Pirma karta pamaciau kaip tai atrodo su viena turbo
NEMOKU IDETI ILGU LINKU!
(jau pataisiau)
Neaisku kas sugadino, bet faktas, kad kreive LEVA. O prasukti dar karta tai, manau, tikrai galejo. Akivaizdu, kad kazkas negerai, jeigu net prie parduodamo daikto negali ideti NORMALIOS kreives, o deda belenkokia (svarbu, kad max ag parodyti). Koks vaziavimas su tokia kreive turinciu auto, manau, isisivaizduoji : valyt-nivalyt-valyt-nivalytnfsu_2.0 rašė:Ispudinga. Cia ko gero sudirbo knock sensorius ir kompas sugadino ta kreive, detonacija pasireiske kai tik pradejo stipriai turba pusti, matosi is pacios kreives, netgi dvi duobes is tikruju. Iseitis butu naudot auksto oktano kura, arba E85, skystas LPG gerai atsaldo kuro/oro misini ir tt arba padidint degimo kamera. Normaliom salygom tikrai neturejo buti tu duobiu.
Su turba bet koki varikli galima uzpusti, bet kas is to jei niekas neatlaiko, ypac pats variklis ir transmisija. Dar man labai idomu kodel retai buna, kad turba stipriai pustu virs 5000RPM
nfsu_2.0 rašė:stock atmosferiko ecu tikrai cia netinka, reikia kazkokio programuojamo ecu, arba chipsuoti
Koki "uzdegima" tu turi omeni?calibra rašė:siaip nieko variantas, bet paciam variklio skyriuje tai ne pyragai. Salia turbo karshtos dalies gana arti stovi plastmasinis blokas - tas nera gerai.
Ir kas dar uzkliuvo labai - kreive. Nu labai negrazhi. Gal ten vokiskai yra koks paaishkinimas, kas ten per bedos viduriniu sukiu diapazone buvo?
Kaip supratau, puchia 0.9bar? Plenumas perdarytas, panasu, kad uzdegimas irgi - ar cia pas V6 toks "standartinis"?

Stai tau calibra v6 bi-turbo ir kreive grazi ir su standartiniai viduriaisnfsu_2.0 rašė:dvi turbos yra dvigudai geriau![]()
Jei rimtai tai gera sistema twin turbo, kai viena maza turba pradeda pusti nuo ~1500RPM beveik iskarto, be lago, o didele nuo ~4000RPM kai maza turba jau dusta ir nepripucia reikiamo oro kiekio, Tokioj sistemoj, jeigu yra koks nors, kad ir paprastas slegio reguliatorius slegis islieka beveik nepakites per visa sukiu diapazona, taip pat ir trauka ir nesijaucia beveik jokio turbo lago. Arba viena didesne turba ir susitaikai su lagais ir nevalinimu is vietos.
Vienu zodziu visa tai yra brangu, geriau jau iskarto ieskotis gatavo stock turbo ir tada tobulint.
Tas antras linkas kur su Biturbo V6 yra su pilnai standartiniais viduriais dar kazkur turejau visas jos gaminimo nuotraukasnfsu_2.0 rašė:na del standartiniu viduriu sunku pasakyt, ziurint kiek uzpusi, bet degimo kamera tai tikrai reikia didint t.y. pakelt galva ant kazokiu, gal metaliniu+variniu tarpiniu, bet tada fazes pasikeicia nors nelabai daug. Beje turboms netinka per ilgos fazes, stockiniu voztuvu faziu ilgiu per akis.