Aieris EGO
Parašytas: 20 Spa 2009, 02:25
Siuo postu nenoriu nieko įžeist ar sukelt kam kokią priklausomybę. Mes jau ją turim
Dauguma foto yra atsitiktinės, darytos telefono aparatu1.3-2.0 mpx , tad kokybė
, tačiau juk šis postas tik informacinio, o ne meninio pobudžio
Taigi
Pradžioj buvo pradžia
, o pradėjau nuo 95m. stocko V6. Po kurio laiko įvertines visas šio auto teigiamas sąvybes įsigijau antrą tokį pat, 96m. V6 ir leidau sau truputi paeksperimentuot.
Rinkausi informaciją visur- Calibra-Club
forumuose
, įvairiuose firmose, gamintojų bei tiekėjų puslapiuose, vertinau visas, kiek įmanoma, galimybes.
Galu gale buvo nuspresta pakabos nedropint bei nekietint (komfortas kiek nukentėtu, o dragui neruošiau), tad pasirinkau spyruokles stock, amortizatorius KYB dujinius. norėjau priekinio bamperio LastEdition, neradau, tad pirkau gana neblogame stovyje stockiknį.Kapotas turėjo parūdyjimų virš žibintų, tad kapota pirkau kitą, labai gerame stovyje. Bet tvarkyti pradėjau nuo variklio bei pakabos.
Buvo supirkta visi variklio riebokšliai, tarpinės, etc., važiuoklei sailentblokai, šarnyrai, abu traukių antgaliai, etc.
Variklio bei važiuoklės darbai buvo atlikti Kretingoje-Su vokiška kokybę. Už lietuvišką kainą,
Taigi, variklis:



Pritrinti vožtuvai, pakeisti jų salnikėliai,visi kiti salnikai, visos tarpinės.Surenkant galvų varžtai sudėti nauji.. Profilaktiškai, o juolab kad V6 komplikuotas priejimas, pakeista aušinimo sistėmos pompa, įtempėjas, parazitas, ir kita kas kas meistro nuomonę buvo reikalinga


Žinoma, buvo pakeisti visi diržai,žvakės, išmetimo sistemos elastinga mova, technologiniai skysčiai-Tepalai, ATF'as vairo stiprintuve bei automatineje pavarų dėžeję, antifrizas.
Priekiniai ie galiniai stabdžių diskai bei kaladėles sudejau amerikietiškas Ferodo firmos, atsivežiau iš IRL.
Generatorius pakeistas į apynauji, naudotą tik 4.5K km originalų generatorių Lucas.
Iškart po visų šių darbų buvo atlikta TA -
vieni vartai !!!
Kai važiuolė bei variklis buvo maksimaliai atnaujinti, pradėjau žaist su kėbulo detalėm. Ir pradėjau nuo kapoto bei priekinio bamperio. Pastarajį nusprendžiau palikti stocką, be jokių pakeitimų. Gi kapotą kilo idėja pagrąžinti kukliu ortakiu centrineje jo dalyje, o galinį langą taip pat kukliu stogeliu. Darom!
Ortakį bei stogelį radau Rietavo turguje. Pasiūla buvo skudi, pirkau kad nupirkt... Po to sekė formų glūdinimas,pakeitimai bei pritaikymas prie savo skonio. Pusfabrikačiai buvo iš stiklo audinio, simetrija neišlaikyta, tad buvo špaklio, švitro, gaminausi šablonus švitravimui, purškiamas špaklius liejosi viesulais ir tuoj būdavo nutrinamas vėl..


Kapotas buvo veik idealus, bet vis gi radau kur prie jo prisi%st :
http://i607.photobucket.com/albums/tt15 ... ture01.jpg
Didžiulis galvos skausmas buvo priaugint ortakį prie kapoto, nes "pridėtinio" nenorėjau. Žaidžiau su įvairiom medžiagom, kol pagaliau radau tinkamą sprendimą. Na, o po to liko estetinė apdaila :




Aha, čia aš ''zasvėtilsia''. Dažiau.

O po to sekė kebulo atgaivinimo darbai...

To be continued...
Dauguma foto yra atsitiktinės, darytos telefono aparatu1.3-2.0 mpx , tad kokybė
Pradžioj buvo pradžia
Rinkausi informaciją visur- Calibra-Club
Galu gale buvo nuspresta pakabos nedropint bei nekietint (komfortas kiek nukentėtu, o dragui neruošiau), tad pasirinkau spyruokles stock, amortizatorius KYB dujinius. norėjau priekinio bamperio LastEdition, neradau, tad pirkau gana neblogame stovyje stockiknį.Kapotas turėjo parūdyjimų virš žibintų, tad kapota pirkau kitą, labai gerame stovyje. Bet tvarkyti pradėjau nuo variklio bei pakabos.
Buvo supirkta visi variklio riebokšliai, tarpinės, etc., važiuoklei sailentblokai, šarnyrai, abu traukių antgaliai, etc.
Variklio bei važiuoklės darbai buvo atlikti Kretingoje-Su vokiška kokybę. Už lietuvišką kainą,
Taigi, variklis:



Pritrinti vožtuvai, pakeisti jų salnikėliai,visi kiti salnikai, visos tarpinės.Surenkant galvų varžtai sudėti nauji.. Profilaktiškai, o juolab kad V6 komplikuotas priejimas, pakeista aušinimo sistėmos pompa, įtempėjas, parazitas, ir kita kas kas meistro nuomonę buvo reikalinga


Žinoma, buvo pakeisti visi diržai,žvakės, išmetimo sistemos elastinga mova, technologiniai skysčiai-Tepalai, ATF'as vairo stiprintuve bei automatineje pavarų dėžeję, antifrizas.
Priekiniai ie galiniai stabdžių diskai bei kaladėles sudejau amerikietiškas Ferodo firmos, atsivežiau iš IRL.
Generatorius pakeistas į apynauji, naudotą tik 4.5K km originalų generatorių Lucas.
Iškart po visų šių darbų buvo atlikta TA -
Kai važiuolė bei variklis buvo maksimaliai atnaujinti, pradėjau žaist su kėbulo detalėm. Ir pradėjau nuo kapoto bei priekinio bamperio. Pastarajį nusprendžiau palikti stocką, be jokių pakeitimų. Gi kapotą kilo idėja pagrąžinti kukliu ortakiu centrineje jo dalyje, o galinį langą taip pat kukliu stogeliu. Darom!
Ortakį bei stogelį radau Rietavo turguje. Pasiūla buvo skudi, pirkau kad nupirkt... Po to sekė formų glūdinimas,pakeitimai bei pritaikymas prie savo skonio. Pusfabrikačiai buvo iš stiklo audinio, simetrija neišlaikyta, tad buvo špaklio, švitro, gaminausi šablonus švitravimui, purškiamas špaklius liejosi viesulais ir tuoj būdavo nutrinamas vėl..


Kapotas buvo veik idealus, bet vis gi radau kur prie jo prisi%st :
http://i607.photobucket.com/albums/tt15 ... ture01.jpg
Didžiulis galvos skausmas buvo priaugint ortakį prie kapoto, nes "pridėtinio" nenorėjau. Žaidžiau su įvairiom medžiagom, kol pagaliau radau tinkamą sprendimą. Na, o po to liko estetinė apdaila :




Aha, čia aš ''zasvėtilsia''. Dažiau.

O po to sekė kebulo atgaivinimo darbai...














