vakar pries isvaziuodamas is kiemo imeciau pirma begi ir laukiau kol pravaziuos masinos kad as galeciau pradeti vaziuoti, na ka atleidziu sankaba ir spaudziu gaza ir pokst nevaziuoja, dabar metu koki noriu begi ir girdisi ziaurus uzimas, kuo labiau atleidineji sankaba tuo didesnis uzimas, o masina stovi vietoj. klausimas kas gali buti per problema ir kokiu reiks detaliu pirkti masina jau servise bet prades tvarkyti pirmadieni tai reikia zinoti man kokiu reiks detaliu? hellp variklis c20ne o pavaru deze tai neissivaizduoju kaip ji vadinasi!
reikes greiciausiai viso sankabos komplekto,disko,ismynamojo guolio ir turbut diskatorio
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
nors jei tik uzimas girdis,tai gali but tik guolis.
Bet visada reik ruoshtis blogiausiam varijantui
Man kazkada subyrejo guolis,tas sugadino diska,ir poto visa ta mesmale sugadino diskatoriu,bet ten buvo ne uzimas,o ziaurus trashkejimai
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Justas teisus taip ir atsitiko vidine granata ir pusasis prasisuko jie. pusasis su visom granatom 200lt + 80lt darbas ir dar kazkoks riboksnis irgi reikia keisti nes sake kad per ji tepalus leidzia is greizio dezes, riboksnis 30lt ir pakeitimas 30lt cia jai ka domintu tai kainas surasiau. cia viska dariausi servise www.autoaves.lt
Vitalijus rašė:vakar pries isvaziuodamas is kiemo imeciau pirma begi ir laukiau kol pravaziuos masinos kad as galeciau pradeti vaziuoti, na ka atleidziu sankaba ir spaudziu gaza ir pokst nevaziuoja, dabar metu koki noriu begi ir girdisi ziaurus uzimas, kuo labiau atleidineji sankaba tuo didesnis uzimas, o masina stovi vietoj. klausimas kas gali buti per problema ir kokiu reiks detaliu pirkti masina jau servise bet prades tvarkyti pirmadieni tai reikia zinoti man kokiu reiks detaliu? hellp variklis c20ne o pavaru deze tai neissivaizduoju kaip ji vadinasi!
pas mane ir panasi beda,uzimas nesveikas, bet kai pakeli pedala is apacios jis dingsta Kalbejau servize tai pasake kad ismynamajam guoliui batai. Gal kas esat keite sankaba, guoli ar pan., nes noreciau suzynoti kainas darbu ir detaliu, ir palygint. pas mane C20NE Visiems is anksto dekui
sveikas nesenai ta darba atlikau pats ir net du kartus per dvi savaites.servize kaina eina nuo250-350lt kazkur plius detale,siuo atveju guolis.bet pas mane garzae yra duobe,tuo metu servize buvo eiles ir dar pasake kad uztruks panasiai diena tai sumasciau kad per diena galiu ir pats isburt.is kart pasakau nepagailek litu geram guoliui,nes man pirma kart keiciant nebuvo galimybes nusipirkt gero tai imeciau lieva guoli ko pasekoje po1500km jis man pabiro.antra kart imeciau sachs vokiska 42lt.klp sanciu parduotuveje.pakeitimas tai yra reikqalu reikia atjugt spido trosa,pavaru perjungima,aisku klemas nuo akumo,po to gali isileist tepala is dezes gali ir neleist bet tada apsilaistysi.toliau dezes varztus atsugt starteri nuimt,dar reikia balki atsileist ir pusasi bent ilgaji isitraukt nes labai trukdo isimant dewze.isemus reiktu atkreipt demesi i sakute kad nebutu palinkusi ar nelygiai padilusi jei ka pakeiti ja. va toks procesas bent as taip dariau
nu nezinau, nezinau... keiciau pries metus ant savo xe visa sankaba (kad kaip tau poto nereiketu po 1500km keistis dar karta...) sankaba ~300lt "luko" vokiska ir pakeitimas apie 100lt, padare per valanda bet C20NE dar pigiau turetu buti....
darka rašė:sveikas nesenai ta darba atlikau pats ir net du kartus per dvi savaites.servize kaina eina nuo250-350lt kazkur plius detale,siuo atveju guolis.bet pas mane garzae yra duobe,tuo metu servize buvo eiles ir dar pasake kad uztruks panasiai diena tai sumasciau kad per diena galiu ir pats isburt.is kart pasakau nepagailek litu geram guoliui,nes man pirma kart keiciant nebuvo galimybes nusipirkt gero tai imeciau lieva guoli ko pasekoje po1500km jis man pabiro.antra kart imeciau sachs vokiska 42lt.klp sanciu parduotuveje.pakeitimas tai yra reikqalu reikia atjugt spido trosa,pavaru perjungima,aisku klemas nuo akumo,po to gali isileist tepala is dezes gali ir neleist bet tada apsilaistysi.toliau dezes varztus atsugt starteri nuimt,dar reikia balki atsileist ir pusasi bent ilgaji isitraukt nes labai trukdo isimant dewze.isemus reiktu atkreipt demesi i sakute kad nebutu palinkusi ar nelygiai padilusi jei ka pakeiti ja. va toks procesas bent as taip dariau
o tu kam visa deze nuiminejai
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
Danius rašė:nu nezinau, nezinau... keiciau pries metus ant savo xe visa sankaba (kad kaip tau poto nereiketu po 1500km keistis dar karta...) sankaba ~300lt "luko" vokiska ir pakeitimas apie 100lt, padare per valanda bet C20NE dar pigiau turetu buti....
Susitvarkiau sankaba serwize,tik diskatoriaus nekeiciau,sankabos diskas+isminamas guolis+darbas=250(uz darba minimaliai paeme,kaip pastowiam klientui:-) gan greit padare,ir siaip kitu darbu kainos ne kosmines,
darka rašė:emiau deze kad pasiziuret kas is diskatoriaus ir diskelio yra like
tj kad jie issema nenuemus dezes
jai diskelis = sankabos diskas ar bent jau tas apvalus daigtas nezinia kokio audinio, na o diskatorius tai diskatorius tai cia tas pats kaip suzinot ar pagedes kiausinis luksto nepramusus pauostyt ar kiausinis nesugedes. na nezinau gal gal galima kazkokiais tai budais nustatyt gedimo priezasti bet kad bukle patikrint neiskyrus variklio nuo greiciu dezes tai nezinau ko reiketu gal kazko tokio kaip rengenas ar ultragarsas