Nu man ir butu idomu, maciau majamis kazkokius savadarbius lyg ir uzsimete, ka duoda?
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Visu pirma ne ipurskimo, o oro isiurbimo cia jau perdarytas savadarbis kolektorius, paieskosiu kazkur turejau nuoroda kur tokius darosi Jei aisku rasiu
tipo tas power cap 4kw dadeda Rolling Eyes Mano nuomone jis gali dadet galios, tik tokiu atveju jeigu ta sfi deze yra slamstas ty per minksta ir perdaug viduj visokiu nesamoniu.
va dar linka radau mazdaug apacioj yra tas power cap'as http://www.regal-shop.co.uk/acatalog/En ... tems1.html
kokia sistema? Cia viena detale pakeista tik, jokios "sistemos" cia nera.
Vietoj plastmasines dezutes ideta metaline (dujininku dziaugsmas), kuri, galbut, geresnio pralaidumo ir islosiama siek tiek galios prie tam tikru sukiu (labai gali buti, kad galios nuostoliu kitam rpm diapazone saskaita).
OT : turbavykam sitas daiktas vadinas "top hat". Pas turbavykus jis turi visai kita reiksme, kadangi ten ne n/a motoras, o f/i. + pas turbavykus ta vieta yra nerealiai mazo diametro (visur apie 50mm, ta vieta apie 30+ mm), del ko let'uose tos detales keitimas turi pozityvios itakos oro srauto patekimui i varikli.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tie varikliai kurie yra su SFI deze yra "split plenum EFI" tipo, o kai uzdedamas power cap'as tada pasidaro EFI su mazu plenumo turiu. Mano supratimu turetu smarkiai pagreitet variklio reakcija i gazo pedalo paspaudima, bet del galios truputi abejoju, nebent yra galios prieaugis ant zemu ir vidutiniu sukiu, ant aukstu apsuku kaip tik turetu pradet trukti oro, bet nezymiai.
OT: "Teisingiausias" (t.y. max galia ir sukimo momentas tik prie aukstu RPM) isiurbimo tipas yra "single plenume racing EFI"
1, 2, 3, 4 cilindrams vienas plenumas yra gerai, geriausia 4 cil vienas plenumas. 5, 6, 8 cilindrams vienas plenumas yra katastrofa ta prasme nebepasireiskia tikra indukcija, ir tokia sistema yra beveik paprasciausi vamzdziai ileisti orui/kurui i cilindrus.
Zinoma, kad apatinej fotkej yra geriau. Vienas plenumas trim cilindram yra teisingesne sistema, nei 6 cilindram. O ta pusle antroj fotkej, per viduri, ant kurios uzrasyta ECO TEC, tai turbut nevaidina lemiamos reksmes, bet nesu isitikines.
[url=http://www.carrating.org/car.php?16678]my pimped toy 8)[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7E1wTuKvV54]slalomvid[/url]
laikas puzle rinkt atgal i visuma >:)
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
ir ka daro 1 ir 2 numeriu pazymetos sklendes (solenodai ar kaip ten zymima..)
ir tarkim uzmetus toki kolika kaip jas pajungt prie ecu ir ar verta isvis jungt gal geriau palikt uzdaroj padeti?
"The multiram, gives a Torque boost at lower revs, and maintains the torque at higher rpm."
dar vienas klausimas ar multiram tik omegos ar ir vectros b?