Gal kas žino iš panevėžiečių kur geriausia daryt suvedimą? Ir kokios kainos? Kemi nesiūlykit
Pr. ratų suvedimas
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Pr. ratų suvedimas
Šiandien užmačiau, kad kai vairas stovi tiesiai, kairys ratas irgi, tačiau dešinys žiūri šiek tiek į dešinę, kokius 6-8 laipsnius
Gal kas žino iš panevėžiečių kur geriausia daryt suvedimą? Ir kokios kainos? Kemi nesiūlykit
Gal kas žino iš panevėžiečių kur geriausia daryt suvedimą? Ir kokios kainos? Kemi nesiūlykit
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Vienas ratas 6 laipsniai, taip būna kai šake sulankstai, tu isitikinęs, kad čia ratu suvedimo reikia, neįvažiavai į kokį bordiūrą ? suvedimo reik jei keitei amortikus arba antgaliu traukės, šiaip išniekur ratai nesikraipo 
Paskutinį kartą redagavo memelsite 03 Sau 2008, 02:26. Iš viso redaguota 1 kartą.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_eBxcfcVaDY[/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Buvo švelnus švelnus bum slystant šonu į bortą. Bet nemanau kad dėl to, nes iškart po to apžiūrėjus viskas ok buvo.memelsite rašė:Vienas ratas 6 laipsniai, taip būna kai šake sulankstai, tu isitikinęs, kad čia ratu suvedimo reikia, neįvažiavai į kokį bordiūrą ?
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
90% tikimybė, kad šake palenkei, nes suvedimo kai reikia abu ratai ir labai nežymiai būna išsiviepę , arba išsiverte, o čia jau lįsk po duobe ir žiūrėk šake, iš kart gal nepastebėjai skirtumo, šiaip labai važiuojant turėtu jaustis, mėtyti mašina. Čia tik mano prielaida, teko susidurt.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_eBxcfcVaDY[/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Šakę pasikeist reikia ir viskas apie 50 lt kainuoja, būna kad granatos sutrupa, stabilizatoriai išsitampo ir traukės susilanksto, mano atveju, o jei tik į bortą švelniai bumtelėjai, atseitu šakes pakeitimu, nzn tik kiek servisuose prašo už pakeitima, nesunku pačia pasikeist.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_eBxcfcVaDY[/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Suvedima neblogai daro rolkeda, stetiskese. Kiek mokejau nepamenu, bet tai kazkas 30-40lt. Kazkas dar sake, kad katedros gatveje nebrangiai daro. Su kompiuterizuota iranga daro paliuniskio g. 13, kur tiksliai nepasakysiu, nes nemaza teritorija.
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
-
myndzya
- Veteranas
- Pranešimai: 1078
- Užsiregistravo: 18 Kov 2007, 13:56
- Vietovė: Druskininkai Gardinas
Re: Pr. ratų suvedimas
reikejo is karto y panevezio tema rasytiVytautas88 rašė:Gal kas žino iš panevėžiečių kur geriausia daryt suvedimą? Ir kokios kainos? Kemi nesiūlykit
be reikalo nekelk,be garbes nenuleisk :D
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
siaip bad_brains pasiulymas labai logiskas tik minusas tas, kad praktikoje kai isvirtimas reguliuojasi minetu budu, tai po didesnes duobes jis "pabega".
Todel, patikimesnis budas yra daryti virshuje reguliuojama ishvirtima, bet pasidaryti toki varianta ir sudetingiau ir brangiau.
Todel, patikimesnis budas yra daryti virshuje reguliuojama ishvirtima, bet pasidaryti toki varianta ir sudetingiau ir brangiau.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
yra visokiu budu kaip ta sujungima gerai sutvirtinti. jei teisingai pamenu, tai audejkose tos vietos, kur varztas ir verzle gula ant plokstumos, padarytas raizytas pavirsius ir nadojant atitinkamas poverzles ir geros stiprumo klases varztus galima problema su duobem eliminuot.
to garliava: savo kritika, prasom, pasilaikyk sau.
to garliava: savo kritika, prasom, pasilaikyk sau.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
tai vat kaip tik vienas audistas (turi typ85 audi coupe quattro) kaip tik ir skundesi, kad 3,14stelejus per duobe pabega vaziuokles setupas... As, aisku, mielai pasidarychiau priekyje reguliajama ishvirtima - gale to noreciau dar labiau.
Jeigu kas nors uz protinga pinigu suma apsiimtu toki dalyka igyvendinti, pasiulymams atviras - prasom
Jeigu kas nors uz protinga pinigu suma apsiimtu toki dalyka igyvendinti, pasiulymams atviras - prasom
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Na cia man buvo kilusi tokia idomi mintis, bet perspeju tai tik pamastymas ir tai nera klausimas kuris mano darbu eileje butu pagrindineje vietoje, net opelio forume buvau domejesis tuo klausimu, taigi: calibra buvo uzsimines apie metalines kaip ir ivores i galines sakes, o man kilo mintis kad galima pabandyti vulkanizuoti metala prie gumos. Tuo budu ta dalis atrodytu kaip du vamzdeliai vienas isorinis kitas gerokai mazesnio diametro vidinis o tarp ju guma ir viskas tvirtai laikosi del to kad sutvirtinta vulkanizacijos budu, gumoje esantis vamzdelis per kuri eis varztas yra pasviras, kas ir turetu kompensuoti ratu isvirtima, belieka sugalvoti kaip nejudamai itvirtinti isorini vamzdeli sakeje, bet tuo paciu, kad jis galetu pasisukti kiek mums reiktu, gal kaip nors splintuoti.
siaip suvedima patys ratu suvedejai rekomenduoja daryti keiciantis sezonui, t.y. du kartus i metus, po ratu keitimo. As tai nesilaikau sios taisykles, nors gal vertetu paklausyti?WiliusG rašė:Jei keitei tik ratus, daugiau nieko, tada nereikia
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]