Visu pirma, su viena raudona i nechipuotas variklis jau turi 110 Ag ir
235 Nm. Vimota jau ne vieno tokio turbodyzio galia yra pakele 30% ir daugiau, be jokiu invaziju y varikli, su turbinos pakeitimu, purkstuku ir siurblio patiuninimu kaip tam seate kur vitoldas is vimotos vazineja - virs 200 Ag, sukimo isvis bbzno kiek (kaip antra saiba nuo 2000 apsuku sliosinasi ant slapio pats esu mates, ir cia ne draskant, o normaliai nuo sankryzos vaziojant). Ir seip sukimas yra dyzeliu privalumas, kiek zinau chipuojant net nechipuoja ant maksimalaus koki galima pasiekti sukimo momento, nes saibom eitu ir sankabos ir dezes.
Aisku visam sitam geriui pasiekti reikia bent jau kad dyzelis butu common rail tiesioginio ypurskimo su elektronikos valdomu siurbliu.
Tuo tarpu isuzinis variklis nors ir patikimas beigi ekonomiskas salyginai, yra netiesioginio ypurskimo, taigi gaidys.
P.S. tas tavo galingas.lt tai is esmes vimotos padalinys. patys nebespeja, tai atidarineja filialus
