Puslapis 11

variklio pagalve

Parašytas: 19 Bal 2009, 09:57
ExCali
perjunginejant begius sokineja variklis, su sia beda jau vazyneju puse metu bet pagaliau man tai pabodo ir nusprendziau pasikeist variklio pagalve. gal kas meginot keist? Variklis 8v pagalve ta kuri prie pavaru dezes. ziurint is auto priekio tai tiesiai uz karterio ji. taigi noreciau suzinot gal kas patars kaip lengviau tai padaryti ar vienam tai imanomas darbas ar nelabai, kokiu mazdaug raktu reiks ir pan. is anksto dekui

Parašytas: 19 Bal 2009, 11:50
ernix
as taip pat ruosiausi keisti ta pagalve tad ir mane domintu si informacija. beje dar domintu pagalves kaina, ar buna ju kokybiskesniu ar fufleku ir pan :)

Parašytas: 19 Bal 2009, 20:13
nfsu_2.0
paskaitykit sita tema gal pravers viewtopic.php?t=5885

Parašytas: 20 Bal 2009, 00:16
ExCali
na tema gal ir nieko skaiciau ja, bet ten nieko nerasoma apie pakeitimo buda, neturiu jokio krano kad pasikelt varikli, taigi kaip ir su kuo ja imanoma pakeist namu salygom?

Parašytas: 20 Bal 2009, 10:10
Vytautas88
Kokio dar krano. Jami domkratą, kiši po domkrato "ranka" medienos plokštę ir keli už, tarkime, karterio. Trumputį prikeli motorą, kad nebūtų "įvaržos" ant pagalvės ir darbuojies.

Parašytas: 20 Bal 2009, 13:16
ExCali
o gal dar galetum papasakot kaip ir kokiu principu laikosi ta pagalve? kaip ji nusiema ir kaip uzdet nauja, pakanka vien tik atsukt varztus ir ji pasikeicia ar teks dar sukt galva kaip ja nukrapstyt ir vel ikist i vieta nauja? va tai mane domino

Parašytas: 20 Bal 2009, 14:15
nfsu_2.0
jeigu pergyveni del tokiu dalyku, kaip nuimt ar kas negerai gali buti tai vezk pas garazinius meistrus, nusiderek jei ka ir bus ramu. Nes reikia duobes, arba keltuvo tokiem darbam, be to visokiu raktu ir stipriu nestoru galvu su prailgintuvais 15,16,17,18,19 ir tt., Turint duobe, irankius, galva ir rankas kurios auga is teisingos vietos, jokiu problemu pasikeist, ten ta pagalve kur nuo kebulo puses truputi stringa isimant ir reikia daugiau nuardyt pati laikikli, bet nedidele problema del to. Svarbu suprasti kad motoras laikosi ant triju "tasku" ir paremti, kad butu saugu. Ir nesugalvokit pasileist visu triju pagalviu vienu metu, nes tada reikia labai tvirtai pakabint motora is virsaus ir dar is apacios strachovkes paremt, as taip dariau, nes tingejau po viena pagalve pildyt tais klijais.