nebera stabdziu
nebera stabdziu
karoce siandien orinau stabdzius.pakeiciau skysti dot-4.vos vos stabdo nes stabdziu pedalas ziauriai minkstas.o pries tai buvo su jega reikejo stabdyt.gavau i serviza vieta tik antradieni,gal patart galit kas ne taip.gal oro ten liko.dekui
patarciau ne kurt 100 temu. tu jau maziausei sukurei 3 temas apie savo stabzius! vienoi tavo temoi buvo kalbeta apie orinima, tai kokio velnio dar viena tema kuri? vienoi temoi negali papasakoti viska ane? trinkit nx sitas kvailas temas. ir taip sudina paieska.
Paskutinį kartą redagavo CTAPblK 05 Kov 2009, 21:33. Iš viso redaguota 1 kartą.
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
GOLFIII 1,9tdi
pasikuitus ne daugiau kaip 10 minuciu WWW.FORUM.CALIBRA-CLUB.LT paieskoj radau stai ka:

patarimas tau Mariau, netingek paskaitinet temu turinio, nekurk tiek suknistu temu, naudokis paieska su kantrybe, o dabar sekmes remontuojant. Isiskaitysi ir tikrai nuorinsi gerai:) pats zinau, tikrai!bad_brains rašė:stabdziai nuorinami paprastai, bet velgi, rekomenduoju pasikeisti ir stabdziu skysti. procedura ta pati, tik uztruks truputi ilgiau.
taigi, pati procedura: reikes dvieju zmoniu, domkrato, rakto ratui atsukti ir kilpiniu raktu (geriausia cia naudoti butent kilpinius, nes su paprastu raktu nesunkiai galima sugadinti nupylimo stuceriuka). tiksliai neprisimenu kokiu, bet turek 8,9,10,11 ir 12. kazkuris tikrai tiks, 4mm (lygtais) vidinio skersmens vamzdelio ir buteliuko senam stabdziu skysciui.
SVARBU: stabdziu skyscio pilti ant zemes negalima, ji butinai reikia surinkti i rezervuara ir utilizuoti. taip pat reiktu vengti patekimo ant odos. stabdziu skystis stiprus oksidatorius, labai pazeidzia oda. (asmenine patirtis)
Pradeti reikia nuo tolimiausio nuo stadbziu cilindro esancio rato. siuo atveju butu galinis keleivio puses. nuimi rata, ant suporto susirandi nupylimo stuceriuka. jis turetu buti uzdengtas guminiu antgaliu. Uzdedi rakta, ant stuceriuko uzmauni zarnele. kita jos gala i buteliuka. drauga sodini prie vairo. Jis tures spaudineti stabdzio pedala tol kol jis 'sukietes', sukietejus laikyti ji nuspaudus. tu, tuo metu truputi atsuki stuceriuka, kad is jo (per zarnele i buteliuka) nubegtu stabdziu skystis. draugas vis dar laiko nuspausta pedala, nors jis 'sukrito zemyn'. kai stuceriuka uzversi, draugas vel pumpuoja ir procedura atliekama, kol prades begti svarus stabdziu skystis.
SVARBU: pastoviai sek stadbziu skyscio lygi rezervuare prie pagrindinio cilindro ir eigos metu nuolat ji papildyk. jei per ten pasiurbs oro procedura teks atlikti vel is naujo.
na ir taip su visais ratais:
1. galinis keleivio
2. galinis vairuotojo
3. priekinis keleivio
4. priekinis varuotojo
norint tiesiog nuorinti stabdziu sistema, skyscio nuleidima kiekvienam ratui kartoti po 3-4 kartus ir nepamirsti sekti skyscio lygi rezervuare.
dar pravartu butu nupylimo stuceriukus supurksti wd-40 ar panasiu tepalu, nes tie megsta 'prikepti'.
sekemes darbuose
nebepjauk grybo.ziurek neprisibazarink lazda turi du galus.niekam taip nelinkeciau kad taip butu,ziurek kad ir tu netaptum bailys
Posted after 4 minutes 23 seconds:
dekui python.butent taip ir dariau nou taves nuskaites.viska kaip parasyta.bet pedalas liko ziauriai minkstas.servize pasake kad greiciausiai liko oro
Posted after 4 minutes 23 seconds:
dekui python.butent taip ir dariau nou taves nuskaites.viska kaip parasyta.bet pedalas liko ziauriai minkstas.servize pasake kad greiciausiai liko oro
nu as patariau, kaip daryt tau zinot, pasakysiu kaip man buvo: pabijojau keist tarpine pats (po galva) taip isejo, kad sumokejau apie 900 uz variklio remonta C20NE, nesveika kaina ane? nu bet duokim sau, bet jis vaziavo tik menesi, manai nesupykau? tai nemetyk tu pinigu (aisku galvosi, kad bus nebrangu, bet jie po biski tie pinigai ir issimeto) ir galu gale teko paciam remontuot ir tik uz dalis isejo 500lt, tai kai pagalvoji, kad as 900 praktiskai i subine sukisau tai nx.
nekritikuokit tik kad uz remonta tiek mokejau variklio, buvo gan tvirtos paskatos...
nekritikuokit tik kad uz remonta tiek mokejau variklio, buvo gan tvirtos paskatos...
Paskutinį kartą redagavo Python 05 Kov 2009, 23:19. Iš viso redaguota 1 kartą.
marius36 esu isitikines 99%, kad blogai nuorinai stabdzius ir greiciausiai del to, kad neistraukei to plastmasinio suduko i kuri statosi plude bakelyje, nes neprabega naujas st. skystis normaliai pro ji. Arba nedapylei skyscio laiku, arba siaip kazka netaip padarei.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
as ir taip maniau, kad skyscio lygis tvarkoj, o pasirodo tas plastmasiukas trukde skysciui prabegt i bakeli, teko nuorinimo procedura atlikt is naujo. Zodziu atsuki dandteli, istrauki ji lauk, tada dar is vidaus istrauki nedideli plastmasini cilindra. Jis turi maza skylute vidury ir yra skirtas tam, kad nesokinetu plude, kai vaziuoji, o palaikytu vidutini skyscio lygi. Tas plastmasiukas, kur parasyta "note fluid level" ir rodykle, cia ne opelio, bet esme ta pati.marius36 rašė:skystis tikrai nebuvo pasibaiges pastoviai dapilinejau.as nezinau atsikdavau bakeli dapildavau ir atgal uzsukdavau.gal konkreciau apie ta plosmasiuka nuo kur ji reikia nuimt.atsuki bakeli istrauki plude o kur tas sudukas.dekui uz pagalba

C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]