, smagus vaziavimu. Nieko netvarke visiskai. Buves bendradarbis turi 525tds tvarke siurbli 800lt, toliau vaziuoja be problemu, kuro 7-8l.
Del audiniu. . bendradarbiai kurie turejo visi daugiau nei metus nepravazinejo.
Beje draugelis nesenai nusipirko 728 tai su mechanke vaziuoja panasiai kaip 730 automatas, kuro itelpa i 13l su jo vaziavimu, sake siektiek pulsuoja motoras (kazkoki voztuva keist reiks, turbut laisvos eigos ar kazkas tokio), bet siaip motoras tvarkingas.
Asmeniskai is bmw imciau v8 motora arba dyzeli 3.0d, nes 6 vienaeiliame motore daznai penkta kuvalka tepalu kazkodel negauna (metai is metu sita problema pas bmw), kaip taisykle joje kompresija dingau daro.
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
cia turbut tau vienam
isvaziuoji i gatve ir taip matai vien A8 su gerais 4.2 motorais laksto
, o is tikro isvarai i darba ir pamatai gal kokius 6-10 bmw su tokiais motorais kokius parasiau. Idomu kodel? Nes zmones jau atsirinko ka imti ir kas patikimiau.
Kaip kazkada audi 100, taip dabar bmw 5
Kaip kazkada audi 100, taip dabar bmw 5
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
-
Jonas735
- Pradedantysis
- Pranešimai: 190
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 17:39
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
kadangi pats turiu bmw740, tai siulyciau butent si varianta, sanaudos priklauso nuo vaziavimo, bet nera kosmines, tikrai gerokai mazesnes nei 750, daliu kainos, jei imt naudotas nera jau tokios dideles, kaip visiem norisi, kad butu, nes situ masinu is tikruju yra daug, o dar anglisku kiek, tai ir detaliu nera trukumo, kaip priziuresi, taip ir turesi, siulyciau butent 4.0 arba 4.4, nes TDS i tokia masina nesamone, 3.0d sunkiai rasi normalios bukles, 4.0d dar geriau, bet tikrai retas variantas, 2.8 , 3.0 benzas silpnoka
apie 3.5 V8 neturiu nuomones, nes turejes tik paprasta 3.5
o jei nori pilnos masinos tiesiogine prasme paieskok 5.4 IL
ir IL dalys tikrai nebrangesnes, nebent kokios dureles ar ju stiklai, bet vien del to nepirkt masinos tai ka zinau..
apie 3.5 V8 neturiu nuomones, nes turejes tik paprasta 3.5
o jei nori pilnos masinos tiesiogine prasme paieskok 5.4 IL
ir IL dalys tikrai nebrangesnes, nebent kokios dureles ar ju stiklai, bet vien del to nepirkt masinos tai ka zinau..
ex Astra F 1.4 8V 94 m.
ex Astra GSI 2.0 8V 92 m. - DALIMIS
Automobiliu Remontas
ex Astra GSI 2.0 8V 92 m. - DALIMIS
Automobiliu Remontas
o kuo tas IL geresnis apart to, kad padarytas keleiviui, o ne vairuotojui? 
Dar kas liecia 4.4 motora... ten lyg ir vandeniu ausinamas generatorius. Remontas 800Lt ir be garantijos. Krastoje naujas generatorius 3500Lt
Dar kas liecia 4.4 motora... ten lyg ir vandeniu ausinamas generatorius. Remontas 800Lt ir be garantijos. Krastoje naujas generatorius 3500Lt
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu bet IL tai jau biski masina kurioj reikia sedet gale, o ne priekyje, bent jau man taip atrodo, nes cia gausis taip, kad draugai susede gale dar paprasys duris tau sustojus atidaryt, kad isliptu

[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
Jonas735
- Pradedantysis
- Pranešimai: 190
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 17:39
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
jau vien tuo, kad graziau ziurisicalibra rašė:o kuo tas IL geresnis apart to, kad padarytas keleiviui, o ne vairuotojui?
Dar kas liecia 4.4 motora... ten lyg ir vandeniu ausinamas generatorius. Remontas 800Lt ir be garantijos. Krastoje naujas generatorius 3500Lt
noredamas visur trukumu rasi, kaip ir pliusu
ex Astra F 1.4 8V 94 m.
ex Astra GSI 2.0 8V 92 m. - DALIMIS
Automobiliu Remontas
ex Astra GSI 2.0 8V 92 m. - DALIMIS
Automobiliu Remontas
na, man tai visai ne graziau - dizaineriai sukure pirmini varianta butent ne IL'a, o IL'as tera prailginta versija paprasto e38 su didelem galinem durim ir daugiau erdves gale sedintiems. Pats zinai, akd e38 galiniams keleiviams vietos ten ir taip sociai, tai tam, kad dar veziotum paskui save universalo turi su prilipdyta sedano bagazine, tai nx reikiaJonas735 rašė: jau vien tuo, kad graziau ziurisi
noredamas visur trukumu rasi, kaip ir pliusu
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Pazystamas turejo iL tik e32 tai pats dazniausiai keleivis ir budavo, vairuodavo kas nori
bet tai gale tai malonumas sedet, dar ir sedine susireguliuot gali kaip nori
Bet jei paciam vazineti tai manau iL nelabai reikalingas 
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]