Calibra RWD
Calibra RWD
Masciau nepasakot sito savo projekto bet persigalvojau ir nusprendziau pasidalint mintimis ir swarbiausia patirtimi su visais kolegomis. Taigi, siandien vazinejausi su pirmaja cali lietuvoje kurios galas varomas
yspudziai tokie, let'ui tai yra nesamone nes pirmu ar antru begiu jei gaza y dugna tai uzsikasi, siaip smagu buwo prisimint koks vaziavimas kai galas varomas, bet palyginimui su 4x4 tai as liksiu prie 4x4
o juolabiau dabar kai issiaikinau kad pas mane razdatkeje diekeliai pakeisti vientisa detale. na o del to kaip padariau 4x4 tai nutylesiu sy fakta pakolkas 
sseghgagsdggasg
Na na
Ko tai nestebina manes 
As gal tiesiog paskubesiu ir nusinesiu so burto atskleidimo paslapty, pats tokiu minciu prikures turiu. Tik del siplnos materialines bazezes tos idejos ir liko idejomis
Taigi, speju isemei paprasciausiai priekinius pusasius
ir vietoj razdatkes ivarei blokiruote, arba tiesiog negailestingai sudeginai orginalia viskomova
Beje, kaip dantraciai, niekas nesubirejo ?
Ir visgi galiausiai sveikinimai, nice job
As gal tiesiog paskubesiu ir nusinesiu so burto atskleidimo paslapty, pats tokiu minciu prikures turiu. Tik del siplnos materialines bazezes tos idejos ir liko idejomis
Taigi, speju isemei paprasciausiai priekinius pusasius
Beje, kaip dantraciai, niekas nesubirejo ?
Ir visgi galiausiai sveikinimai, nice job
Calibra 4x4 8v (Sold)
Re: Calibra RWD
tai galini reduktoriu parinkt ilgesni perdavima ir nebesisuks taipGeras.Fruktas rašė: yspudziai tokie, let'ui tai yra nesamone nes pirmu ar antru begiu jei gaza y dugna tai uzsikasi
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Jokiu ten paslapciu nera, 4x4 perdaryt i rwd kaip du pirstus apmyzt - dingsta problema del skirtingu sukimosi greiciu tarp asiu ir tada centrini diferenciala galima sublokuoti mechaniskai, as simple as that. Tik va tolkas is to koks? RWD Cali turbo? Nebent paprikolinimuidosmaster rašė:Na naKo tai nestebina manes
As gal tiesiog paskubesiu ir nusinesiu so burto atskleidimo paslapty, pats tokiu minciu prikures turiu. Tik del siplnos materialines bazezes tos idejos ir liko idejomis
Taigi, speju isemei paprasciausiai priekinius pusasiusir vietoj razdatkes ivarei blokiruote, arba tiesiog negailestingai sudeginai orginalia viskomova
![]()
Beje, kaip dantraciai, niekas nesubirejo ?
Ir visgi galiausiai sveikinimai, nice job
Over 400bhp makes baby Jesus cry
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Re: Calibra RWD
Tai gal tada rucnyka uztraukt, taip bus paprasciau? Tavo pasiulytas variantas yra mazinti automobilio dinamika tam, kad maziau suktusi ratai... Beje, su kitokiu galinio reduktoriaus perdavimo skaiciumi prades ir skydelis pievas rodyt.pavlito rašė:tai galini reduktoriu parinkt ilgesni perdavima ir nebesisuks taipGeras.Fruktas rašė: yspudziai tokie, let'ui tai yra nesamone nes pirmu ar antru begiu jei gaza y dugna tai uzsikasi
Stock Cali turbo + RWD su blokuotu reduktorium - idomus variantas, bet mazokai galios. Tuned Cali turbo + viena varoma asis - visiskas pravalas.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
del skydelio tai maza problema. Su gps'u pasiziurejai kiek spidikas meluoja ir perstatei rodykle per tiek. Cia, jeigu skirtumas nera laipsniskai kintantis - ta irgi galima pamatyti su gps'u.
204ag ir 280Nm RWD - why not? Nissan'istai su savo s13/s14 baldelina su tokia galia. Kai kurie pasikelia iki 260-300ag ir vaziuoja. Bmw netgi gamykliskai kai kurie modeliai eina su 400-500ag galingumu ir galiniais varomais ratais. Pvz, stock e60 m5 turi 504ag / 520Nm ir RWD. Aisku, atitinkamai ir padangeles eina 285 plocio
Kaip atrodo vaziavimas be stabilumo kontroles, antiprasisukimo kontroles ir su visa atjungta elektronika irgi zinau - mates
Beje, vaziuoti IMANOMA
Tai, manau, kad su gerokai silpnesne caly ir RWD vaziuoti irgi bus visai fun. Zinoma - ne rekordams, bet...
204ag ir 280Nm RWD - why not? Nissan'istai su savo s13/s14 baldelina su tokia galia. Kai kurie pasikelia iki 260-300ag ir vaziuoja. Bmw netgi gamykliskai kai kurie modeliai eina su 400-500ag galingumu ir galiniais varomais ratais. Pvz, stock e60 m5 turi 504ag / 520Nm ir RWD. Aisku, atitinkamai ir padangeles eina 285 plocio
Kaip atrodo vaziavimas be stabilumo kontroles, antiprasisukimo kontroles ir su visa atjungta elektronika irgi zinau - mates
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Zodziu, blogiau nei cia nebus: http://www.youtube.com/watch?v=LjzxiqRI2jY
(o gal cia jau ne taip ir blogai padurniavimui?)
(o gal cia jau ne taip ir blogai padurniavimui?)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Del skydelio skirtumas bus "laipsniskai kintamas" kaip tu sakai, nieko ten neprireguliuosi, kartais mane stebini Calibra...calibra rašė:del skydelio tai maza problema. Su gps'u pasiziurejai kiek spidikas meluoja ir perstatei rodykle per tiek. Cia, jeigu skirtumas nera laipsniskai kintantis - ta irgi galima pamatyti su gps'u.
204ag ir 280Nm RWD - why not? Nissan'istai su savo s13/s14 baldelina su tokia galia. Kai kurie pasikelia iki 260-300ag ir vaziuoja. Bmw netgi gamykliskai kai kurie modeliai eina su 400-500ag galingumu ir galiniais varomais ratais. Pvz, stock e60 m5 turi 504ag / 520Nm ir RWD. Aisku, atitinkamai ir padangeles eina 285 plocio
Kaip atrodo vaziavimas be stabilumo kontroles, antiprasisukimo kontroles ir su visa atjungta elektronika irgi zinau - matesBeje, vaziuoti IMANOMA
Tai, manau, kad su gerokai silpnesne caly ir RWD vaziuoti irgi bus visai fun. Zinoma - ne rekordams, bet...
Taigi rasiau stock'as su blokiruote gal ir nieko, bet kam tokiom nesamonem uzsiimti man nesuprantama, rwd bolidu su panasia galia pilna, o let'as mano akimis tuom ir yra geris del salyginai nebrangaus galios potencialo. Cia pasakiau savo nuomone, o dabar pakalbekim apie faktus. Tavo kisamas Nissanas prie 315hp turi ~400nm, kai tuo tarpu prie tokios galios turbo Cali ~500nm, o butent nm ratus rauna. M5 irgi ne rodiklis, as su savo fwd buksuojanciu ji pamokiau. Niekaip tau nedaeina matau, nu patikek tu mano didele patirtim sitam reikale, viena varoma asis + priekyje esantis variklis + moschschnost = gaidys. Ir nieko tu cia nepadarysi. Yra labai labai nedaug isimciu kai galingas variklis priekyje, veda galas ir potencialas yra isnaudojamas, ir tokios isimtys labai daug kainuoja.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Dar vienas 4x4 Cali perdarytos i rwd minusas, kad ji tures tuos pacius transmisinius nuostolius kaip ir su 4x4, o jie yra pakankamai dideli. Va 16v atmosferikas rwd mano akimis labai zjbys variantasTornado rašė:idomiai gaunasi
visi tik ir svajoja cali rwd
bet paskaicius, gaunasi, kad nx ja daryt jei ji normaliai nebevaziuoja...
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Kaip suprast "normaliai nebevaziuoja"? As matau tik viena minusa - kad svorio balansas nera toks geras, kaip su ishilgai pastatytu varikliu. Taciau, net blogiausiu atveju, galima kompensacinius balastus montuoti, arba tiesiog be jokiu razdatkiu pastatyti motora ishilgai.
Taciau, mintis yra kita. Mintis yra _PIGIAI_ prasisukti, pasidarant is FWD caly i RWD. Visa gudrybe yra tame, kad tureti veikiancia oem 4x4 sistema yra gana brangu ir sudetinga. RWD caly pashalinami abi silpnos vietos vienu ypu - tiek vts'as (=nereikalinga hidraulika), tiek visco coupling (=nebereikia kintamo ar dalinio perdavimo), abiem atvejais dedant vientisa detale/detales.
Minusai:
a) svorio balansas nebus 50/50 (bet nei pas fwd, nei pas 4x4 juo labiau toks nera)
b) perduodama per "U" tipo transmisija, del ko patiriami didesni transmisiniai nuostoliai nei varikliui stovint ishilgai
c) del "b"priezasties reikia stiprinti planetarinius dantracius, ypach tuo atveju, jeigu galia yra zenkliai padidinta
d) iki pilnos laimes gale reikia statyti blokuota difa
Taciau, mintis yra kita. Mintis yra _PIGIAI_ prasisukti, pasidarant is FWD caly i RWD. Visa gudrybe yra tame, kad tureti veikiancia oem 4x4 sistema yra gana brangu ir sudetinga. RWD caly pashalinami abi silpnos vietos vienu ypu - tiek vts'as (=nereikalinga hidraulika), tiek visco coupling (=nebereikia kintamo ar dalinio perdavimo), abiem atvejais dedant vientisa detale/detales.
Minusai:
a) svorio balansas nebus 50/50 (bet nei pas fwd, nei pas 4x4 juo labiau toks nera)
b) perduodama per "U" tipo transmisija, del ko patiriami didesni transmisiniai nuostoliai nei varikliui stovint ishilgai
c) del "b"priezasties reikia stiprinti planetarinius dantracius, ypach tuo atveju, jeigu galia yra zenkliai padidinta
d) iki pilnos laimes gale reikia statyti blokuota difa
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
tai iseitu, nera ko ten sudo malt 
yra masina su fwd tai ir vezinames!!!
kaip minejo Slamdog 4x4 yra zjbs
tik vat opelio ta sistema tokia...
o jei statyt varikli isilgai tai prasideda dideli burtai.... (jei det balastus, dideja mase... tada noresis daugiau galios ir taip pasaka begalo) [nebent tai yra hobis!!!]
yra masina su fwd tai ir vezinames!!!
kaip minejo Slamdog 4x4 yra zjbs
o jei statyt varikli isilgai tai prasideda dideli burtai.... (jei det balastus, dideja mase... tada noresis daugiau galios ir taip pasaka begalo) [nebent tai yra hobis!!!]
"Eine Legende Lebt Immer..."
zmones pasakysiu dar karta remdamasis patirtim, let'ui RWD netinka, xe manau but visai smagu, bet letui nepamainomas dalykas 4x4, kaip hidro sankabele ismest jau aptarta ir ygywendinta, per minimum 10000km jokiu problemu su tuo nebuwo, tie keisti garsai pas mane sklido is priekiniu ratu diferinacialo
o del RWD tai nelaikys razdatke, va butent sitas dantratis http://www.maxxtuning.se/arkiv/kaxxig_visco.pdf antra nuotrauka
sseghgagsdggasg
Tornado rašė:tai iseitu, nera ko ten sudo malt
yra masina su fwd tai ir vezinames!!!
kaip minejo Slamdog 4x4 yra zjbstik vat opelio ta sistema tokia...
o jei statyt varikli isilgai tai prasideda dideli burtai.... (jei det balastus, dideja mase... tada noresis daugiau galios ir taip pasaka begalo) [nebent tai yra hobis!!!]
iseitis - vazinet su 4x4, diskeliu problema issprendi vientisa detale ir nesuki kiausiu, vaziuosi ir vargo nematysi
o kokiam 8v 4x4 gali mastyt apie RWD
sseghgagsdggasg