taigi, gal kas turi kokia foto kaip atrodo f25 dezes smagratis
ir prie to pacio kaip palengvina ta smagrati
kiek teko uzskaityt, nzn ar v6 2.5 gali svert 25kg, bet padaro 10kg... (taip uzskaiciau vienam forume)
taigi kiek tai kainuotu padaryt ir ar verta?
YELLOW berods turi isidejes nuo c20xe smagrati i v6, xe pats lengviausias smagratis. Aisku su visa xe sankaba, gal ir su deze nzn. Klausk jo daugiau pakomentuos. O drozti smagrati nepatartina
Nu kad pas mane f20 visi zino, o del f25 smagracio svorio tai biski padauginai Tornadai, jis sveria 15,6kg jei tiksliau, guli pas mane vienas garaze, jei nori galiu parduot po pigiaja ir galesi ekperimentuoti, jeigu lengvini smagrati svarbu ji po to subalansuoti, o 5kg numetus varikliui tikrai butu lengviau dirbti...
P.S yra pirkti ir jau lengvo metalo smagraciu custom made, bet kainos atbaido
gi sakau uzskaiciau, kad 25kg (na aisq ten rase apie omega, tai gal ir skiriasi)
na del to lengvinimo, noretusi, kad variklis isisuktu greiciau, nes labai jau vangiai jis ta daro... bet tada atsiranda ir kitu niuansu
o kad palengvinus t.y. nutekinus reikia iscentruot ta zinau...
Pas 2,5 ir 3,0 toks pat smagratis, bet ten ne smagratis o karve O varikliui sukti tokia karve tikrai sukimo praradimas!!!Ta jau pastebejo visi v6 savininkai pasilengvine smagracius arba pasikeite dezes
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
o as siand kaip tik vienai deze pakeiciau is f20 y f16 ir viskas tinka nieko keist nereik, o del tu begiu kad trumpesni tai nezinant nepajusi pirmas antras trecias jauciasi kad kitaip bet nezymiai, bet kaip nevalino ta masina taip nevalina, gal tikejausi traukos kazko panasaus y let'a ten uzmyniau pedala o ji burzgia ir nenori vaziuot
o kokiu tikslu tas smagratis darytas toks sunkus ? speju ne siaip sau, kiek suprantu su sunkesniu didesnis sukimo momentas ant labai mazu rpm ane ? o keliant apsukas geriau jau kuo lengvesnis ? kuo lengvesnis tuo lengviau kyla ir krenta apsukos ? kazkas tokio panasaus y britvos varikly kur sukimo momentai neyspudingi pagal ag. tai jei vazineji ir megsti varikly laikyti aukstuose sukiuose tai labiau tinka kuo lengvesnis o jei mazom rpm tai atvirskciai, pataisykit jei kur suklydau, bandau perprasti sitokios modeifikacijos pliusus ir minusus, o jei apie minusus tai kokie jie butu, be sukimo momento praradimo mazu sukiu depazone ?
tai cia su sunkesniu toks atvejis ? kiek suprantu esme sunkaus tame kad sunkiau krenta apsukos, tiek laisva eiga tiek ant pakrovos. na aisku, dekui uz info