Dėl ecu klaidų
Dėl ecu klaidų
Sveiki. Nuskaičiau variklio valdymo klaidas ir išmetė 38 ir 39 klaidas ką tai gali reikšti?
Ar gali būti tai susiję su tuo kad užvedus šaltu varikliu šokinėja krenta apsukos ir gęsta?
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
nzn del let'o ecu versijos (motronic'as kazkelintas)
38 Датчик кислорода. Низкое напряжение.
Возникает, если уровень сигнала с ЛЗ при работе двигателя меньше 0,09 В более 3 мин. Не фиксируется если:
1. температура двигателя > 70 градусов
2. низкий уровень продолжается более трех минут
3. время чтения сигнала более 4,5 мсек
4. все 3 оговоренных условия выполняются вместе более 5 сек. и нет ошибок с датчика расхода воздуха. Переключается в режим "open loop". При этом берется среднее значение сигнала с ЛЗ в 0,45В.
39 Датчик кислорода. Высокое напряжение.
Возникает, если уровень сигнала с ЛЗ при работе двигателя выше 1,099 В более 3 мин. Фиксируется во всех случаях, отличных от условий для кода 44(выше). Переключается в режим "open loop". При этом берется среднее значение сигнала с ЛЗ в 0,45В.
idomiai cia butu :d ir zema ir auksta itampa LZ.
susiziurek liambda zondo laidus
38 Датчик кислорода. Низкое напряжение.
Возникает, если уровень сигнала с ЛЗ при работе двигателя меньше 0,09 В более 3 мин. Не фиксируется если:
1. температура двигателя > 70 градусов
2. низкий уровень продолжается более трех минут
3. время чтения сигнала более 4,5 мсек
4. все 3 оговоренных условия выполняются вместе более 5 сек. и нет ошибок с датчика расхода воздуха. Переключается в режим "open loop". При этом берется среднее значение сигнала с ЛЗ в 0,45В.
39 Датчик кислорода. Высокое напряжение.
Возникает, если уровень сигнала с ЛЗ при работе двигателя выше 1,099 В более 3 мин. Фиксируется во всех случаях, отличных от условий для кода 44(выше). Переключается в режим "open loop". При этом берется среднее значение сигнала с ЛЗ в 0,45В.
idomiai cia butu :d ir zema ir auksta itampa LZ.
susiziurek liambda zondo laidus
"Eine Legende Lebt Immer..."
Dėl ecu klaidų
man irgi atrodo keista kad rodo aukštą ir žemą įtampą bandydiu pas elektriką pasimatuoti
c20let
Re: Dėl ecu klaidų
dar pastebėjimas kad 38 ir 39 meta esant jau šiltam varikliui o užvedus šaltą meta 83 ir 93. 93 kiek suprantu kažkas su 3 purkšuku o 93 taip išeina kad kažkas kompui? 
c20let
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
aišku buvau ištraukęs tą fiškę pražiūrėjau ar neapsioksidavusi regis tvarkoj. bent jau šiltu varikliu klaidos nemetė jei mes darysiu kaip sakai tik nelabai supratau su kuo supurkštiFruktas rašė:y paskirstytoja is sono jungiasi triju kontaktu fyske, ten holo daviklis, issiardyk ir pravalyk bei supursk geri visa paskirstytoja
c20let