Puslapis 11

Varza vietoj purkstuku

Parašytas: 10 Lap 2009, 13:44
dede3000
Taigi, norint pigiai susistatyt duju iranga tereikia 2 reliu (vietoj emuliatoriaus).

Turiu klausima, norint kad nadegtu diagnostine lempute kai perjungi i dujas, kokia varza reikia statyti 2.0 NE varikliui ant purkstuku laidu. Kaip pvz ant bulkos 1.8 variklio statosi galinga 60 omu varza.


....................duju rele
______________I I_______ variklio kompas
I I I I ..............I____I
P P P P ...........varza

P-purkstukai
(Taskiukai nieko nereiskia :) )

Parašytas: 11 Lap 2009, 00:44
bad_brains
pasimatuok ir zinosi :)

Parašytas: 11 Lap 2009, 12:35
Dochturbo
tai kad aš suprantu kad originaliai toj vietoj varžos nėra tai kaip jis pamatuos kokios jam reikia :)

Parašytas: 11 Lap 2009, 15:15
bad_brains
..

Parašytas: 11 Lap 2009, 16:56
calibra
neduodu 100%, bet _speju_, kad reiketu keturiu varzu. Kodel? Kadangi kompas mato kiekviena purkstuka atskirai, todel ir varza kiekvienam atskirai reikalinga, imho. Bet, galbut, yra ir koks kitoks realizavimas.

Parašytas: 11 Lap 2009, 22:35
bad_brains
tai taip, schemoj parodytos 4 varzos. neesu visikai tikras, bet regis SEH'as valdo arba porom, arba visus 4 iskart.

Posted after 2 minutes 52 seconds:

dabar ziuredamas supratau, kad nesamone visgi nupaisiau :) varzas reiktu jungti pies purkstukus, o ne kaip parodyta uz ju..

Posted after 16 minutes 37 seconds:

schema sutvarkyta 8)

Posted after 3 hours 52 minutes 38 seconds:

scema bloga, trinu ka prirasiau..

Parašytas: 12 Lap 2009, 20:07
dede3000
Taigi, biski patikslinu. Varza dedasi toje vietoje kur purkstuku laidus nutraukia rele, varza sujungiami vel laidai kad kompas galvotu jog rele laidu nenutrauke. Purkstukam vienas laidas yra bendras o kitas skirtingas -visiem po viena. Nutraukiamas bendras laidas, tik klausimas kokia varza mato kompas is visu keturiu purkstuku.

Parašytas: 13 Lap 2009, 09:17
Vytautas88
tik klausimas kokia varza mato kompas is visu keturiu purkstuku.
Bijau, kad kompas mato ne varžą, o induktyviojo elemento (šiuo atveju -- purkštuko) impedansą (impedansas ir varža -- ne tas pats).
Su tam tikro nominalo varža gal ir būtų galima išsisukt, bet manau tai neteisinga. Emuliatoriuose manau stovi tam tikro impedanso ritės ir tiek... O gal ir klystu.

Parašytas: 14 Lap 2009, 22:31
dede3000
http://www.part.lt/img/a8c13dd47bc57585 ... 043355.JPG

nuoroda i veikiancia shema is elektroniku pasaulio :roll:
Tik beda kad tai ne opel :(

Parašytas: 15 Lap 2009, 02:54
Vytautas88
Aš niekad gyvenime nesupratau ir matyt nesuprasiu kodėl normalios el. schemos skiriasi kardinaliai nuo automobilinių el. schemų :lol:

Parašytas: 05 Gru 2009, 19:06
dede3000
KA turi omeni kad skiriasi

Parašytas: 17 Sau 2010, 19:11
Aleks90
sorry uz offtopic , bet turiu klausima gal cia net susije su sita tema, kdl kai perjungiu ant duju purkstukai vistiek veikia? cia blogai? ))

Parašytas: 20 Sau 2010, 22:36
dede3000
Jei atjungei siurbli ir purkstukai dirba sausi tai negerai

Re: Varza vietoj purkstuku

Parašytas: 15 Kov 2010, 17:22
dede3000
Taigi, duomenyse raso purkstuku varza 15-17 omu, dedant galinga varza 60-70 omu lempa uzgesta, visus 4 laidus susuki i kruva ir ok. Valdosi gal ir atskirai, bet juodas su raudonu laidas yra bendras visiem, ant jo ir reikia det.