gerbiamieji gal jums pasirodys kad durnas klausimas, bet man idomi jusu nuomone
priekinis buferis tvirtinasi ten 3 muterkem po kapotu ir po viena varzta prie kiekvienos arkos, ane (bent jau pas mane). Tai vat ziema atbulas pakabinau biski sniego ir isplese man varzta prie kaires arkos. Siaip varztas buvo ten isuktas kaip supratau i kazkoki plastmasini laikikli, kuris aisku suluzo. Galima paimt aisku drele, igrezt arka ir isukt, bet butu ziauru. Noreciau kad varztas vel atliktu savo f-ja. Gal kas buvot susidure. Dekui
del priekinio buferio
Re: del priekinio buferio
Susirandi sveika plastmase i kuria sukasi tas varztas pasikeiti ja ir fsio,darbo tikrai nedaug.llcj rašė:gerbiamieji gal jums pasirodys kad durnas klausimas, bet man idomi jusu nuomone
priekinis buferis tvirtinasi ten 3 muterkem po kapotu ir po viena varzta prie kiekvienos arkos, ane (bent jau pas mane). Tai vat ziema atbulas pakabinau biski sniego ir isplese man varzta prie kaires arkos. Siaip varztas buvo ten isuktas kaip supratau i kazkoki plastmasini laikikli, kuris aisku suluzo. Galima paimt aisku drele, igrezt arka ir isukt, bet butu ziauru. Noreciau kad varztas vel atliktu savo f-ja. Gal kas buvot susidure. Dekui
Jei neklystu dar turi buti po viena varzta is apacios kazkur netoli rato.
Calibra C20LET 4x4 parduota
Calibra C20NE parduota
Calibra C20NE parduota
Re: del priekinio buferio
na as tai kai nulauziu o nulauziu gana daznai tai as vel plasmase prilituojullcj rašė:gerbiamieji gal jums pasirodys kad durnas klausimas, bet man idomi jusu nuomone
priekinis buferis tvirtinasi ten 3 muterkem po kapotu ir po viena varzta prie kiekvienos arkos, ane (bent jau pas mane). Tai vat ziema atbulas pakabinau biski sniego ir isplese man varzta prie kaires arkos. Siaip varztas buvo ten isuktas kaip supratau i kazkoki plastmasini laikikli, kuris aisku suluzo. Galima paimt aisku drele, igrezt arka ir isukt, bet butu ziauru. Noreciau kad varztas vel atliktu savo f-ja. Gal kas buvot susidure. Dekui
bet patsc gerauses varijentas yra toks