Puslapis 13

16v ir tiesioginio ipurskimo dujos

Parašytas: 21 Spa 2009, 11:37
Spurgyte
Noriu patarimu, pastebejimu ir pan. isgirsti,nes per menesi nuvaziuoju apie 1000km kaip nieko, jauciasi labai pinigines tustejimas per tai. Sugalvojau isideti dujas su tiesioginiu ipurskimu (BRC gal vadinas), pas mane 93m 16v calyte, ar neprasausiu? Jie kas tai turi kiek valgo duju ir pan., kokie privalumai ir minusai? ar nereik daznai reguliuoti? labai bijau, nes teko susidirti su bmw ir dujom, tai ten kas trys bakai ir reik reguliuot nes vos ne 20ltr valgyt pradedavo :evil:

Parašytas: 21 Spa 2009, 11:51
Human
Nelabai suprantu tavo teiginio 20litru ir bmw. Cia norma juk :lol:

Re: 16v ir tiesioginio ipurskimo dujos

Parašytas: 21 Spa 2009, 12:38
calibra
Spurgyte rašė:Noriu patarimu, pastebejimu ir pan. isgirsti,nes per menesi nuvaziuoju apie 1000km kaip nieko, jauciasi labai pinigines tustejimas per tai. Sugalvojau isideti dujas su tiesioginiu ipurskimu (BRC gal vadinas), pas mane 93m 16v calyte, ar neprasausiu? Jie kas tai turi kiek valgo duju ir pan., kokie privalumai ir minusai? ar nereik daznai reguliuoti? labai bijau, nes teko susidirti su bmw ir dujom, tai ten kas trys bakai ir reik reguliuot nes vos ne 20ltr valgyt pradedavo :evil:

Turiu tokia iranga sumontuota i 2.0 16v omega, tai jei ekotec'as pas tave, tai vadinasi i toki pati motora ideta. Galeciau parduoti, butu ir kas sumontuotu.

Jei domina parasyk i PM.

Parašytas: 21 Spa 2009, 12:39
Tornado
93m ecotecu nebuvo, o tiesioginio ipurshkimo dujos yra gerai

Parašytas: 21 Spa 2009, 13:01
Vytautas88
Jei kėbulas gyvas (kad nesupūtų iki įrangos atsipirkimo), tai manau verta pagalvot. Šiaip 1k km į mėnesį yra labai mažai, tad siūlyčiau pasiskaičiuot po kiek laiko duja atsipirks.

Parašytas: 21 Spa 2009, 13:47
sestokas
dujos atsipirks po metu, jei tiek vaziuoja. pas mane tokiam paciam variklis buvo tiesioginio ipurskimo dujos. tikrai veike labai gerai ir vaziavo labai gerai. jei zadi bent keleta metu vazinet tai dek ir nesuk sau galvos. kuo greiciau isidesi tuo greiciau ji atsipirks :D problemu gali klt tik del netvarkingo variklio ir aukstos itampos.

Parašytas: 21 Spa 2009, 15:59
Spurgyte
sestokas rašė:dujos atsipirks po metu, jei tiek vaziuoja. pas mane tokiam paciam variklis buvo tiesioginio ipurskimo dujos. tikrai veike labai gerai ir vaziavo labai gerai. jei zadi bent keleta metu vazinet tai dek ir nesuk sau galvos. kuo greiciau isidesi tuo greiciau ji atsipirks :D problemu gali klt tik del netvarkingo variklio ir aukstos itampos.
o kokios mazdaug sanaudos duju?

Parašytas: 21 Spa 2009, 16:20
edgarukas
Maniske calibra 2.0 16V ecotec 100kW su tiesioginio ipurskimo dujom vidutiniskai 10l/100km sunaudoja ;)

Parašytas: 21 Spa 2009, 17:20
calibra
jep, pas mane panasiai omega b imdavo, priklausomai nuo vaziavimo mazdaug iki 12ltr/100km. dazniausiai.

Trasoje imdavo irgi panasiai, bet ir vaziuojama <150km/h retai budavo, tai kiek imtu ant 90km/h negaliu pasakyti :)

Parašytas: 21 Spa 2009, 18:00
sestokas
sanaudos nuo 9 iki 12. ir ant duju daugiau nei 210 nevaziuoja

Parašytas: 21 Spa 2009, 22:15
Spurgyte
o kokia geriausia iranga? italiska? girdejau yra lenkiska kazkokia, kaikas ja labai peikia, kai kam gerai ir pigiai gavosi. Ka galite patarti berniukai? :oops:

Parašytas: 22 Spa 2009, 09:22
Aieris
Mano nuomone optimaliausias ketvirtos kartos įrangos variantas, ko gero, itališka įranga su lenkišku balionu.
Olandiška įranga bus brangesnė. Lenkiška- kas gali žinot, ar elektronika veiks patikimai. As dėjau Tartarini, itališka. Dirba nepriekaištingai, nėra būvę nei vieno šūvio.
Aptarnavimas tikrai minimalus, reguliavimas-programiškai. Jei meistras kruopštus - sureguliuos preciziskai.Tikslaus reguliavimo esmė tame, kad meistras prisijungia prie tavo auto įrangos interfeiso, ir važiuoja kartu su tavim, stebi kaip elgiasi masina, reguliuoja programiškai...
Olandai siūlo tikrai platų asortimentą balionų, bet taupant pinigėlį geriau dėt lenlišką, perpus pigesnį.
Galiu įmesti l.teigiamo meistro tel.nr. , jis dirba Utenoje bei Visagine.
Apskritai, pirmiau reiktu surinkt info apie meistrus, ju pasiūlą, kainas, na o po to :roll: sprest.

Parašytas: 22 Spa 2009, 10:34
Spurgyte
Aieris rašė:Mano nuomone optimaliausias ketvirtos kartos įrangos variantas, ko gero, itališka įranga su lenkišku balionu.
Olandiška įranga bus brangesnė. Lenkiška- kas gali žinot, ar elektronika veiks patikimai. As dėjau Tartarini, itališka. Dirba nepriekaištingai, nėra būvę nei vieno šūvio.
Aptarnavimas tikrai minimalus, reguliavimas-programiškai. Jei meistras kruopštus - sureguliuos preciziskai.Tikslaus reguliavimo esmė tame, kad meistras prisijungia prie tavo auto įrangos interfeiso, ir važiuoja kartu su tavim, stebi kaip elgiasi masina, reguliuoja programiškai...
Olandai siūlo tikrai platų asortimentą balionų, bet taupant pinigėlį geriau dėt lenlišką, perpus pigesnį.
Galiu įmesti l.teigiamo meistro tel.nr. , jis dirba Utenoje bei Visagine.
Apskritai, pirmiau reiktu surinkt info apie meistrus, ju pasiūlą, kainas, na o po to :roll: sprest.
butu labai gerai jei duotum kontaktus, nes gyvenu Rokiskyje, tai man Utena butu labai geras variantas, ieskau patikimaus, ismanancio savo darba zmogaus, nes jau anksciau minejau, kad buvo problemu su dujom, turejom "huliganke" tai kai sureguliuodavo buvo viskas tikrai čiki, bet nuvaziuoji trys balionus ir vel sunaudoja kosmines sanaudas :roll: tai kazkas ten buvo pabaisu, siaip pati baliona tai as turiu vietoj atsarginio rato, nuo pastarojo bmw, nebent dedasi tam tiesioginiam kazkokie ipatingi balionai ;) Na zodziu labai reikia vis jusu berniuku pagalbos, ka as pati ten ir teismanau :roll: :lol:

Parašytas: 22 Spa 2009, 12:32
sestokas
1 jei ka tai 4 kartos iranga negali saudyt :idea:
2 pigus ne tik lenkiski bet ir lietuviski balionai. ir nelabai kur nauja olandiska baliona gausi. naudotu beveik visu pasibaiges galiojimo terminas
3 lenkiska iranga dirba irgi neblogai. pats dabar esu tokia isidejes
4 o apie tuos rajonu meistru darbus esu susidares ne kokia nuomone. kiek maciau ju sumontuota iranga tai rankas nukapociau uz tai :evil:

Parašytas: 22 Spa 2009, 12:37
Human
sestokas saudo ir tiesioginio ipurskimo ;) Tik ne taip driogsteli stipriai.

Parašytas: 22 Spa 2009, 16:00
sestokas
tada ir benzinas saudo

Parašytas: 22 Spa 2009, 22:08
Aieris
sestokas rašė:tada ir benzinas saudo
+1 :lol:

To Spurgyte:
Valdas Taraškevičius, Utena, +37069978880 - mob.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ +37038953521 -ofisas

Parašytas: 22 Spa 2009, 23:36
Human
sestokas rašė:tada ir benzinas saudo
Ir ka tuom nori pasakyt? Kad nesaudo? :D

Parašytas: 23 Spa 2009, 08:34
Spurgyte
iskilo prie to paties dar toks klausimas, ar daro kokia nors rimta diagnostika kai kas kai kur, kad patikrintu ir parodytu pvz zvaiklaidziu, paciu zvakiu bukle ir pan., ar cia jau sprendziama apie siuos dalykus is akies, t.y is variklio darbo :roll:
Ir teko vienam tokiam meistrui skambtelti, turiu keleta neblogu apie ji atsiliepimu, tai jis man pasiule misini toki isidet: reduktorius ir pan bus italiskas, purkstukai lenkiski, o elektra lietuviska :roll: cia kaip? :lol: kazkaip man idomiai su ta lietuviska elektra :lol: kaip suprantu tai cia kompas detusi? ir ar est apie tai girdeje? Paminejau apie Tartarini iranga, tai sako tas misinys irangos ne ka prastesnis ir pigesnis, o cia sumokesiu uz varda, jei desiu visa ta komplekta ir tai negarantuoja man geresnes kokybes :evil: tartarini sake kaina butu apie 2500, o tas misinys irangu apie 1800, ir viskas butu cia tiesioginio ipurskimo :?

Parašytas: 23 Spa 2009, 09:35
Aieris
Taip, "miksą" daro tam, kad sumažinti bendrą kainą. Bet jau nelygu ką miksuosi. Šiuo atveju dėkis lietuvišką arba lenkišką balioną ir valio, o kitus, sudėtingus elementus dėkis tik rimtų gamintojų.Mokėsi ne vien už vardą, bet už relia kokybę. "Tartarini" rimta firma, BRC irgi rimta, bet pastarosios kaina gerokai aukštesnė.
Tau gali pasiulyti kas nors ir kokią "Nidą", berods lenkiška, bet ji skirsis nuo BRC ar Tartarinio kaip Estija nuo Suomijos :lol: ...
Šiaip paskambink tam Valdui, jis tau maloniai viską paaiškins.
Kas dėl diagnostinės įrangos, tai jis turi visko net daugiau nei reikia :lol:
Žvakes turėsi iškart keist į naujas, žvaklaidžius patikrins. Gali pati nusipirkti žvakes, pvz. ''Denso'', jos nėra stebuklingai brangios.
Jeigu neklystu, "Tartarini" tenai kainuotu gal pora tūkstančių su trupuciu... ;)

Parašytas: 23 Spa 2009, 10:32
Human
GM zvakes ne ka brangesnes uz NGK ir Denso

Parašytas: 23 Spa 2009, 11:42
Spurgyte
taigi nuo saudymo pereinam prie pacios irangos gal daugiau, taigi laukiu nuomoniu ir patarimu daugiau :)
To Aieriui: skambinau i utena, pabendravom, siule lenkiska iranga uz 2200, italiska 2400 ir aukstyna kila, o tartarini 2700 :roll: net nezinau ar pastaraja apsimoka detis, visa caly kaina :lol:
galva baigia apsisukti, jau gal koki dyzeliuka tada reik pirkt i darba nuvaziuot ir parvaziuot su zaliu kokiu dyzeliu :evil: :lol: nes dabar vaziuoju i darba 18km, tiek pat grizt kasdien, i tolesnias keliones vaziuojam su draugo bmw, bet jau golfo nenoriu, geriau su caly, bet baisiai brangu...

Parašytas: 23 Spa 2009, 11:55
Arturas18
nu iki 3000lt jau gali pasiimti kokia ASTRIKE dyzeliuka :P

Parašytas: 23 Spa 2009, 12:51
Spurgyte
o kur det calibra? :roll: 3 masinos seimoj jau prabanga tada labai :lol: o be 3000 niekaip as savosios neatiduosiu :twisted: tai vat, is taip ir taip galvoju, ir bandaurasti geriausia variant tiek finansiniu atzvilgiu, tiek techiniu :roll:

Parašytas: 23 Spa 2009, 14:21
Tornado
na man labai patiko cia ishkeltas OT klausimas apie IV kartos duju shaudyma :D
nu kaip jos gali shaudyt? tai jei shaudo jos tai benzinas irgi shaudo :D (nors neteko girdet apie benzino shaudima)