As pats manau, kad kai pareina ismetimo dujos reziko viduj dideliu greiciu, tai del tu "dantuku" susidaro vakuumas tarp isorinio ir vidinio vamzdziu ir kai pareina dujos is sekancio cilindro, tas vakuumas padeda. Nu ir aisku kadangi ten viduj yra susukta i sukuri, tai pagal Shauberger'i palengvina duju tekejima ilgais vamzdziais. Niekaip neisivaizduoju kokio ilgio ir storio reziko istikruju reikia, ar cia galioja taisykle "the bigger the better"
Kas turi kokiu minciu?
Galiu patarti tik tiek, kas deda rezikus vietoj katalizatoriu, nemontuokit ju per toli, jei yra galimybe reziko darbine pradzia neturi buti toliau negu 1 metras nuo galvos jei matuoti vamzdi. As pas save isimontavau per toli ta rezika ir gavau didesni sukimo momenta ties vidutiniais sukiais, o ant dideliu rpm sumazejo. Rezultate 202Nm @ 4300rpm