Puslapis 1 iš 6
Turbo kitaip
Parašytas: 19 Spa 2009, 20:46
widazas
Parašytas: 19 Spa 2009, 20:51
WiliusG
Ce kompresorius

geras daigtas, ner turbo lago

Paskaityk cleanperformance forume ten i Corrado state G62 lygtais, gal bus parasyta smulkiau kaip kas

Parašytas: 19 Spa 2009, 20:51
Arturas18
idomus variantas

Parašytas: 19 Spa 2009, 20:53
WiliusG
bet patikek atitinkamai kainuojantis

Parašytas: 19 Spa 2009, 20:59
Python
bet patikek, tokie kurie jau antram poste raso apie kaina, tikrai nedes i savo masina.... tie kurie des, tai tikrai negais laiko suda maldami

Parašytas: 19 Spa 2009, 20:59
Dochturbo
turbo lago gal ir nėra bet prie aukštų sūkių nepumpuoja kiek reikia
Parašytas: 19 Spa 2009, 21:25
widazas
bet manau pigesnis variantas nei statyti turba. o kompresoriu yra visai nauju. o jei dar man i v6 ikisus o..... daigtas butu.
Parašytas: 19 Spa 2009, 21:28
WiliusG
del pigumo tai manau klysti

Parašytas: 19 Spa 2009, 21:35
widazas
na, gal ir klystu.
Parašytas: 19 Spa 2009, 21:43
Dochturbo
widazas rašė:bet manau pigesnis variantas nei statyti turba. o kompresoriu yra visai nauju. o jei dar man i v6 ikisus o..... daigtas butu.
tai kad tas pats variantas gaunasi tik kad kompresorių suka dirželis
Parašytas: 19 Spa 2009, 22:05
Tornado
Dochturbo rašė:turbo lago gal ir nėra bet prie aukštų sūkių nepumpuoja kiek reikia
tai nuo kada skaitosi auksti sukiai?
Parašytas: 19 Spa 2009, 22:52
Justas
bet kompresoriu pats ryja ag,reiktu gerai paskaiciuot
Parašytas: 19 Spa 2009, 23:12
Dochturbo
Tornado rašė:tai nuo kada skaitosi auksti sukiai?
nu aš kaip suprantu tarp vidutinių apsukų ir maksimalių. Ne iš savo galvos traukiu tuos dalykus esu skaitęs apie tokių kompresorių trūkumus
Parašytas: 19 Spa 2009, 23:19
Tornado
keistas reikalas tas tavo pasakymas, nes kompresoriai kaip buvo naudojami taip ir naudojami iki siol, netgi audi pradejo montuot, taigi nera taip prastai kaip tu nupasakojai.
o kad viska reikai ivertint priesh pradedant tokius projektus tai nera ne kalbos (aisku visu niuansu nenumatysi...) ta spats ir su turbo projektais
Parašytas: 19 Spa 2009, 23:23
Dochturbo
tai aš žinau kad jie naudojami mersuose ypač kiek esu pastebėjęs tik sakau kad jų minusas toks kad esant aukštoms apsukoms nepripučia tiek kiek sugeba pripūsti normali turbina

Parašytas: 19 Spa 2009, 23:30
calibra
siaip dochturbo kaip ir teisus (isskyrus tai, kad savo nicka galetu uzsirasyti normaliai

Kompresoriai del savo savybiu dazniausiai tinkami boostinti prie zemu ir vidutiniu sukiu, tuo tarpu turbavykai geriau dirba prie vidutiniu ir siek tiek aukstesniu nei vidutiniai sukiai, priklausomai nuo turbos - galimai ir prie aukstu sukiu.
Aukstasukiu kompresoriu praktiskai nelabai yra tarp serijiniu auto.
Pats kompresorius nera blogai, jo didelis pliusas yra tas, kad kabina nuo apacios ir be jokio lag'o, t.y. vaziuoji praktiskai kaip su n/a, nors is tikro su f/i.
Minusas tas, kad prie aukstu jis nesugeba duoti tinkamo slegio/debito bei sugrauzia ~15% motoro galios. Tuo tarpu turbo kaip daiktas efektyvesnis, nes isnaudojama siluma, kuri yra neefektyviai paleidziama i ora n/a tipo varikliuose.
Kompresoriaus dar pliusas tas, kad maziau pisliavos su visokiom kriauklem ir ismetimu. Sumontavimui reikia padaryti kronsteina, perdaryti paemima ir padaryti remap. Nors, darant NORMALIAI, gaunasi menkas kainos skirtumas tarp turbo dejimo ir kompresoriaus dejimo.
Parašytas: 19 Spa 2009, 23:38
Tornado
nu jei but tiksliu tai siluma tikrai nepanaudojama...
Parašytas: 19 Spa 2009, 23:54
Dochturbo
kuo tas mano nikas vis kliūva? Rašiau kad būtų įmanoma ištarti ir tiek vistiek visi supranta ką turėjau galvoj

Calibra va aiškiau paaiškino kompresoriaus privalumus ir trūkumus aš jau tiek nesigilinau juk yra ir geriau išmanančių už mane

Parašytas: 20 Spa 2009, 01:20
ramus
Kiek esu girdejes tai subirus korado kompresoriui dalis savininku deda turbinas ir vaziuoja toliau, nes kaip supratau jie nelabai remontuojami. Dar kas butu idomu tai kompresoriaus resursas, nes koradu laikais turbinos resursas budavo ilgesnis + galimybe restauruoti.
Parašytas: 20 Spa 2009, 10:05
YELLOW
Dochturbo rašė:turbo lago gal ir nėra bet prie aukštų sūkių nepumpuoja kiek reikia
Neteisinga nuomone, cia nuo kompresoriaus tipo priklauso, kaip ir maza turbo turi limita iki kiek HP pucia taip ir kompresorius

Parašytas: 20 Spa 2009, 10:11
TANKYSTAS
G-ske yra geras kompresoras. Skirtingai nei roots tipo (eaton kur pas mersus stovi), jis yra daug efektyvesnis (daugiau "pucia"). Bet del savo efektyvumo jy reikia kas 20k km perrinkti su remkomplektu. Kiek corrado savininku tai daro? Atsakymo manau ieskoti nereikia. todel ir kabina turbas, ne del to kad geriau, o del to kad pigiau. Jami T2 nuo 1.6 TD, kabini ant korado ir vaziuoji

Taigi G-ske remontuojasi, ir netgi paprasciau nei turba, nereikia aukstasukiu balansavimo stakliu ir pan, tereikia rem komplekto uz 1k Lt. O kadangi lietuvoje gali nusipirkti Eatona nuo merso uz truputi daugiau nei 1k lt, tai niekas ir neremontuoja tu G-skiu.
Eatonas yra "bulletproof". Jie yra "sealed"(neaptarnaujami), BET del to pucia maziau, i.e. ju efektyvumas mazesnis. Beto, jei suki nesveikai, net ir jie kaista ir luzta. Dedant eatona skaiciuoja pagal skyveli, kad per daug kompresoriui rpm nesigautu, jei ji suki virs 15k rpm jau rizikuoji jo gyvenimo trukme.
Is praktikos - kai turejau Polo, ant stendo su eatonu parode 15 (max)Nm maziau, nei su turba. Tiek pat Ag. Tik su eatonu per daug torko nuo zemu buvo, nejo startuot normaliai.
Parašytas: 20 Spa 2009, 11:03
calibra
ir siaip, ant stendo dar ne viskas, nes faktiskai ant kelio skirtumas gali buti didesnis - turba realiai dirbs nasiau, jei bus sudeginama daugiau kuro. Kur bus sudeginama daugiau kuro - sukant ratus ant stendo, ar gatveje dar tempiant inertiska mase paskui save + oro pasipriesinimas? Kompresoriui gi dafeni - jis sau nuo alkuninio sukasi ir tam paciam sukiu diapazone visada duos toki pati oro kieki.
Dar vienas dalykas ka tu ir paminejai - kompresoriaus daug nepavaldysi, tuo tarpu turbo kontroliuoti yra daugiau galimybiu.
Parašytas: 20 Spa 2009, 17:44
widazas
bet kokiu atveju tam reikia calibros donoro kad daryt eksperimenta. nes savo pastatyti ilgam nera galimybiu.
Parašytas: 22 Gru 2009, 21:01
CalibriS
nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima

Parašytas: 22 Gru 2009, 23:30
Justas
gsi forume nesenai imete foto kur ant 16v kompresorius stovi
copy paste padarau
http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=41152
