Puslapis 11

c20xe nesilaiko apsukos, kartais dirbdamas uzgesta

Parašytas: 21 Bal 2009, 13:22
popcys
variklis c20xe, visa ziema dirbo kaip laikrodis,

sia savaite pradejo minimaliai pulsuoti variklis, apsukos ant laisvo kyla nuo 700 iki 1300, kartais vaziuojant, ir dar kiek pastebejau charakteringai i kalna statu ir ijungus laisva uzgesta :roll: Buna isimciu kad uzgesinus ir po kiek laiko vel uzvedus dirba tolygiai, kas kaltas? laisvos eigos voztuvas? jokiu lempuciu prietaisu skydelyje nedega, tai rimto gedimo neitarciau, ar verta nuskaityti klaidas?

beja jei tai laisvos eigos voztuvas ar galimas jo isplovimas, ar jokios naudos ir reikai keisti, kokios kainos nauju ir devetu?

Parašytas: 21 Bal 2009, 13:48
nfsu_2.0
isplovimas labai padeda, keisti nera prasmes, jei jis gyvas ir tik stringa. Dabar neatsimenu teisingos proceduros plovimo ir tepimo, bet buvo rasyta milijona kartu cia.

Parašytas: 21 Bal 2009, 14:40
jokeer
pas mane panasiai buvo viska keiciau oro srauto matuokle ,laisvos eigos voztuva ir t.t.
bet pasirodo beda radau tik po gero menesio.
pasikeiciau gryztamo benzino vakuma ar kaip jis ten vadinasi ir dabar lyb viskas ciki,o beda nustaciau kaip uzspaudziau gryztamo benzino slangute ir variklis pradejo dirbti tolygiai. :D

Parašytas: 21 Bal 2009, 19:23
GGodis
durnas klausimas bet gal:
ar pas taves uzsidega "check engine" lempute
tik ijungus degima (kartu su kitom lemputem) ?
gal niekas nedega tau nes yra perdegusi ? ;)

Nuskaityti klaidas visada verta ir nera taip sudetinga:
Paveiksliukas sujungi su laiduku "A" su "B" ir ijungus degima pradeda atitinkamai mirkseti "check engine" lempute signalizuojanti atitinkamus klaidu kodus..

Laisvos eigos voztuva gali plauti su spiritu, vaitspiritu, benzinu,
viskas kas greitai garuoja ir nepalieka nuosedu,
patikrinti ar veikia laisvos eigos voztuvas gali paprasciausiai prijunges kad ir 9v krona arba maitinimo blokeli

Siaip gesti ant laisvu ir aplamai durniuoti variklio darbas gali ir del to kad gauna per daug oro, patikrink ar nera jokiu itrukimu, itartinu tarpu nuo oro filtro iki variklio.. :roll:

Parašytas: 21 Bal 2009, 19:28
popcys
Ggodis tikrai taip nepasipirkciau su perdegusia lempute ;) veikia visos, nes ijungus degima uzsidega., sistema sandari, tik vat klausimas kaip atrodo tas laisvos eigos voztuvas pas c20xe, nes pas paprasta zinau, o pas xe kazkaip tai neuzmaciau, nors ir senai po kapotu ziurinejau, kurioj ten vietoje jis yra? :roll:

dar domintu kaip patikrinti tiksliau jo veikima, kaip minejai su krona? :roll:

Parašytas: 21 Bal 2009, 19:36
Dochturbo
popcys rašė:Ggodis tikrai taip nepasipirkciau su perdegusia lempute ;) veikia visos, nes ijungus degima uzsidega., sistema sandari, tik vat klausimas kaip atrodo tas laisvos eigos voztuvas pas c20xe, nes pas paprasta zinau, o pas xe kazkaip tai neuzmaciau, nors ir senai po kapotu ziurinejau, kurioj ten vietoje jis yra? :roll:

dar domintu kaip patikrinti tiksliau jo veikima, kaip minejai su krona? :roll:
Šiaip laisvos eigo vožtuvas toks pat tiek pas mane lete tiek 8v tai tavo irgi ne išimtis. Tik jis gan sunkiai prieinamoje vietoje po įsiurbimo kolektorium jei norėsi prilėk parodysiu :D

Parašytas: 22 Bal 2009, 08:58
GGodis
Turetu jis atrodyti taip:
Paveikslėlis
Turi prie jo jungtis dvieju kontaktu kistukas..
Patikrinti veikima teoriskai reiketu su testeriu,
problema tik kad nepamenu kiek omu turi rodyti testeris jei voztuvas yra veikiantis.
Asmeniskai as tikrinau ukiskai :)
prisijungiau namie prie dvieju kontaktu 9v maitinimo blokeli
ir jis man tvarkingai uzsiverdavo.
Jei turi galimybe megink ir su mazesne itampa,
nerekomenduociau testuoti su 12v..
(beje, tik nesugalvok jo plauti su VD40 kaip kiti megsta ji visur naudoti ;) )

Pas c20xe jis turi buti giliai pasleptas, kaip Dochturbo jau minejo..

Parašytas: 22 Bal 2009, 10:56
popcys
dekui kolegos uz pagalba ;)

beja,klaidos nemeta, laisvos eigos voztuva susirasiu, tik kaip ji butu racionaliausia isvalyti? :roll:

Parašytas: 22 Bal 2009, 11:24
Vytautas88
O kuo WD-40 blogai? Praplovimui jis puikiai tinka. Gerai tirpdo "nagarą".

Parašytas: 22 Bal 2009, 13:34
GGodis
WD40 palieka po saves sioki toki sutepima ir lipnuma,
kiek domejausi hebra nerekomenduoja su juo plauti tokiu dalyku. :!:

Imho geriausia butu vaitspiritas arba acetonas,
pats laisvos eigos voztuva ploviau su acetonu nes jis labai greitai garuoja
Apsiginkluoji skuduriukais ir ausu krapshtukais ir pirmyn ;)

Arba yra pirkti labai geras dalykas pvz Statoile purskiamas valiklis su gan stipriu spaudimu,
skirtas zikleriams, karbiratoriams, oro srauto davikliams valyti,
gali pameginti ir su juom 8)

Parašytas: 11 Rgs 2009, 12:50
popcys
kuri laika neturejau problemu ir vel tas pats :roll: Apsukos kartais papulsuoja truputi nuo 500 iki 1000aps./min, kartais tik uzvedus automobili ir nepasilus jam normaliai uzgesta tik numynus sankaba vaziavimo metu :roll:

zvakes keistos, oro srauto matuokle keista, laisvos eigos voztuvas keistas, gazo sklendes padeties daviklis pakeistas, slangos visos pakeistos,klaidu nebemeta kompas, visi kontaktai lyg ir patikrinti, tai kas dar gali buti? seip jokiu kitu pasaliniu veiksniu nera ir traukia gerai ir ryja bendzo neperdaug, duju nera ir nebuvo,nespejau pakeisti tik kuro filtro, bet ar del jo taip gali buti?

Parašytas: 03 Lap 2009, 10:07
wytuxSKY
na pas mane kazkas panasaus pradejo darytis atsalus orams, salta uzkurus irgi pulsuoja, apsukos nukrenta iki kokiu 400 ir staiga pakyla iki kokiu 3-4 ir siteip kol pasyla na gal apie 10 min. :?