Puslapis 12

gal zinot kiek reikia pakeisti degimo kampa

Parašytas: 13 Geg 2009, 17:50
PoWILAAs
sveiki, gal kas zinot kiek tiksliai reiktu pakeisti degimo kampa nuo c20ne galvos nuemus 0,8mm, jei zinot gal galit papasakot kaip apskaiciuoti toki dalyka? :roll: beje kaip paskaiciuoti koks suspaudimo laipnis butu nuemus tuos 0,8mm?

Parašytas: 13 Geg 2009, 20:56
bad_brains
kiek tiksliai pakeist degimo kampa tai matysi dirza uzdejes. apacaia statyk ant zymos ir matysi kiek virsus i sona paejes.. idomesne dalis kaip tu ji pakeisi.

Posted after 31 minutes 15 seconds:

suspaudimo laipsni nera sunku paskaiciuot
pirma reik zinot kas yra suspaudimo laipsnis - viso cilindro turio (cilindro+degimo kameros) santykis su degimo kameros turiu. c20ne variklyje suspaudimas 9,2. stumoklio eiga/skersmuo c20ne 86/86mm visu cilindru turis 1998cm^3, 1cilindro turis 499,5 cm^3
tai ir skaiciuojam

degimo kameros turi - 499,5/9,2 = 54,293cm^3
skaiciuojam nuslifuotos dalies turi, laikydami ji cilindru, kurio diametras 86mm, o aukstis 0,8mm. gaunam 4644,7 mm^3 arba 4,6447cm^3. del degimo kameros nuozulnumo numinusuojam 4% to turio (paklaida bus tikrai nedidele) ir gaunam kad po slifavimodegimo kameros turi tapo 49,834cm^3. taip pat ir bendras cilindro turis sumazejo iki 495,04cm^3

skaiciuojam naujaji suspaudimo laipsni
495,04/49,834 = 9,93

grubiai ivertinus sakyciau suspaudimas butu 9.9 vietoj 9.2

Parašytas: 13 Geg 2009, 21:27
krax
cia gerai ar nelabai? :oops:

Parašytas: 13 Geg 2009, 21:30
Python
nu is kurios puses pazesi, turetu valint geriau.... tik neaisku kaip atsilieps tas galios padidejimas (ar kaip pavadint..?) visoms kitoms dalims...

Parašytas: 13 Geg 2009, 22:29
WiliusG
degimo nepareguliuosi deja :?

Parašytas: 13 Geg 2009, 22:59
waidas
dar pamirsta kokio storio tarpine deta ;) o kam ta degimo kampa keist? daug nudrozus galwa ir plona tarpine dejus detonacija kartais gali pasireikst.

Parašytas: 13 Geg 2009, 23:37
bad_brains
tai c20ne tarpine matyt ir buvo ir bus standartine, tai ji priskaiciuojama prie kameros turio.
del reguliavimo, tai virsutini skyva galima pasukioti prplatinus jo pleisto skyle.. tik po to apvirint reiktu ar pan..

Parašytas: 14 Geg 2009, 00:02
nfsu_2.0
nu bet tai cia mizeris tie 0,8mm ant paskirstymo skyvo, jei matuot jo apskritima. Per danti kai persoka ir tai variklis veikia, o tai jau ne 0,8mm o 8mm (tiksliai nezinau kiek)

Parašytas: 14 Geg 2009, 00:05
bad_brains
drisciau speti kad tie 0.8mm duos ciela danti ar pan :)

Parašytas: 14 Geg 2009, 11:47
PoWILAAs
tai var esme tame ir yra kad norisi paskaiciuoti kiek reiktu slifuot kad eitu degima normaliai atreguliuot (na tarkim kad reiktu perkelt tiksliai per danti) beje dekui labai bad_brains kad nepatingejai parasyti apie suspaudimo laipsni, dabar jau zinosiu kaip pasiskaiciuot ;)

Parašytas: 14 Geg 2009, 21:06
Ricco
Benza pili A98 ir nepergyveni.Dujom vaziuojant-tik inauda tokie navarotai

Parašytas: 14 Geg 2009, 21:20
waidas
slifuoti kuo maziau

Parašytas: 15 Geg 2009, 10:21
PoWILAAs
kodel kuo maziau?

Parašytas: 15 Geg 2009, 16:08
ramus
Nes jei nusibaigs galvos tarpine, ir po to nebus ko slifuoti ( o keiciant tarpine pageidautina siek tiek slifuoti galva), tai keisi ir tarpine ir galva. Beje neesu tikras, bet jei truks pagrindinis dirzas tai ar nepasivys stumoklis voztuvu, kai paprastai 8v varikliui to nebuna. Nors tas variklis nera brangus tai gali ir eksperimentuoti :D

Parašytas: 15 Geg 2009, 21:01
Ricco
Kad pareguliuoti degimo (kibirksties)kampa,reikia listi i ipurskimo kompa.Nes kompas duoda kibirksti pagal alkuninio veleno davikli.Man atrodo,kad jam tie dantys giliai dzin

Parašytas: 16 Geg 2009, 02:08
Vytautas88
Taigi mechaniškai irgi galima keisti degimo kampą, todėl vyriokai apie dantis ir šneka :?

Parašytas: 16 Geg 2009, 12:00
bad_brains
kalbama cia ne apie uzdegimo paskubos kampa. jis liks toks pat alkuninio veleno posukio kampo atzvilgiu. ji keist galima nebent perrasant kibirksties zemelapi (map'a).
problema nushlifavus daug galva iskyla su voztuvu fazem, nes pasikeicia atstumas tarp alkuninio ir skirstymo velenuu. dirzo ilgis lieka tas pat..
as daryciau taip:
pasizymeciau skirstymo velena ant pacio velenelio ir tarkim jo atramos. (tokioj padetyje kai velenelio metke atitinka metke ant dirzo apsaugos)
deciau dirza ir ziureciau kiek nesutampa. gal uzteks permest per danti ir bus jau tiksliai (tam reikalui anksciau zymimas pats velenelis galvos atzvilgiu kad zinoti kokiu kampu jis turi buti pasuktas(skyvo zyme gi 'pabegs')).
jeigu reiktu persukt veleneli tarkim per puse danties, nuimciau skyva nuo veleno, jis fiksuojasi tokiu bybuku ant veleno, skyve yra skyle. ta skyle su kokiu dremeliu praplatinciau, uzdejes i vieta toj skyles pusej, kur liks tarpas ka nors, kas ten gerai tinka ideciau ir uzverzciau.
vsio, fazes vietoj :)

Parašytas: 16 Geg 2009, 14:54
SpottAuto
O deltu faziu negali buti, kad ant 5<krpm toks kaip ale vos ne antras ribotuvas gaunasi (nu kitaip nemoku pavadint) taip kokiai gal puse sekundes uzlaguoja masina ir toliau vel sukas iki galo :D anksciau to nebuvo, atsirado po daug remontu it variklio persukimo :lol: bet tas pasireiskia gal net nevisada bet dazniausiai buna :roll:

Parašytas: 16 Geg 2009, 22:08
Ricco
Tikrai ne.Gali pasikeisti variklio galia prie ivairiu apsuku,gal kiek garsas pasikeis.Cia panasiau i kompo problemas,gal laiduose kazkas...Mano praeitoje Calibroje prie 160 km/h isvis dingdavo gyvybe.Taip ir likau nesuprates kame fokusas

Parašytas: 17 Geg 2009, 03:25
SpottAuto
Vaziuoja ji virs 200 daugiau ramiai pagal spidometro parodimus :) anksciau gal to nepastebejau arba nebuvo kada pastebeti tos nesamones ir seip normaliai vazinejant vaziuoja kaip priklauso, bet kai buvo persisukes variklis buvo nueje smagracio varstai beveik visi, alkuninio veleno padeties daviklio ta skarda ant alkuninio nupjovus varstus ir karamislai suluze :lol: galva ir slifuota daugiau nei reikia buvo, bet iki mierkos dar like yra kitiem slifavimam tikrai ;) po galvos slifavimo ir ale populiariausios tepalu keitiklos manom broko buvo persukti indeklai ir islindes svaistiklis, bet blokas su viskuo pakeista i kita buvo, iskaitant ir i geresnes bukles skivus ir pan, o dirzeli atsimenu per danti metem ir i viena ir i kita puse, tada bandziau vaziuot ir kazkokio labai didelio skirtumo nebuvo pajausta, bet nustatyta ant kazkurio dancio, kurio ale pasirode geriausia bet mierkos kiek pamenu tiksliai nebetiko, bet valina vistiek kaip 8v gerai :lol: arba dabar dar bandysiu ideti kita kuro filtra nes per 4m nekeiciau neikarto :oops: dabar turbai nauja profilakstiskai dedu tai idesiu ta likusi ant 8v, nes gal kuro kokio neuztenka :roll: oro filtas naujai isplautas ir suteptas :) nors cali stovi jau nenaudojama gal 4men neskaitant profilaktiniu pravaziavimu kas men :lol: tai manau gali buti kad jos likimas bus autopliusas :oops: :roll: (truskat turbai zaislu :lol5: )

Parašytas: 19 Geg 2009, 22:07
PoWILAAs
dekui bad_brains, bandysiu tikriausiai taip ir daryt,arba drosiu galva nedaug kad nereiktu keitst nieko, dar nenusprendziau kaip darysiu, prie to pacio kad nedaryt dar atskiros temos, gal zinot kame esme sitoj nuorodoj 5 eilutej parodytu veiksmu http://turbocali.narod.ru/qwert.html kaip suprantu "begunoka" taip modifikavus didesne kibirksti skelia? :roll: ir gal zinot kuom ten galima uzpilti poto kur parasyta "...и заливается компаундом"?

Parašytas: 19 Geg 2009, 22:27
Tornado
uzpildu uzliejama

Parašytas: 19 Geg 2009, 23:11
bad_brains
epoksidiniais klijais gali uzpilt :)

Parašytas: 21 Geg 2009, 23:49
PoWILAAs
epoksidiniai labai sunkiai stingo, gal 24 val laikiau ir neuzstingo, nors pagal aprasyma sumausiau proporcijas,tai uzpyliau super moment :lol: ryt bandysiu uzdet pazesiu ar veiks normaliai :roll:

Parašytas: 27 Geg 2009, 18:06
WiliusG
Kokia to nauda?

Beje, turiu bedu ir as. Cali virsija C02 :) sako servise degimas per anksti. Galva slifuota buvo 0.5mm. tai ce bad brains tavo patarimu reiktu pasinaudot, ir pazaist su skyvu? Kuom uzkist ta skylute tad, jei platinsiu. Bijau jog prasuks :)