variklio restauravimas

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

1.tai zarupke labai didele,jei neseniai butu keisti ziedai tai matytusi honas,tokie suraizymai
2.degino tepalus
3.sudegs,nelaiko nei nerza 304
4.isimk zieda,idek i cilindra ir ziurek koks tarpas
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

1.yra tas honas, tokie istrizi suraizymai 3cil matosi biski, bet yra ant visu.
2.per kur tu tepalu sitiek gali prisisiurbt, ar del praputimo per 4 cilindra?
3. na nerzaveika tikrai turi laikyt, stoko tai laiko, o paprasti vamzdziai gal ir sh. Esu girdejes, kad kazkokia keramika eina padengt is vidaus, kad tipo saugotu metala, nu bet nerzaveika geriau.
4. koks turi buti tarpelis kai idedi zieda?
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

2.o ant voztuvu daug nagaro?
4.jo beveik neturi but,mikromilimetrai,tiksliai reiktu manualus paziuret
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

2. ismetimo voztuvai sviesiai rudi sluoksnis nestoras, isiurbimo apkibe juodais suodziais, vietom nutrupeje ir isnaujo apkibe :?
4. radau tisliai kiek reikia tarpeliu tarp ziedu ir jau pasikeiciau.
Jei atmosferikas 86mm skersmens ziedai, be NOS, bet hi performance nuleidus 1" nuo virsaus 25,4mm
virsutinis 0,34mm
vidurinis 0,43mm
tepalinis 1,28mm :?
kuo daugiau boosto/forsazo tuo didesnis tarpelis reikalingas :!: ir atvirksciai :!:
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

blin, didoki tarpeliai sakyciau... cia matuoji istacius zieda i cilindra ir atstuma tarp jo laisvu galu?

su vienu meistriuku kosnultavausi tai is praktikos pasakojo, kad jei didesnis uz 0.15mm tai po 10kkm lauk bedos :)
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

taip istacius i cilindra nuleidus ~1" ir tarp galu. Blyn nezinau man irgi pasirode dideli tarpai, bet taip rase vienam manuale, tiesa apie silpnus stock variklius kalba nejo. Be to tokie ir buvo tarpeliai, nieko nereikejo trumpint :? tik tepalinius truputi patrumpinau.
O tai kokios bedos cia dabar tureciau laukt? Tipo prisidirbs ir per didelis tarpelis pasidarys, nukris kompresija :? To cilindro ziedu kuriuos pakeiciau kompresija buvo 14bar o tarpeliai apie 1,5mm.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

ghm... tai jei turejai kompresija 14 baru, tai kam ziedus keitei? beja,kokius ziedus dabar statai?
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

neatsimenu kazkos melynas pakelis, vokiski ziedai.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

susiduriau su problemike, ant variklio skyvo turi buti mietke, bet pas mane skyvas buvo prasuktas ir restauruotas ir ta mietke stovi belekur.
Kaip stovi stumokliai, kai ta mietke pastatyta i savo vieta? Turetu buti pirmas stumoklis VMT, bet nezinau kaip istikro :?
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

taip ir yra.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

neesi tikras, bet daugumoj automobiliu dar metkes buna nuemus skyva, ant veleno.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

ok aciu.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

Reikia pagalbos dar karta. Nuotrauka ne mano variklio, bet esme nesikeicia.
Uzdejau nauja paskirstymo dirza su viskuo kas ten priklauso ir spaudziant dirza keleto kg jega (3-5kg) kaip rodo virsutine rodykle, automatinis itempejas (apatine rodykle) vaiksto, pagalvojau gal tai ir turi buti, bet gal perlengvai vaiksto, arba netaip uzdejau.
Zodziu pakomentuokit, arba issklaidykit mano abejones, kas ismanot apie tai. bijau kad neprasoktu dirzas, nes xe variklio galva reikalaujanti daug atidaus darbo ir pinigu, nesekmes atveju. Paveikslėlis
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

mane tas pats klausimas kamuoja, ar ne per laisvas dirzhas, nors itempejes ir pagal visas instrukcijas uzhdetas ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Jo jo labai smalsu :lol:
Turi prasukti dirza kelis kartus uzdejas ir paziureti ar nepabega metkes :wink:
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

tai prasukau kelis kartus varikli, kaip instrukcija liepe, prireguliavau dar karta, visos mietkes vietoj, bet kas kita 6000+RPM nei su raktu sukt uz skyvo. Bet jei pas visu taip, tai gal normaliai ten viskas yra.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Nu jeigu metkes nepabego prasukus tai tad viskas gerai :wink:
P.S o tai bus foto is tavo projekto ar ne???
Ir siaip gal galetum apskritai parasyti ka tu ten burei be tu savo formuliu ir matematiniu paskaiciavimu, parasyk trumpai ir aiskiai, dariau ta ir ta medziagas emiau tokias, virino pvz Stepas is Bulbieriskiu, ir ko tikiesi is sito savo performanco, kiek Nm ir AG...
Tai tiks kuklus prasymas is paprastu zmoniu puses butu :wink:
P.S.S Jau Lietuvoj?
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

jau Lietuvoj ir geriu alu :) Fotkes ir aprasymas bus kai viska baigsiu ir isbandysiu, nes nenoriu cia priburt visko, jei paaiskes, kad reikia kazka tobulint/keist bus berysio. Taigi kantrybes kolegos.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Atsakyti