kas ten buwo rasyta skaityta ir nereikia cia man pist proto
kad evropos geriau surinktos ir paruostos as nesigincyju
bet jei ziuret is kitos puses auto pirkimas 100k km..
gi giliai man tas pats kas poto bus supus sulus ar dar kas, bet bet kuri is ju laikys 100k tai kam moket daugiau???? del antikorozinio??? o kad motoras laikys vienodai tai manau nera ko cia..
o kokybe.. nu cia ar cia biski daugiau tos plastmases, kreiviau ar tiesiau surinkta apie nekalbu
jei pirksi auto tik todel kad nauja, nevarotu joje mazai, kokybe praste bet bile nauja tai jau atsiprasau, marozas tu tada, kazkada tu ant manes taip sakei del xenon 4300k dedi ir fsio, jei kitos spalvos tai jau marozas nes pasirodyt nori, tai cia tas pats, vadinasi tu pirksi ja todel kad pasirodytum, nesvarbu kaip vaziuosi, jei pirksi senesne su daugiau navarotu ir + komfortas bei kokybe tai manau busi mastantis zmogus. taigi nereik cia lia lia. jei europoj 350z pilnos komplektacjos 180000lt o amerikoj tik 60000lt tai manau yra aisku kas ir kaip
amerikoj kaip tik pilnesne komplektacija buna.beweik kiekvienam modeli kozinis salionas,klimatronikas,elektra,ir dar dauk visokiu pautu,europoj skurdesne komplektacija
gerai tarkim amerikoj plika 60k o europoj 150k, kodel tiek pigesne ? paskaiciuok kiek reikia sutaupyt kokybes ir viso kito atzvilgiu, faktas kad pigesnis variantas bus sudo vertas palyginus su brangesniu. gi susidure pasako kad stabdyt beweik nestabdo, tai atsiliepia tas taupymas, gerai baigiam cia ta ot. nori placiau padiskutuot tai nauja tema tada
Fruktas baik puliuot susiradai Z350 kabrio ir rx8 skirta anglijai, taigi ten bet kokia masina brangesne nei zemyninej europoj, o europoj mokesciai achujieni ka nezinojai? is to ir susidaro kaina. USA benzas pigesnis dvigubai, tai ka jo kokybe bvigubai prastesne??? Taip auto kokybe kazkiek skiriasi, usa ir europos dar visokios smulkmenos skiriasi, bet nepradekim girti 15m senumo masina uz nuliovos kaina, OK?, Motoras gal ir pakeistas, gal tik viduriai pakeisti kas ten zino ir jau eina i pabaiga su tokiu uzbombinimu. Atskiros dalys gali kainuot brangiai as zinau, bet senoj masinoj tai nebeskaiciuojama. Nuliovoj rx7 irgi buvo dvi turbos su intercooleriu, uz ta pacia kaina ir ka?
Tureciau babkiu per akis net neziureciau i 5m senumo masinas, jau nekalbu apie 15.
nepatvarus tie varikliai ir brangus, bet idomus . Beje rx7 vienoj degimo/issipletimo kameroj yra 654ccm, kadangi per viena pilna apsisukima praeina du rotoriaus krastai pro zvakes, tai per viena abarota jau 1308 ccm, o kameru yra dvi tai viso 2,616 ccm ne toks jau ir didelis stebuklas 260 ag, is 2,6 L variklio su dviem turbinom sakyciau
Nezinau kodel ten nededa tefloniniu sandarikliu, bet cia jau ju problemos, gal jie geriau zino.
visiska teisybe, isskyrus tai, kad mazdaug per 2/3 filmuko biski nusikliedejo diktorius. Jis sake kad per viena abarota praeina trys rotoriaus krastai, bet istikruju tik du kas netgi aiskiai matosi isiziurejus, kad asis/alkuninis velenas juda greiciau uz rotoriu