Puslapis 1 iš 2
C20XE vs C25XE
Parašytas: 07 Rgp 2009, 13:51
Ratan
Gal galetu suprantatys zmones pakomentuot, palygint sitas dvi cali. ateityje planuoju kazka is siu dvieju imt

kas kur pirmauja? eksplotacines kainos, kuro sanaudos, praktine galia(ne kW ant popieriaus), didesne parspektyva chip arba turbo projektuose. C20LET nesiulykit, kalbu tik apie siuos 2 variantus

Re: C20XE vs C25XE
Parašytas: 07 Rgp 2009, 14:14
J-o-n-c-e
Ratan rašė:didesne parspektyva chip arba turbo projektuose.
Dar vienas potencialus tiuninguotojas

Parašytas: 07 Rgp 2009, 14:16
Tornado
be komentaru

Parašytas: 07 Rgp 2009, 14:20
Ratan
Jei neturit ka pasakyt tai geriau isvis nepostinkit, normaliai paklausiau, tai ir normaliai atsakyt sugebekit. apie mane kaip asmeny komentaru girdet nenoriu.
Parašytas: 07 Rgp 2009, 14:29
Tornado
nekelk purslu, niekas apie tawe kaip asmeni nieko nepasake neparashe.
o buvo tokiu turbintoju iki tawes bus ir po tawes... (gyvenimas, kad nebutu liudnas)
ka rinktis tau cia ne vienas nepatars.
viskas priklauso i koki kebula desi ta varikli. o jei jau atskirai pirkt c25xe tai geriau ish kart imt x30xe.
v6 sunkesnis nei c20xe. apie turbo projektus tai cia ish viskosTmosas. pradziai gal pasidaryk normalu atmosferika.
Parašytas: 07 Rgp 2009, 14:33
Ratan
galiu kitaip suformuluot klausima. c20xe - c25xe, ar baisiai skiriasi kuro sanaudos, kitos eksplotavimo kainos, kuris variklis gauna didesni efekta dedant turbo arba chipuojant. elementarus klausimas jei bent supranti apie ka kalba eina

o del turbintoju nereik sakyt, nes nezinai ar cia tik kalbos ar ir darbai bus

Parašytas: 07 Rgp 2009, 14:43
Tornado
bus tik kalbos
siulyciau paciam irgi nenupezet, o pamastyt logishkai, nugi nebus sanaudos tiek to tiek to motoro vienodos. v6 jei nespausi daugiau 2k rpm gal ir tilpsi i 11litru, normaliai vazinejant sanaudos nuo 13ltr mieste
autostradoj vaziuojant 90 galiam lipt i 7.5 ar maziau.
del sraigiu dejimo

ima juokas

lengviau uzdet yra ant c20xe (bet ir tai darbu ten daugiau negu pakankamai (darant teisingai, o ne bilekaip) )
visapusihkai brangiau ishlaikyt yra v6 nei c20xe.
Parašytas: 07 Rgp 2009, 15:09
Ratan
na su sraige tai zinau kad darbo ir lesu reikia idet nuo sirdies

tik man idomu siaip. ant popieriau v6 gerokai pajegesnis nei dohc. bet va kiek paskaiciau kai kur ir video paziurejau tai, tas c20xe dar daugiau gali parodyt uz c25xe. todel ir galvoju ka imt kad nekeiciant variklio galeciau dar kumeliu dasidet po kiek laiko.

Parašytas: 07 Rgp 2009, 15:20
Tornado
aukshtumu nesieksi

tai tiek tas tiek tas 300ag gali turet

Parašytas: 07 Rgp 2009, 15:59
popcys
ratan jau pardavei savo griuvena uz 2000lt ir mastai pirkti c20xe griuvena uz 2500lt?

o poto kisi 10 k lt ir darysi turbo
jei be pasaipu, tai nusipirk c20xe ir atvesk ji i padoru technini stovi, kai noresi more power perki leta ir darai ta pati

bet tu dar jaunas, dar ismoksi pinigus uzdirbti is pamatysi kaip jie leidziasi ir kas pigiau ir kas geriau

Parašytas: 07 Rgp 2009, 17:10
YELLOW
Jei apskritai suprasti ko sieki is savo automobilio variklio ir klausi kas geriau: doch, V6 ar Turbo, tai kiekvieno variklio gerbejas kalbes savo variklio naudai, taciau ateities performance atzvilgiu visada geresnis turbo atvejis(taciau kaip suprantu nepakarmanu jis tau) V6 ivertink, tai kad jei nusipirksi iskarto keisi pagr. dirza itempejus tepalus keisis o tai sudaro jau+1000lt, jei neturesi tam pinigu, geriau neprik V6, na o DOCH siuo atveju kur kas pigiau iseitu
Tai va toks ir patarimas

Parašytas: 07 Rgp 2009, 17:34
Ratan
popcys, teko

pirmas blynas visada dega

bet manau is jusu puses turetu but malonu, kad as turiu calibros kabliuka ir netgi po lavonelio neatsisakau vel isigyt calibra

nu del eksplotavimo jasnos kainos

YELLOW kaip sakai man let'as nepakarmanu, jei gerai supratau, norejai pasakyt kad ne prie sirdies

siaip tai betkurio pradinoko calibrsto svajone yra let'as, taciau let'o eksplotavime jau visai kita valiuta sukasi

nepykit jei prisneku biski bezobraziju, tik kartais labai knisa toks dalykas kai visi pikti ir vietoj to kad atsakytu naujokui i klausima ji ispeikia ir issitycioja

mechaniku juk negimiau, ziuriu i ateity ir domiuosi
o dar klausimelis del chipo. jis procentaliai duoda galios ar kiekvienam varikliui kitaip veikia?
Parašytas: 07 Rgp 2009, 17:51
Nave
Tu pirma NORMALIA Calibra kad ir c20ne nusipirk ir ishlaikyk ja tokia. Atshoks fantazija nuo V6, jau nekalbant apie ishlaidas benzui.
Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:00
Ratan
O tu ismok bendraut kaip civilizuotas zmogus ir tada rasyk zinutes

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:02
Andronas
OT. Na va dar viena ferrari bus....

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:03
Ratan
Bus bus, tik velnias cia zino kada

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:06
WiliusG
Bana ratanui tokio dydzio kaip jo efke.
Mos'as parase normalu posta, o jsi cia liepia ismokt bendraut.
ratan - matos tikrai jaunas. Man idomu ar esi mates vaizda po Cales v6 kapoto? Kur ten atrasi vietos nors turbinytei? Kazkodel man atrodo jei tokias siabas vartytum jog ce taip easy apie turbinima sneki su efke tikrai nevazinetum...
Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:21
krax
Offtopicsuperine tema
Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:25
Ratan
As juk nesakau kad jau darau projekta ir pan

as domiuosi tik ir noriu kad zmones suprantatys man atsakytu i klausimus kokie kyla. bet kad daugelis nesugeba normaliai atsakyt i klausima, o tik komandavoja ar saiposi. tu nusipirk, tau perbrangu, kam tau sito ir panasiai

cia pacio zmogaus problema sugebes jis tai padaryt ar ne, istengs nusipirkt ar ne

tikrai nereik aiskint kaip viskas brangu ir pan kai pats puikiai tai suprantu

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:32
Andronas
Ypac kliuvo 2.5xe su turbo... O tu bent zinai kad ten V6?
Ir zinai kaip yra sudetinga padaryt tokiam motoriukui turbina?
Ir aplamai ar zinai turbos veikimo principa? Kad jau cia isijautes dedi ir i 2.0xe ir i 2.5xe???(gal savo efkai inperdolink turba, negaises laiko)
Cia tau tu principu neks neaiskins, ir nedes uz taves turbinos...
Neveltui sakau dar viena "ferrari" bus...

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:32
WiliusG
Rtan - yra toks dalykas, kad jei jau zmogus kazka tokio darytu jis forume neklausinetu, ypac Calibru, o eitu jau i spec sraigiu zinovai kur renkas.
Atsakymas i tavo kalusima paprastas. nori pigaus vaziavimo imi c20ne, nori greitesnio c20xe nori pilt benza kibirais c25xe
O jei jau uzsidirbsi pora maisu pinigu, tai betkuri varikli galesi uzturbint

Bet kol nezadi pirkt auto brangesnes nei 10k lt, apie turbinimus galima tik pasvajot pries miega

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:42
Ratan
Andronas apie turbos veikimo principa ir calibros variklius turbut zinau geriau nei tu. Tiesiog norejau kad pakomentuotu zmones kurie su tuo susidure ir kaip viskas isejo

o kaip ir minejau jokio projekto nedarau ir klausiu tik del idomumo nes yra tokia mintis ateityje, tad nereik man cia pasakot kad imi NE del vieno ar LET del kito

neveltui ir klausiau tik apie c20xe ir c25xe. nes butent apie juos mano ir buvo idomu isgirst

na isgirdau abstraktu atsakyma

bet siaip ismokit isiskaityt klausima ir be lazdavimo atsakyt

dekui kaikuriems

RAKINAM TEMA.
Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:47
Sadas123
Ilgai komentaro nerasysiu, bet islaikyti masina, kad butu padoraus stovio ir nebaisu vaziuoti reikia ikisti litu, kad pavyks nusipirkti idealaus stovio sansu nera
Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:48
Andronas
Tai veliava tau i rankas RATAN

Tu esi genijus, kuriu reta!
Rakinkit adminai sia tema, nes jis ir juoka ir pykti pradeda kelt

Parašytas: 07 Rgp 2009, 18:53
Human
Kelintas cia toks veikejas kuris turba deda?

Per metus kokie 4-5.