p.s. mastau apie gumu keitima, bet ar cia beda? Vieni sako, kad ziedai, kiti, kad gumos, treti juokauja, kad varikli keist...
Valgo tepalus
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Valgo tepalus
p.s. mastau apie gumu keitima, bet ar cia beda? Vieni sako, kad ziedai, kiti, kad gumos, treti juokauja, kad varikli keist...
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
juokai juokais bet varikli pakeist iseitu pigiau nei ziedus
ir apkatkes daryt nereikia, bet reikia jau zinot is ko koki perki kad tokio pat negaut
o gumites jei keisi tai vistiek reikes nukelineti galva, tai reiketu naujos tarpines, slifuoti galva, ir prie to pacio vostuvus pritrinti 
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Taip pigiau, bet kaipi minejo, SpottAuto, reik zinot is ko perki, nes kitu atveju, geriau permoket, bet zinot, kad turi varikli, kuris gali nuvaziuot dar kazkiek, o ne prikt bala zino ka...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Tegu vaziuoja, si masina dar 2men isbuvo mano rankose, bet kol vis dar pats planuoju su ja vazinet, tai tvarkausinfsu_2.0 rašė:dabar dar tuoj uzvaziuos ant taves chebra tipo dujos suede ziedus ir tt
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
o ka ten matuot, yra matuoklis. issukama viena zvake, gerai itvirtinamas matuoklis ir vedamas variklis prispaudus akseleratoriaus pedala(su salyga, kad masina nebus uzvesta)mad_kaker rašė:ir dar kas ir kaip tau ta kompresija matavo papasakok
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
sklende akseleratoriaus pagalba gi atidaroma, jei apie ta pacia kalbam, o zvakes buvo atjungos visos, o ne issuktossoundas rašė:Zvakes ishsukti reikia visas ishkarto, ir droseline sklende turi but atidaryta.
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Pataisykit, jei klystu, koks skirtumas, ar zvakes izsuktos visos ar ne? Gi cilindruose nuo to kompresija nesikeicia, nes cilindrai yra atskiri. Kadangi zvaklaidziai nuimti, tos zvakes mases negauna, tai variklis nesikuria. Matuojant akseleratorius nuspaudziamas iki dugno ir vedamas automobilis.
Kitas zmogus matuoja kompresija 
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
zvakes ishsukti reikia IMHO delto, kad jeigu tarpine pavargusi tarp dvieju cilindru, tai ishsukus zhvakes visas ishkarto rodys realesne kompresija. Tuo tarpu neishsukus, salia esancio cilindro (tarp kurio matuojama ir tarp salia esancio su isukta zvake) deka kompresija gali atrodyti padoresne, nei yra.
Sklende praverti reikia ko gero tam, kad variklis galetu laisviau pasiurbti ora..
Sklende praverti reikia ko gero tam, kad variklis galetu laisviau pasiurbti ora..
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]