Kai CO ismetimas trigubai virsija leistina norma
Kai CO ismetimas trigubai virsija leistina norma
Manau tikrai atsiras zinanciu kas galetu buti jei ismetimas trigubai virsija leistina norma. Zinoma ir kuro sanaudos kazkiek automatiskai didesnes nei standartas...
Kas siuo atveju galetu buti?
Kas siuo atveju galetu buti?
religion
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu pas mane irgi virsija, bet nei kuro saunaudos nei kokie kiti pakitimai nesijaucia... Tai teko sumoket uz tech pinigus ir vazineju toliau kaip niekur nieko...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Zaibas nedega, temp daviklis (cia tu apie ta kur rodo variklio uzkaitima?) jei apie tapati tai jis pries pusmeti keistas daba naujas. su juos viskas OK. Oro srauto matuokle - geras klausimas... kaip ja patikrinti ar su ja viskas ok? Tipo pasiskolinti is kazko kita ir pabandyti pavazineti? siaip manau mestu zaiba jei butu kazkas blogai?. ar klystu?bad_brains rašė:o kaip su klaidom ir zaibais?siaip pirmi i galva ateje vaiantai tokie: liambda zondas, temp daviklis, oro srauto matuokle.
Nors pvz buna atveju kai netolygiai dirba variklis ant laisvu (sokineja tarp +-0,1) t.y. 0,7-0,9. Ir po staigaus atleidimo grecio pasijaucia kaip apsukos zenkliai nukrenta ir vel atsistato (taciau variklis neuzgesta)
Paskutinį kartą redagavo jastreb 29 Spa 2007, 12:54. Iš viso redaguota 1 kartą.
religion
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
miskas jum nepadekos.. jei masina dirba normaliai, tai protingiausia butu daryti pilna variklio diagnostika, kad real time tikrintu vsus variklio parametrus. laisvai gali buti, kad kuris nors daviklis dirba, bet nekorektiskai ir kompas gedimo nemato.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Pradėt gedimo ieškot siūlyčiau nuo liamda zondo. CO kiekis nustatomas pagal jį. Bet jeigu geras, tada žinoma ir kitų daviklių klaidinga informacija gali apgaudinėti kompą per riebiam kuro dozavimui, ko pasekoje ir yra didelis CO.
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
Na manau tikrai paskaičius neišeina, kad kalba vyko apie CO daviklį, jei neklystu anglies monoksido daviklį mūsų mašinų duslintuve. Jūs ir pats gerbiamasis puikiai supratote, jog kalbama apie CO jau kaip rezultatą
, todėl besikabinėjančio advokato teisme siūlyčiau nevaidint, o tiesiog parašyti kokios nors naudingos info, ir padėti žmogui bėdoje sutaupyti kokį 50-100lt vien diagnostikai 
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))