Puslapis 15

Aieris EGO

Parašytas: 20 Spa 2009, 02:25
Aieris
Siuo postu nenoriu nieko įžeist ar sukelt kam kokią priklausomybę. Mes jau ją turim :!: :lol: :lol:
Dauguma foto yra atsitiktinės, darytos telefono aparatu1.3-2.0 mpx , tad kokybė :oops: , tačiau juk šis postas tik informacinio, o ne meninio pobudžio :lol: Taigi :arrow:
Pradžioj buvo pradžia :D , o pradėjau nuo 95m. stocko V6. Po kurio laiko įvertines visas šio auto teigiamas sąvybes įsigijau antrą tokį pat, 96m. V6 ir leidau sau truputi paeksperimentuot.
Rinkausi informaciją visur- Calibra-Club :chebra: :friends: forumuose :chdrink: , įvairiuose firmose, gamintojų bei tiekėjų puslapiuose, vertinau visas, kiek įmanoma, galimybes.
Galu gale buvo nuspresta pakabos nedropint bei nekietint (komfortas kiek nukentėtu, o dragui neruošiau), tad pasirinkau spyruokles stock, amortizatorius KYB dujinius. norėjau priekinio bamperio LastEdition, neradau, tad pirkau gana neblogame stovyje stockiknį.Kapotas turėjo parūdyjimų virš žibintų, tad kapota pirkau kitą, labai gerame stovyje. Bet tvarkyti pradėjau nuo variklio bei pakabos.
Buvo supirkta visi variklio riebokšliai, tarpinės, etc., važiuoklei sailentblokai, šarnyrai, abu traukių antgaliai, etc.
Variklio bei važiuoklės darbai buvo atlikti Kretingoje-Su vokiška kokybę. Už lietuvišką kainą,

Taigi, variklis:
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pritrinti vožtuvai, pakeisti jų salnikėliai,visi kiti salnikai, visos tarpinės.Surenkant galvų varžtai sudėti nauji.. Profilaktiškai, o juolab kad V6 komplikuotas priejimas, pakeista aušinimo sistėmos pompa, įtempėjas, parazitas, ir kita kas kas meistro nuomonę buvo reikalinga :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Žinoma, buvo pakeisti visi diržai,žvakės, išmetimo sistemos elastinga mova, technologiniai skysčiai-Tepalai, ATF'as vairo stiprintuve bei automatineje pavarų dėžeję, antifrizas.
Priekiniai ie galiniai stabdžių diskai bei kaladėles sudejau amerikietiškas Ferodo firmos, atsivežiau iš IRL.
Generatorius pakeistas į apynauji, naudotą tik 4.5K km originalų generatorių Lucas.
Iškart po visų šių darbų buvo atlikta TA - :arrow: vieni vartai !!!
Kai važiuolė bei variklis buvo maksimaliai atnaujinti, pradėjau žaist su kėbulo detalėm. Ir pradėjau nuo kapoto bei priekinio bamperio. Pastarajį nusprendžiau palikti stocką, be jokių pakeitimų. Gi kapotą kilo idėja pagrąžinti kukliu ortakiu centrineje jo dalyje, o galinį langą taip pat kukliu stogeliu. Darom!
Ortakį bei stogelį radau Rietavo turguje. Pasiūla buvo skudi, pirkau kad nupirkt... Po to sekė formų glūdinimas,pakeitimai bei pritaikymas prie savo skonio. Pusfabrikačiai buvo iš stiklo audinio, simetrija neišlaikyta, tad buvo špaklio, švitro, gaminausi šablonus švitravimui, purškiamas špaklius liejosi viesulais ir tuoj būdavo nutrinamas vėl.. :lol:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kapotas buvo veik idealus, bet vis gi radau kur prie jo prisi%st :

http://i607.photobucket.com/albums/tt15 ... ture01.jpg

Didžiulis galvos skausmas buvo priaugint ortakį prie kapoto, nes "pridėtinio" nenorėjau. Žaidžiau su įvairiom medžiagom, kol pagaliau radau tinkamą sprendimą. Na, o po to liko estetinė apdaila :

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Aha, čia aš ''zasvėtilsia''. Dažiau. :lol:

Paveikslėlis

O po to sekė kebulo atgaivinimo darbai... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:arrow: :arrow: :arrow: To be continued...

Parašytas: 20 Spa 2009, 06:01
ernis
Nu grazu ziuret ,imesk foto pacios calibros ,pries darbu procesa ;) . Aisku su foto biski persistengiai :D

Parašytas: 20 Spa 2009, 08:49
deivideliux
Nice nice, o pacios masinytes ir neparodei. :roll:

Parašytas: 20 Spa 2009, 09:57
Atrabotke
visi ir telaukia to deimanciuko :) iki jo dar reik palaukt :) padarys visus darbus, nofitkins ir bus ok :) po to bus foto pries ir po :)

Parašytas: 20 Spa 2009, 10:32
marijus
variklis grazhus, visi darbai teisingi ir t.t. bet va kam tas orgaidis ant kapoto jei buferiai ir net pakaba stock? jis man net su betkokiu tiuningu niekaip nesiziuretu...

Parašytas: 20 Spa 2009, 10:51
Aieris
Ideja tame, kad padaryt lengvą stailingą, kurio akcentus sudarytu orgaudis, stogelis virš galinio lango bei dar keletas nežymių detalių-dažytos kėbulo spalva durelių rankenėles be spynų, dažyti moldingai, slenksčiai.
Apskritai, šios detalės yra kaip ir keičiamos, tad kūribinių ieškojimų metu (kurie paprastai lyg ir niekad nesibaigia...) nesunkiai galima transformuot.
Ieškoti geriausio. :idea: Gal klysti... :roll: Neklysta tik nieko nedarantys. :twisted: :lol: :lol:

Parašytas: 20 Spa 2009, 11:03
marijus
gerai, dek tada orgaidi ta ir bent kazkiek nuzemink, pamatysi, paciam akys shirdi glostys ;) o del to konforto tai juk calibra sportishkas kupe, tai jei ir yra tas konfortas joje tai labai minimalistinis. :D

Parašytas: 20 Spa 2009, 11:13
Human
Jau dabar net matau "klaidu":
ortakis,
stogelis ant galinio stiklo.

Ortakis kam jis ten reikalingas? Nei jis atliks realia funkcija budamas toje vietoje, nei jis grazus apskritai ant calibros. Stogelis galinis? Na jei tas iprastinis vos ne is aleksoto turgelio tai irgi shit. Cia tik mano nuomone, bet jau matau i lankas einant. Nes kiek supratau slenksciai bus kiti, o buferiai rodos tokie patys?

Parašytas: 20 Spa 2009, 11:23
marijus
va va, human musu mintis sutapo ;)

Parašytas: 20 Spa 2009, 11:34
Tornado
ishsakt savo nuomone ir pabukit tyliai, o jau kaip savininkas nores taip ir sulipdys. (gi pats parashe: tobulumui ribu nera)

Parašytas: 20 Spa 2009, 17:28
widazas
grazu ziuret, kai zmones priziuri masinikes. kiek kainavo varyklio remontas? man ir jau laikas butu.

Parašytas: 20 Spa 2009, 21:23
Calvin
Ačiū už išsamų reportažą - buvo įdomu skaityti :good: Laukiam dar vienos gražios calibros. Labai prašau - nereikia tos mini patrankos ar tai kurapkų inkilo ant kapoto. :joker:

Parašytas: 20 Spa 2009, 22:12
Aieris
Marijau, orgaidį pasilik sau, aš montavau orgaudį. Apskritai, jei negerbi kitų, tai bent išmok gerbti pats savę. Nebūk bimbamas. Nesipykim.:budelis:

Parašytas: 20 Spa 2009, 22:17
WiliusG
Skaitau tamstos postus, ir jauciuosi, kaip klausydamas pamokslo, bet tokio tikro, gero, ne pikto :D Gal galetu suzinoti, kiek tamstai metu? :)

Visas rasymo stilius toks idomiai skaitomas, kitu paklodes tingiu skaityt, bet jusu nepraleidau nei vienos :)

Ziuriu V6 su priekiniu tiltu pakabintas, tai emet per apacia? :) Lengviau, nei kelt per virsu?

Taip, masina darome kiekvienas sau, ir ji turi atrodyti taip, kaip norime, ir kaip mums patinka ;)

P.S. Ziuriu labai i zemaitijos puse traukia, pamineti miestai - miesteliai, tik is zemaitijos (neskaitant uzsienio). Jei ne paslaptis, kodel taip? :)

Parašytas: 20 Spa 2009, 22:24
Tornado
Offtopic

Parašytas: 20 Spa 2009, 22:24
calibra
Aieri, viskas ok. Foto skiltis ir yra tam (de facto), kad idejes nuotrauku sulauktum ir teigiamu ir neigiamu komentaru, nors savaime suprantama, kad tik teigiamus girdeti visiems patiktu labiau.

Apie izeidinejimus, tai niekas taves asmeniskai neizeidinejo, o izeidinejo tavo orgaudi, kur beje labai teisingai pavadino ji ORGAIDZIU. Nes nei jis ten reikalingas, nei ka. Faktiskai tik gadina aerodinamika, negana to, jeigu jis dar ir i variklio puse pucia, tai tik dar blogiau, nes ora toje vietoje reiktu is motoro skyriaus traukti, o ne paduoti. T.y. per radiatoriu oras turi praeiti skersveju, o kai tu sudarai uz radijatoriaus teigiama slegi, tas skersvejis sumazeja. Gaunasi priesingas efektas.

Kas liecia kepuraites, tai "beisbolo" kepuraites is esmes yra tik pavadinimas, nurodantis kepuraites kilme. Faktiskai ar ji vadinasi "beisbolo" ar "teniso", esmes nekeicia - visais atvejais naudojama kartu su bent viena funkcine savybe (saugo akis nuo saules), neskaitant to, kad rubas atlieka identito vaidmeni.

Tuo tarpu by default automobilistu tarpe (o ne tokiais isivaizduojanciu) ne funkciniai elementai respekto negauna, o visas kichas yra vertinamas kaip "wannabe", t.y. neigiamai.

As tavo vietoje irgi to shudo nedeciau. Sorry, tokia mano nuomone ir tai visai nereiskia, kad visa kita ka darai su savo caly yra shudas ar turiu kokiu nors asmeniskumu i tave :)

Parašytas: 20 Spa 2009, 23:00
Aieris
Viskas gerai. Ale juk niekas nieko neižeidinėja. Dalijasi nomonėm. Autentiškom. :lol:
O mano šaknys- Kretingoje. Komplikuotas. Žemaitiško prado.
Mėgstu Erlicką. Tuzina metų už jį jaunesnis.
Dirbu.
Nekenčiu chaltūros.
Ieškau.
:lol: :lol: :lol: :chdrink:

Parašytas: 20 Spa 2009, 23:52
Tornado
nu skias idomus turetu but poziuris i auto
jei erlickui 56 tau -12 ... viso 44 ir vis dar rupi orgaidziai ;)

Parašytas: 21 Spa 2009, 00:37
Aieris
Offtopic
O aš, naivus, maniau kad tuzinas tai 30... :cry:

Posted after 9 minutes 22 seconds:

...Keletas nuotrauku apie kėbulo kosmetiką:

Nuspresta pakeisti priekinius sparnus į gaivesnius, tad nuėmus buvusius rąstą korozijos židinių. Neliko nieko kito, kaip duot jiems per viršugalvius :lol:


Buvo kruopščiai surinkti mažiausi korozijos židinukai bei ibrėžimai/akmenukų įmūšimai viso kėbulo perimėtre, kas matosi nuotraukose. Beje, arkos, slenksčiai buvo idealiame stovyje, jokių rimtų darbu daryt nereikėjo.

Paveikslėlis

Didžiausias židinys buvo čia, abiejose mašinos pusėse.

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Iki blizgėsio nušveisti buvę korozijos židiniai buvo 2Xpadengti adeziniu dvikomponenčių gruntu HB Body Zinc. Rūdžių surišėjo nenaudoju, nes iš patirties žinau kad jo nauda lygi 3/98 max :lol:

Paveikslėlis

Paveikslėlis :lol:

Sparnai buvo paruošti atskirai, ne ant mašinos, surinkus keleta židiukų (šiaip jie angliški, idealus) buvo iš vidinės pusės, ypač apatinė jų dalis, nupurkšti HB Body Zinc Adghesive Primer, po to išpurkšti plonu sluoksniu praskiesto HB 930 Seamsealer, o po to HB Body 999 Undercoat.

Paveikslėlis

Primenu, kad specialių fotosesijų daryta nebuvo, tad surinkau atsitiktinęs pix.

To be Continued...

Parašytas: 21 Spa 2009, 01:30
Atrabotke
tikrai graziai darbai vyxta :)

Parašytas: 21 Spa 2009, 01:42
Aieris
Ir tebevyksta...
...Nuoseklus toks, surinkimas... Dabar eilėje salono izoliacija, gal rytoj pradėsiu pradėt. Blin, feno neturiu po ranka :cry: , teks skolintis svetimą :cry
O gal rytoj 'orgaidį' nuiminėsiu :?: Vat imsiu ir nuimsiu :!:/ Tegu kaimynams bus geriau :!: Arba.. Ne,
tegu kamuojasi../V.Z.-K.

Parašytas: 21 Spa 2009, 03:16
krax
Aieris,didziulis respectas uz tokius darbus :good:
Super,kad tai nuosekliai viska nupasakoji ir sudedi visas foto :)
Sekmes tolimesniuose darbuose :chdrink:

Parašytas: 21 Spa 2009, 07:01
J-o-n-c-e
Aieris rašė: O gal rytoj 'orgaidį' nuiminėsiu :?: Vat imsiu ir nuimsiu :!:/ Tegu kaimynams bus geriau :!: Arba.. Ne,
tegu kamuojasi../V.Z.-K.
Offtopic

Parašytas: 21 Spa 2009, 13:59
marius36
maladec :!:

Parašytas: 21 Spa 2009, 21:43
Aieris
Paveikslėlis

Šiandien maloniai nustebau - išsiėmės iš auto visą kiliminę danga, štai ką radau :

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Čia, kur matosi balta, prieš kuri laiką storai užtepiau simsyleriu, nes buvo panižę nagai ir atlaupiau bituminę dangą. Tad naudojau tokią medžiagą, ji skirta siulių užtepimui, turi labai gerą prilipimą:
Paveikslėlis

Akis paglostė galinių ratų arkos. Teko matyt oj-joj kokių pavargusių, o čia -

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Taigi, ko gero rytoj klijuosiu izoliacinius lakštus per visas plokštumas.