reikia patarimo del ratu
reikia patarimo del ratu
vienu zodziu draugelis nori pirkt naujus ratus ant calibros.buvo nuvaziaves i garaza kur juos pardavineja.rado neblogus r-18 ratus.bet jam nepatare r-18 det ant calibros.tik r-17.tai va angliskai jis labai mazai supranta,ir nezino del ko jam nepatare det r-18.buvo prideje prie masinos r-17 atride biski mazoki.tai va zmogus nezino ka daryt,kokius jam det.gal patartumet kazka.dekui
the-best-calibra-club-lithuania.
www.irmscher R18 nesiulo,jau kaikuriem R16 R17 su skirtingais ET reikalingas body work 
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
jei tokia galimybe yr, tai dedi ir ziuri... tik va r18 labai nutolsta nuo gamintojo rekomenduojamu ratu... o programa pasiskaiciuoti spinduliui ir kitiems dalikeliams gali atsisiut is www.calibra-club.lt ---> parsisiusti.
buvom nuvaziave i ta garaza,del r-18 ratu ziurejo kataloge , kad nepatare det del to kad,kazkas ten del gouliu gali but negerai,dyla greit ar kas ten,ir dar del vaziuokles.nezinau ar tai tiesa bet taip sake,o bmw nepataria det r-7,tik r-18.tai va tokia istorija,zmogus uzsidejo r-17 chrominius ant sidabrines calibros,visai poh atrodo.
the-best-calibra-club-lithuania.
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
pasake? kas pasake? garaziniai? keiska, kad kataloga turejo? ir ka katalege taip ir parasyta ant calibros r18 no no no ale kiba guoliai dyla?
jei rimtai tai reiktu vazinet su r15 (kai kuriais atvejiais r14 ar r16) ka gamintojas uzdejo.
be to jei jau taip tie r17 per mazi, tai kiek kartu buvo sakyta nori det r18 dek su 35 aukscio padanga ir vazinek i sveikata.
kas per marazmas ant bnv netinka r17??? nebent tas bnv m3 1.8... gal ten ir netinka
be to jei jau taip tie r17 per mazi, tai kiek kartu buvo sakyta nori det r18 dek su 35 aukscio padanga ir vazinek i sveikata.
kas per marazmas ant bnv netinka r17??? nebent tas bnv m3 1.8... gal ten ir netinka
"Eine Legende Lebt Immer..."
as bld nieko nesuprantu,kam jis man sake kad guoliai dyla greiciau,ir dar + gali draskyt tau vaziuokle,is kur jis is vis ta kataloga istrauke,jeigu taip nera.gali per 3 dienas pasikeist jei tau nepatinka,r-18 kainavo 110e brangiau.man atrodo reiketu juos pakeist,nes daug graziau atrodo r-18.nors ne as jous deduosi,bet draugelis ir uz r-18,ryt nuvarys ir pasikeis.tegul jie nebepjauna grybo airiai dbl
the-best-calibra-club-lithuania.
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
jei parenkami ratlankiai teisingu et jie vaziuokles nedraskys (t.y. aisiai apkorva bus tokia kaip rekomenduoja gamintojas ir jokiu guoliu prieshankstinio susidevejimo nebus)
del stabdziu... bus viskas kaip ir buve (viskas priklausys nuo bendros ratlankio mases) taciau auto skirta nea gonkems tai kame beda su stabdziais???
del stabdziu... bus viskas kaip ir buve (viskas priklausys nuo bendros ratlankio mases) taciau auto skirta nea gonkems tai kame beda su stabdziais???
"Eine Legende Lebt Immer..."
blah blah blah... nrgana atsikraciusiu kepenu ir inkstu.... pavazinejau as ir uzteko nx.... Tornado, pas mane R16, zeminta, nu pzdc, viskas kenicia o ir stabdziai, ir taip toliau... atsiranda tie veiksniai, kuriu pagal paskaiciavimus nematysi, nors sikna zeme resk....
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/python.gif[/img]
Nepatare, nes:
1. kad tiltpu R18, reikes deti zemo profilio padanga; zemo profilio padangai esant, padanga neamortizuos smugiu, del ko didele dalis smugiu neamortizuojamos mases teks ratlankiui; is cia seka, kad ratlankis turi buti labai tvirtas (pvz, kaltinis), kad nesusikraipytu pervaziavus per duobe.
2. kaltiniu ratlankiu greiciausiai tu nepirksi, vadinasi, jei bus bent pakenciamo tvirtumo, bus labai sunkus, kas dar padidins neamortizuojama mase. Kuo daugiau neamortizuojamos mases, tuo daugiau kentes vaziuokle (amortikai, gumos, etc.), negana to - gerokai suprastes handlingas - tiek informatyvumo is vairo aspektu, tiek sukibimo su keliu. Suprastes isibegejimas, galimai sumazes maksimalus greitis (yra isimciu), suprastes stabdymas.
Iprastai, ratlankius reik deti kuo mazesnio diametro, t.y. ne didesnius, nei reikia, kad jie tilptu ant stabdziu. Manau, kad calibrai R15 yra puikus dydis, R16 yra optimalu, R17 - maksimalus pateisinamas, R18 - jau per daug. Vienintele priezastis, del ko as nededu mazesniu ratlankiu ant savo caly - ziauriai didelis drop'as: kebulas yra nuleistas tiek daug, kad net su R17 ratlankiais dugnas yra zymiai zemiau, nei su R15 stock'as.
1. kad tiltpu R18, reikes deti zemo profilio padanga; zemo profilio padangai esant, padanga neamortizuos smugiu, del ko didele dalis smugiu neamortizuojamos mases teks ratlankiui; is cia seka, kad ratlankis turi buti labai tvirtas (pvz, kaltinis), kad nesusikraipytu pervaziavus per duobe.
2. kaltiniu ratlankiu greiciausiai tu nepirksi, vadinasi, jei bus bent pakenciamo tvirtumo, bus labai sunkus, kas dar padidins neamortizuojama mase. Kuo daugiau neamortizuojamos mases, tuo daugiau kentes vaziuokle (amortikai, gumos, etc.), negana to - gerokai suprastes handlingas - tiek informatyvumo is vairo aspektu, tiek sukibimo su keliu. Suprastes isibegejimas, galimai sumazes maksimalus greitis (yra isimciu), suprastes stabdymas.
Iprastai, ratlankius reik deti kuo mazesnio diametro, t.y. ne didesnius, nei reikia, kad jie tilptu ant stabdziu. Manau, kad calibrai R15 yra puikus dydis, R16 yra optimalu, R17 - maksimalus pateisinamas, R18 - jau per daug. Vienintele priezastis, del ko as nededu mazesniu ratlankiu ant savo caly - ziauriai didelis drop'as: kebulas yra nuleistas tiek daug, kad net su R17 ratlankiais dugnas yra zymiai zemiau, nei su R15 stock'as.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
"deda" ne rodiklis. Suoliukus ir keliu aukstu alaus lentynas irgi deda, o ir skirtumo siuo atveju jokio, jei vertinsim priezastini rysi ir gaunama rezultata (grazu => beveik viskas is technines puses blogiau).
Jeigu eksploatacija brangesne, sudetingesne, kokia prasme deti? Grozis? Ok, ar verta to? Jei verta, pirmyn. Bet ar nebus taip, kad tas grozis bus labai salyginis - pro R18 ratlankius matysis juokingo dydzio stabdziu diskas? Ir siaip, net turbovi 284 ar 288 diskai atrodys per mazi su R18.
Pas mane dabar yra didziausi Lietuvoje stabdziu diskai ant caly (kiek man zinoma), t.y. 308mm. Taciau, net ir per R17 diskus matosi dar daug freespace'o stabdziams, as jau nekalbu apie galinius...
Siaip tai kiekvieno cia reikalas ka jam daryti su savo auto. As tik pateikiau spejima, del ko serviso darbuotojai galejo rekomenduoti nedeti R18 ratlankiu ir kokia to argumentacija.
Posted after 1 minute 38 seconds:
Jeigu eksploatacija brangesne, sudetingesne, kokia prasme deti? Grozis? Ok, ar verta to? Jei verta, pirmyn. Bet ar nebus taip, kad tas grozis bus labai salyginis - pro R18 ratlankius matysis juokingo dydzio stabdziu diskas? Ir siaip, net turbovi 284 ar 288 diskai atrodys per mazi su R18.
Pas mane dabar yra didziausi Lietuvoje stabdziu diskai ant caly (kiek man zinoma), t.y. 308mm. Taciau, net ir per R17 diskus matosi dar daug freespace'o stabdziams, as jau nekalbu apie galinius...
Siaip tai kiekvieno cia reikalas ka jam daryti su savo auto. As tik pateikiau spejima, del ko serviso darbuotojai galejo rekomenduoti nedeti R18 ratlankiu ir kokia to argumentacija.
Posted after 1 minute 38 seconds:
Atleiskite uz issireiskima, bet kam ne po*ui kiek R diskus jis uzsides? Tegul ir R1000 uzsideda, jei tik nori. Buvo pateiktas klausimas ir pateikti atsakymai, vieni pasvarstymu lygmeny, kiti daugiau ar maziau argumentuotai.Python rašė:kiekvienas galim prirasyt kiek patyre, kiek girdeje cia.... bet temos autoriaus sprendima mazai pakeisi, jei jis nuplanaves R18 tai ir uzsides, jei jie kels jam malonuma.....
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
afyget...
jau blyn eilini karta surasoma kad jebitute
1. su zemo profilio padanga maziau amortizuoja... nugi padanga amortizuos maziau... tai kuriu galu reikalingas tas amortizatorius? viskas suvedama i ratus nors in real nefyga taip nera. taip kazkiek jis dirbs apkrautu rezimu, taciau jei jie laiku keiciami (man man tas pats kas kaip ishvedzios) vaziuosi kaip vaziaves.
2. guoliai dils greiciau, jei taip galima sakyt, ne todel kad tu uzdesi ratus r17 r18 ar net r1000, jei bus parinktas netinakmas ET. gali ir su r14 netinka ET papjaut guolius.
3. a visiems man tas pats kad pas tave didziausi kiaushiniai (ups t.y. st. diskai) jiems yra grazu taip kaip yra ir jie tikrai nekeis stabdziu disku ir suportu vien todel, kad graziai atrodytu. (nors investicija nedidele, bet dauguma pasakys kam ju reik... geriau prageriam [as uz pastaraja minti
]
4. uzdes tuos ratus, pavazines 1-2m ir sold ta auto, giliai man tas pats ant tos ekloatacijos.
5. sunku isivaizduot kaip serviso darbuotoju rekomendacijos atrode... noreciau paziuret zinina/kataloga kuriame nerekomenduojama det to ar ano, nes bus tas ir anas...
6. apie stabdyma irgi idomiai, tipo jei dedi didesnio diametro ratus tai esi reiseris, juokingai skamba, vaziuojant 50-60 (t.y. miesot ribose) ne velnio nepajusi skirtumo. autostradoj ir toj, vaziuok neprilipes prie subines kazkokiam lakunui ir visad sustosi laiku.
ish vis kas cia daros, kad jau palginamui dodami tokie krashtutinumui, kad jebitute...
jau blyn eilini karta surasoma kad jebitute
1. su zemo profilio padanga maziau amortizuoja... nugi padanga amortizuos maziau... tai kuriu galu reikalingas tas amortizatorius? viskas suvedama i ratus nors in real nefyga taip nera. taip kazkiek jis dirbs apkrautu rezimu, taciau jei jie laiku keiciami (man man tas pats kas kaip ishvedzios) vaziuosi kaip vaziaves.
2. guoliai dils greiciau, jei taip galima sakyt, ne todel kad tu uzdesi ratus r17 r18 ar net r1000, jei bus parinktas netinakmas ET. gali ir su r14 netinka ET papjaut guolius.
3. a visiems man tas pats kad pas tave didziausi kiaushiniai (ups t.y. st. diskai) jiems yra grazu taip kaip yra ir jie tikrai nekeis stabdziu disku ir suportu vien todel, kad graziai atrodytu. (nors investicija nedidele, bet dauguma pasakys kam ju reik... geriau prageriam [as uz pastaraja minti
4. uzdes tuos ratus, pavazines 1-2m ir sold ta auto, giliai man tas pats ant tos ekloatacijos.
5. sunku isivaizduot kaip serviso darbuotoju rekomendacijos atrode... noreciau paziuret zinina/kataloga kuriame nerekomenduojama det to ar ano, nes bus tas ir anas...
6. apie stabdyma irgi idomiai, tipo jei dedi didesnio diametro ratus tai esi reiseris, juokingai skamba, vaziuojant 50-60 (t.y. miesot ribose) ne velnio nepajusi skirtumo. autostradoj ir toj, vaziuok neprilipes prie subines kazkokiam lakunui ir visad sustosi laiku.
ish vis kas cia daros, kad jau palginamui dodami tokie krashtutinumui, kad jebitute...
"Eine Legende Lebt Immer..."