Puslapis 1 iš 2
BMW E39 vs Opel omega
Parašytas: 20 Kov 2009, 14:25
popcys
Tai va, reikia darbinio zveriuko, rasau kriterijus:
1. kaina iki 4500eu
2. kuras: bendzinas
3. kebulas: sedanas
4. pavaru deze: MT
5. aktualu saikingos kuro sanaudos (nesiulyti 535i arba MV6)
kaip jus manote kuris variantas geresnis, patikimesnis visais atzvilgiais (detaliu kainomis, patikimumu, nuvertejimu ir tt.). Uz tokia suma kiek ziurejau pliuse iseitu apie 95-97 e39 ir 2000-2002 omega.
Parašytas: 20 Kov 2009, 14:27
Human
O gal galima suzinot ka reiskia tavo kriterijus darbinis arkliukas?
Ta prasme patvari masina uz tokia suma? Talpi masina uz tokia suma? Kruizeris uz tokia suma? Ar kaip. Nes pirma mintis kai parasiai siuos zodzius, kad ieskai dideles bagazines turincios auto

Parašytas: 20 Kov 2009, 14:37
popcys
pagrindine masina, skirta patogiai vazineti po miesta, gal kazkur pakeliauti vasara, na ta prasme ne tokia nepraktiska kaip calibra

dujos dedamos nebus ir su imontuotom dujom variantas netinka, biudzetas skystas bet pirkinys krizinis

pradzioje buvo ilgai apsistota ties E46 tuoring (man jie grazus), bet ju kainos ~8000eu
Parašytas: 20 Kov 2009, 14:40
Human
O butent touring ieskai ar nesvarbu?
Parašytas: 20 Kov 2009, 14:42
popcys
butent ne tuoring, o butent sedanas (buvo nurodyta pirmame poste), Touring noreciau tik e46, bet tas palauks kol kubilius sugalvos gera antikrizini plana

ieskomas pirkinys nera skubus, nes pakolkas reikia parduoti ceske avanta

Parašytas: 20 Kov 2009, 15:02
Human
Nezinau is tikro cia tavo apsisprendimo reikalas. Esme tokia kad bmw detales tikrai brangesnes, perejau pats prie bmw tai skirtumas kai kuriu daliu 3 kart kai kur ir 10 kart didesnis, o kai kurios keista bet zymiai pigesnes. Pvz.: stabilizatoriaus traukes 60lt rodos kainavo, gofra originali kainuos 50lt (kai calibros 140 rodos), duslintuvo bakelis bmw 1700lt. . , atraminiai galinei 32lt vienas (pas calibra irgi kazkas panasaus). Taciau bmw visos detales ka pirkau is vaziuokles tai bilstein buvo, jokiu ten pink pow (nes tu kainos pigesnes bet sake ir nelaiko). O opel omegos manau butu mazesnes kainos, taciau imciau tik v6 motorais apginkluotas, nes visos kitos tai tragedija.
Jei omega imciau tai: 2.5, 2.6, 3.0,3.2 varijantus sedana.
Jei bmw e39 tai: 2.8 6 in line arba 3.0 benzinini. Tiek vienas tiek kitas verti demesio motorai is benzininiu, pagal degalu sanaudas yra panasus, dinamiskesnis siektiek 3.0. Bet pabreziu siektiek. Kiek valgo? 12-13 vidurkis. Nei daug nei mazai turint omenyje kad masina 2 tonas sveria praktiskai. Beje 2.8 motoras yra vanusinis, tad jis kelioneje yra gan ekonomiskas, apie valvetronic technika youtube paziurek ten viskas paaiskinta vaizdziai kas tai yra ir ka tai duoda.
Beje kai sako kad Opeliai puva. . tai labai labai atsargiai visad ziurek i bmw, jie rudyja tose vietose kur daznai kitos masinos nerudyja, tad jei nuspresi bmw ziurek kad nepustu slangu, uzsikurti turi lengvai tiek siltas tiek saltas, gazo padavus ir atleidus neturi girdetis jokiu pasaliniu grandines tarskesiu (grandine gali buti i pabaiga), atkreipti reiktu demesi i vanusa jei 2.8 motoras, ar jis tyliai dirba ar ne. Vaziuokle stebeti kas bilda, prieki stabilikai megsta pareiti ir vairo traukes, gale salenblokai, tai gaza padavus jausti turetum. Rudyja duru apacios, prie moldingu ir isviso aplink visus kantus duru

. Apziureti labai atydziai reiktu prieki, kad nebutu taip kad masina visa labai grazi taciau priekyje ner kokio posparnio ar nera prie radiatoriaus termomovos plastmasiu, tai butu didele tikimybe kad masina buvo dauzta. Daznai patingima jas supirkti, o nezinanciam ten tiesiog nieko ir atrodo kad netruksta.
Beje bmw taisykle numeris vienas: bmw'u ne dauztu nebuna
Skirtumas tarp calibros ir bmw e36 vidaus medziagu. Paneles medziagos apsyfkes yra minkstesnes. Nuemus apsyfke ja dengia izoliacija, poto idetas paralonas tarp skardos isorines ir apsyfkes ir dar ant pacios skardos buna klijuota dar viena izoliacija. Taigi turbut supratom kodel masinoj tylu buna lyginant su opeliu kurio apsyfke nuemus randame 30x30 cm keturkampa izoliacijos ploteli ant galines skardos uzdeta. . .
BMW turesi iskart draustis kasko, megsta vogti viska kas nusilupa, moldingai, bmw zenkliukai nuo ratu, spoileriai, naujesnius arba M buferius.
Opel. . turbut net signalizacijos nereiktu. Uzrakinai kad bomzas viduj neapsigyventu.
Parašytas: 20 Kov 2009, 15:14
popcys
dekui human uz issamu pasakojima

bet tokio seno Bmw tikrai nebeverta casko drausti, o beja musu miestelyje nelabai nei vagia, nei aplupineja jas
dar strigo variantas opel vectra c, na jai 4500 neuztektu, bet gerai paderejus ir sita galima butu uz 4800 pajamti
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=2263972
Parašytas: 20 Kov 2009, 15:19
Human
Kaune tai e39 pacukai labai myli, glosto iki tiek kad visad apsilupineja, tai dauguma aikstelese laikoma buna.
Uz tokius pinigus as Opel astra coupe ziureciau. Nors ir neprilygsta bmw'o konfortui, taciau vis tiek imciau. Geras aparatas.
Parašytas: 20 Kov 2009, 15:25
popcys
Human, reikia ne calibros pakaitalo o pagrindines patogios, minkstos, 4 duru automobilio

o astra coupe labaiu tiktu pakeisti calibra, bet tai tik drabliuko svajones, nes dar pora metu sueis, kol finansiskai calibra atkelsiu iki padoraus stovio

(man deja nepavyktu uz 1500lt kaip kai kuriems iki ledo privesti, jau nekalbant apie tai kad pas mane neperpuvus, ir normali automasina, bet vien lietukus su naujom padugnem pajamt kainuoja ~2500-3000lt)

Parašytas: 20 Kov 2009, 15:30
Human
I leda as jau pasiuliau plana uz kiek galiu ja paverst
Na as tai nzn net ka imciau, labiau linkciau prie bmw, dinamiskesnis vaziavimas (motoro pacio) nei omegos bent man. Bet omega puse velnio metu gautusi, taciau kazkaip nei ten motoru geru pas ja yra, nei siaip . . Tiek kad naujesne.
Parašytas: 20 Kov 2009, 15:47
Danius
o kas metus liecia, tai nebutinai naujesne ir geresne.... mano geriausia masina jau daba galiu sakyt yra calibra bo metus vaziuoju, o servise dar nebuvau (tik tepalus pasikeist) na ir blogiausia mano masina buvo alfa romeo 146 97metu (beje ir naujausia kokia turejau) turejau apie 9menesius is ju apie 6men. stovejo servise

(pardaviau nevaziuojancia)

Parašytas: 20 Kov 2009, 15:52
calibra
omega eksploatuoti bus pigiau
Parašytas: 20 Kov 2009, 15:53
Human
realiai kai nuo opelio perejau ant bmw tai net nelabai yra ka lyginti, skirtingos ligos, skirtingai luzta, skirtingi gamintojai medziagu. Pvz ant bmw elektra sakyciau pakankamai stipri yra, o pas opelius silpnoka. Vaziuokle opelio paprasta stipri, taciau gumos plysti gali ir naujos jei stipru apkrovima duosi, o bmw jei nauja tai laiko ir gumos tezta, darosi minkstesnes (pamaigius akivaizdziai matosi) ir tada tik plysta. Salone sedint tai net nelabai verciasi liezuvis kaip galima sulyginti bmw 5 salona su omegos. Modernesnis aisku omegos, jeigu jo nelieti. Bet tik palietus bus garsai ivairus, traskesiai, daug plastmases.
Calibra teisingai sako. Omega pigiau. BMW daugiau isdirbta taciau brangiau zymiai.
Parašytas: 20 Kov 2009, 15:55
popcys
calibra, is savo patirties su ecotec varikliais kalbi?
Man labiau rankos prie omegos linksta, tik pasirinkimas mazokas, nepastebejau tinkamo varianto kolkas

Parašytas: 20 Kov 2009, 16:02
Human
O kokiu motoru imtum omega?
Parašytas: 20 Kov 2009, 16:14
popcys
2.2 arba 2.5 bendzinas

priklauso nuo to kokia pavyks rasti normalesnes komplektacijos ir stovio

Parašytas: 20 Kov 2009, 16:18
Tornado
ale jau nusnekejai

mv is esmes same shit tik stovi 3.0 motoras
jei jau ruosiesi imti 2.5 tai is kart jami 3.0 uz tas pacias kuro sanaudas more power...
o is benzinu nelabai yra ka ir rinktis jei nea v6

Parašytas: 20 Kov 2009, 16:19
calibra
dzin tas ecotec'as, sorry, wrongtec'as... yra gi kitu motoru. As omega realiai ziureciau tik 2.2 dyzeli, ar koks ten yra. 2.5 TDS'o nepirkciau, ten tas pats bmw motoras.
e39 530D jei tvarkingas - super. Bet kuro ekonomijos ten jau mazai, nebent paguoda ta, kad neblogai traukia. Zinoma, su atitinkamais remonto ir eksploatacijos kastais. Daugiasvirte irgi duoda savo. Pries du metus perrinkti galine e39 vaziuokle normaliom dalim kainuodavo apie 5 gabalus. Matyt, kad dabar ta suma reiktu gerokai sumazint (gal ir per puse), bet vis tiek, IMHO tai yra gerokai brangiau, nei omegos.
Omegos vaziuokle pakankamai ir komfortabili ir pigiai remontuojama. Garso izoliacija irgi nebloga, sakyciau, labai panasaus i e39 lygi. Izvaizda tiek omegos tiek e39 baisi abieju modeliu, jei imti iki faceliftintus abu

Faceliftinti abu grazus, bmw grazesnis. Taciau, cia grozis subjektyvu.
Salono plastmases ir ergonomika, IMHO, pas bmw truputi aukstesniam lygyje. Nors omega su naujos kartos salonu (faceliftinta) jau much better.
Zodziu, jei ziuri darbinio arkliuko - imk omega, pigiai eksploatuosi (juk tai ir svarbiausia). Komfortas pas abi labai panasus, tiesa, komforto irangos (komplektacijos) pas bmw yra ivairesnes, bet tuomet ir kainu kategorija pereina i kita lygi, jei imti ne koki pustusti e39, o "su visais bajeriais".
Nezinau ka dar pridurti, jei taip abstrakciai. Paskui jau variklius ziureti reik, apie kiekviena is ju galima daug ka pasakyti - pagirti ar papeikti.
Parašytas: 20 Kov 2009, 16:20
Human
2.6 buna dar benzinai, sake kad ten tas pats 2.5 tik istaisytos senos klaidos, nesitepaluoja ir t.t. 2.2 tai . . Darbe va vienas motora jau pasikeite. .
Parašytas: 20 Kov 2009, 16:20
calibra
Tornado rašė:is benzinu nelabai yra ka ir rinktis jei nea v6

ecotec'a dar galima rinktis
Anksciau ar veliau priimsim i suduzusiu sirdziu kluba

Parašytas: 20 Kov 2009, 16:25
J-o-n-c-e
Nu nu, kas nors daugiau apie E39 prasom, tik ne bendrine prasme apie BMW o konkreciai apie si, nes kainos ju nera baisiai dideles, ties jau spejo patapti liaudies kibiru, nes tikriausiai ne ka maziau ju nei audi a6 ir panasiu bolidu... Teko uzskaityt kazkur tokiu blevyzgu, kad neiitin ir vykes tas modelis, ale toks siaip sau, dyzeliai ale levi... Nu zodziu pasisakom
O siaip pagal dizaina jamciau BMW, kazkaip Omega man nei siokia nei tokia...
Parašytas: 20 Kov 2009, 16:29
Human
Kurie cia tau dyzeliai e39 lievi? TDŠ nebent
e39 pakaba is aliumo del to ji ne tokia ilgaamziska kaip e34, taciau pilnai sutvarkius vazinesi ilgai (jei ne per zvyra lakstysi ant 130 kiekviena diena).
Is elektros bedu teko girdeti kad peciuke yra kazkokia mikruske kuri laikui begant gali pasvilt, tik nezine del ko, tai buna kaip saprui. . pasikuria truputi. Bet cia tik kartais

Parašytas: 20 Kov 2009, 16:33
calibra
e39 dyzelis 530D nera labai ekonomiskas, nors ir vaziuoja neblogai. Plius, jei imti NEUBYTU motoru, tai pakainuos toks auotmobilis pakankamai nemazai (dvi geros omegos iseitu)
Omegos, bent jau asmeniskai as, su 2.5TDS motoru nenoreciau. Tie motorai dar is bmw uzsirekomendave kaip nepatikimi, kaprizingi, lepinimus ir prieziura megstantys (kazkas pan. i ecotec'us

2.2DTI (ar kaip ten zymimas?) motoras imho yra kur kas geresnis, nors teko girdeti ir apie ji, kad alkuniniai buna luzhta ir pan. Taciau, is vieshosios nuomones kiek susidariau nuomone, vidutiniskas motoras, be didesniu kaprizu.
Ar tik ne tas pats motoras ejo ir i saab'us, tik zymimas kaip 2.2TID?
Posted after 2 minutes 10 seconds:
Human rašė:Kurie cia tau dyzeliai e39 lievi? TDŠ nebent
e39 pakaba is aliumo del to ji ne tokia ilgaamziska kaip e34, taciau pilnai sutvarkius vazinesi ilgai (jei ne per zvyra lakstysi ant 130 kiekviena diena).
Is elektros bedu teko girdeti kad peciuke yra kazkokia mikruske kuri laikui begant gali pasvilt, tik nezine del ko, tai buna kaip saprui. . pasikuria truputi. Bet cia tik kartais

1. matyt, kad Kauno keliais tik sekmadieniais vazinejant su is LT firmu atremontuotom detalem vazinesi trumpiau, nei originaliom 130 kiekviena diena per zvyra
2. taip kaip pas sapra buna labai daznai tada, kai paskaiciuoji, kad lizingo imoka nebe tokia patraukli kaip anksciau atrode, o ir draudimo verte realiai virsija du kartus vidutine rinkos kaina...

Parašytas: 20 Kov 2009, 16:37
popcys
dizelio nereikia

o kaip vectra c su 1.8?
Parašytas: 20 Kov 2009, 16:46
Human
calibra rašė:e39 dyzelis 530D
1. nera labai ekonomiskas, nors ir vaziuoja neblogai. Plius, jei imti NEUBYTU motoru, tai
2. pakainuos toks auotmobilis pakankamai nemazai (dvi geros omegos iseitu)
Omegos, bent jau asmeniskai as,
3. su 2.5TDS motoru nenoreciau. Tie motorai dar is bmw uzsirekomendave kaip nepatikimi, kaprizingi, lepinimus ir prieziura megstantys (kazkas pan. i ecotec'us

2.2DTI (ar kaip ten zymimas?) motoras imho yra kur kas geresnis, nors teko girdeti ir apie ji, kad alkuniniai buna luzhta ir pan. Taciau, is vieshosios nuomones kiek susidariau nuomone, vidutiniskas motoras, be didesniu kaprizu.
Ar tik ne tas pats motoras ejo ir
4. i saab'us, tik zymimas kaip 2.2TID?
1. Na kodel gi. 8litrai drauges brolis turi tikrai ne taupant su automatu. O smarves tikrai jis turi, nes niutonu ten tikrai daug.
2. Nuo 25 iki 30klt apytiksliai (taciau ar verta?)
3. Feisliftuose jau ejo ne TDŠ, o bmw naujesnis gaminys toks pats 3.0 dyzel kaip ir e39 taciau su mazesnia kubatura, o realiai toks pats motoras. Tad apie ji atsiliepia gan neblogai, taciau daliu srote siam motorui nera, nes ju apskritai nera daug tokiu.
4. I saab'us ejo motoras toks pats.
Posted after 7 minutes 42 seconds:
calibra rašė:2. taip kaip pas sapra buna labai daznai tada, kai paskaiciuoji, kad lizingo imoka nebe tokia patraukli kaip anksciau atrode, o ir draudimo verte realiai virsija du kartus vidutine rinkos kaina...

Tai ten jau pacio gamintojo pasleptas mygtukas turbut yra ekonomikos nuosmukio atveju self destruction kad gautu draudima
