Puslapis 12

Fuck up : ecotec

Parašytas: 12 Kov 2009, 23:41
calibra
:rant:

Turiu cia tokia nuostabia omega su 2.0 ecotec'u zymiuoju (tas pats, kaip ir i caly). Taigi, viena motora uzlenkem, nes truko dirzas. Sutvarkem uz kruva babkiu :) Pavazinejom metus ir motoras vel numiro :) Idejom kita motora. Nepilni metai ir vel truko dirzas :D (dirzas buvo keistas). Su jokiu kitu turetu motoru tokiu bedu nera buve :)

Cia siaip, pamastymui...
:)


disclaimer: rasyti, kad tas motoras vaziuos per amzius amen jei ji kas penkios minutes girsi ir glostysi - man nereik, as ir pats zinau, kad rupestingai priziurint, praktiskai net blogiausias motoras ilgai vaziuoti gali...

Parašytas: 12 Kov 2009, 23:44
Tornado
poviliuk tai cia dabar uzuojautos nori ar kaip? :D

Parašytas: 12 Kov 2009, 23:50
calibra
Jo... uzuojauta priimu skysta natura, limonada pasilaikykit sau....
:D


p.s. cia gal kam pades apsispresti pries perkant masina su ecotec'u... :)
p.p.s. vien motoro remontams/keitimams, be paskutinio jo numirimo, jau isleista ~7000Lt

Parašytas: 12 Kov 2009, 23:55
mad_kaker
mano kaimyne turi omega su 2l 8v :) ugnis ne masina, ir eina gerai ir ryja mazai, nieko geriau nereikia. ir remontai pigus :)

Parašytas: 13 Kov 2009, 00:00
J-o-n-c-e
Taigi Tonis turejo toki jegiska varikliuka :D Tai dar ziurek, nes toks jis ir blogas buvo, neuzlingdavo visiskai :D

Parašytas: 13 Kov 2009, 00:39
Tornado
aga :D
toks ble priekurtis buvo :D
nu bet nei truko kas nei ka :D
kelis kart tarpine prapute bet cia man tas pats :D neskaitau gedimu :D

Parašytas: 13 Kov 2009, 02:06
Calvin
Tornado rašė:poviliuk tai cia dabar uzuojautos nori ar kaip? :D
:lol5:

Parašytas: 13 Kov 2009, 02:15
Vytautas88
Už 7000 vos ne naują motorą gali pasidaryt :lol:

Parašytas: 13 Kov 2009, 02:57
calibra
Zinau, Vytautai, bet gi ne per viena karta ta pinigu suma ikrito :)

Is pradziu truko dirzas ir suvele viska -3000Lt nuostolis (beje, forume tiksliai skaiciai pateikti buvo berods). Veliau tas pats motoras vel uzsilenke, ir buvo idetas kitas, kuris su visais darbais, idejimais ir pacio motoro kaina bei pakeistom detalem atsistojo nedaug maziau nei 4000Lt. O dabar ir sitas motoras uzsilenke :)

Parašytas: 13 Kov 2009, 03:04
pauliuza
v6 ecotec'am tas pats galioja ?

Parašytas: 13 Kov 2009, 09:26
Xytos
Tornado rašė:aga :D
toks ble priekurtis buvo :D
nu bet nei truko kas nei ka :D
kelis kart tarpine prapute bet cia man tas pats :D neskaitau gedimu :D
Taigi Tornadai pameni savo zodzius? :lol: o buvo kazkas panasaus: kam tau tas dohcas? nusipirk ecoteca 100kw ir bus per akis jei jau taip nenori sohc :lol: :lol: :lol:

Parašytas: 13 Kov 2009, 10:14
Human
wrongtec - mano nuomone apie sita motora. .

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:27
calibra
nu va, jau aiskios priezastys - subyrejo vandens pompa.
Gaila, neuzfiksavom, kiek kkm nuvaziuota su ja.
Matyt, kad pompa su dirzu ir itempejais reik keist vos ne per antra, veliausiai trecia tepalo keitima, jei nori buti ramus :lol:


p.s. kas liecia 2.5 V6, teko matyti omega b, kuriai truko dirzas po ~60kkm nuo keitimo.

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:27
nfsu_2.0
man pora kalusimeliu iskilo:
1. ar visi ecotec yra sh, ne tik c2.0xev?
2. ar dabar opelis gamina benzininiu ne ecotecu?
PS uzuojauta calibrai, gal bloga karma, gal nubaudei kokia ragana ir tave prakeike :D

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:29
Human
Is nauju opeliu tai imciau nuo 2.5 ir i virsu benzininius. Arba dyzelius. visu kitu ne.

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:31
calibra
2 nfsu : dabar beveik visi varikliai vadinasi ecotec. Tie, kur ejo i calibra, buvo vieni pirmuju opel'io ecotec serijos varikliai.
Nesu tikras, bet regis ishskirtinis ecotec'u bruozas buvo EGR sistema, kuri paskui masiskai buvo dedama i praktiskai visus variklius (dyzelinius ir benzininius).

Posted after 1 minute 45 seconds:
Human rašė:Is nauju opeliu tai imciau nuo 2.5 ir i virsu benzininius. Arba dyzelius. visu kitu ne.

Nezinau kaip ten nauji varikliai, bet seni benzininiai opeliniai motorai buvo tikrai gana patvarus konstrukciskai lyginant su dabartiniais "lepuneliais"...

Is opeliu varikliu tai sunku pasakyti, kas is nauju yra good, bet jei rinkciausi tarp dyzeliniu, tai, ko gero, ziureciau tik i 2.0 ir 2.2 versijas.

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:41
Human
Matai kad visi tie naujesni yra tie patys senieji ecotecai, kad ten praktiskai niekas nesikeite. O ecotecu ligos tokios . . Ypac keikiasi zmones del 2.2 benzino del grandines.

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:48
krax
Nutrunka grandine? :roll:

Parašytas: 13 Kov 2009, 11:55
Human
Atsipalaiduoja, nes itempejas lievas.

Parašytas: 13 Kov 2009, 12:10
Klaipedskas
itempejo darbas labai priklauso nuo tepalu lygio ,nuo tepalo slegio .tad jei kazkas netvarkoje -seka grandinine reakcija .o be itempejo ,taip pat yra ir "slides" ,kurios devisi .jei tik koks garsas grandineje - reikia keisti jau .
Human rašė:Atsipalaiduoja, nes itempejas lievas.

Parašytas: 13 Kov 2009, 12:13
Human
Klaipedskas garsu nebuna. Sale darbo vienas omega 2.2 turi, grandine parejo ir viska ismale. Jokiu garsu iki tol nebuvo. Cia ir durniausiai.

Parašytas: 13 Kov 2009, 12:15
Klaipedskas
oij dar ir kokiu buna garsu ,dazniausiai kai uzvedi salta .daznaiusiai ne grandineje esme ,o itempejuose .patikek turejau scorpa :oops:
Human rašė:Klaipedskas garsu nebuna. Sale darbo vienas omega 2.2 turi, grandine parejo ir viska ismale. Jokiu garsu iki tol nebuvo. Cia ir durniausiai.

Parašytas: 13 Kov 2009, 12:19
Human
Klaipedskas as tau dar karta kartoju. Butent ant sito motoro nieko nesigirdi, turejai toki? Matei? As pvz maciau kai zmogus vazinejo ir viskas buvo jam good. Opel forume jau senai isnarpliota liga situ ir nepaneiksi, kad arba keist tik nusipirkus arba rizikuot, o keitimas nera lengvas ir pigus.

Parašytas: 13 Kov 2009, 12:21
ramus
Tiesiog dedi 8v ir viskas, juo labiau kaip suprantu apacios abieju motoru panasios tai ir su tvirtinimais nelabai bus bedu.

Parašytas: 13 Kov 2009, 12:27
Klaipedskas
arba ziureti i rida ,jei natsukta ....nes grandine apie 200000km turi laikyti
Human rašė:Klaipedskas as tau dar karta kartoju. Butent ant sito motoro nieko nesigirdi, turejai toki? Matei? As pvz maciau kai zmogus vazinejo ir viskas buvo jam good. Opel forume jau senai isnarpliota liga situ ir nepaneiksi, kad arba keist tik nusipirkus arba rizikuot, o keitimas nera lengvas ir pigus.