turiu tokia problema kad neisijungia ventiliatorius pakaitus varikliui,gal galit pasakyt kuriuos kontaktus trumpint ant daviklio esancio radijatoriuje fiskes kad paziuret ar jis kaltas del to, pas mane ten 2 kontaktai virsuje ir vienas apacioje dar prie to pacio noreciau paklaust ar normalu kad pakaitus varikliui, bet normos ribose, dingsta trauka, pasidariau mygtuka i salona,kamsciuose isijungiu kai reikia,bet kai pastoviniuoju poto vaziuojant lyg traukos visai nebelieka.
nzn kaip pas tawe bet pas mane toj fiskutej 3 kontaktai....2 pliusai ir 1 minusas, nes 2 greiciai ventiliatoriaus....vienas lygtai turi but rudas o kiti du raudoni kiek pamenu tai va ta ruda trumpink su raudonais tik aisku neiskart visus pirma ruda su vienu raudonu tada ta pati ruda su kitu raudonu, o jej tik 2 kontaktai toi fiskutej tj juos ir trumpink.....tik dar kartas sakau kad gerai nepamenu spalvu laidu, ajsku kad du vienodos spalvos turi but laidai tai jie pliusai
joa,pas mane tas pats sudas,pakaitus varikliui "tupesne" masina tampa
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
na ir as pastebejau kad ikaitus varikliui 90-95 masina kazkaip keistai vaziuoja, ne tai kad trauka dingsta bet kaip krax minejo tampa "tupesne"
PoWILAAs- variklis tawosios speju c20ne
bled bled vaikai, taigi ora silta siurbia variklis ir nevalina del to va atsilo orai tai ir jauciasi labiau, dar tuo labiau kamsciuose pastovejus kaip pasakojat cia graudzias istorijas. pasidarykit salto oro paemima
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
bet taip buna kaip rodo 90-95 laipsnius,kol iki 90 nedaeina,viskas ore!
tai as netikiu kad tie 5 laipsniai itakoja tam oro paemimui.
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
sakaj? kaip manai, variklio skyriaus dyzdio patalpoje jeigu patalpintuum 90C karstumo radiatoriu, tai neuzsiltu oras? Aisku jus gal apie koki kita "bukuma" kalbat, bet kiek teko susidurti - absoliuciai visos masinos vasara prasciau vaziuoja. Kazkur net buvau rades kaip zymiai oro pasilimas 5C ytakoja galinguma variklio.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
na gal cia tik taip atrodo,bet kol rodo ~85 laipsnius viskas ok bet kai jau ~90-95 atsiranda tas "bukumas"
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Man taipat ziauriai netraukia kai pasyla... jei salciau tai atrodo kad ir i dragus vaziuok,o jei lb uzkaista tai toks vaizdas kad puse galios kazkur dingo
dar toks klausimelis kalbant apie oro paemima,tai kiek spejau nuziuret pas mane ora ima is po sparno ,tai norejau paklaust ar ten tiesiog vamzdukas pastatytas,ar dar koks filtras papildomas stovi? beje trumpinau radijatoriaus temp. daviklio kontaktus,tai viena virsutini uztrumpinus su apatiniu itampa duodama,o kita virsutini su apatiniu tuo paciu nebeduoda,tai matyt vieno greicio ir tera tas ventiliatorius
del filtro nzn pas mane taip pat dezute po sparnu yra, dar neissiaiskinau, o venteliatoriaus gal tik kas sugede, nes seip visu ju 2 greiciai, vienas prie 95 isijungia kitas nuo 98 ir issijungia 93 reigis....
pas mane jis tai veikia tai neveikia, uztrumpinus abu greiciai puikiai veikia, reix pasikeist ji kai kebula baigsiu twarkyt, uzsitempe viskas jau lb...
na va susitvarkiau ausinima pasikeiciau termodavikli esanti radiatoriuje ir viskas veikia, o del greiciu tai jis tikrai pas mane tik vienas,nes net ant daviklio tera 2 kontaktai (ant buvusio originalaus taippat ) dabar nebereik mygtuko maigyt tik kazkaip idomiai temp rodo,vaziuojant trasoj rodo per viduty tarp 90 ir 0, o ventiliatorius jungiasi nuo ~95-98 taip ir turetu but?