Puslapis 1 iš 2
16v galva 8v apaca
Parašytas: 11 Vas 2009, 23:55
Ecka
gal kam teko deti 16v galva ant 8v.bloko?
susiduriau su problema uzkale varikli 16v.ir airijoi tokiu matoru neimanoma gauti arba kaina
kosmine.o 8v varikliu kaip prisikta.tai galvoju padaryti is dvieju viena.
noreciau suzinoti ar imanomas variantas kad nereiketu pinigu ismesti i bala.
Parašytas: 12 Vas 2009, 00:41
ramus
Realiai su atitikimais neesu susidures ir atrodo kad nelabai eis is dvieju motoru sulipinti viena, bet vienas is galimu variantu palyginti abieju varikliu galvu tarpines - ar yra skirtumu ir kokie jie.
Parašytas: 12 Vas 2009, 01:00
krax
berods kazkas sake,kad blokai vienodi

Parašytas: 12 Vas 2009, 01:08
Ecka
esme tame kad nuogirdu visokiu girdejau,bet tikslei taip niekas ir nepasake.
tarpines vienodos.
idomu ar paskyrstimo dirzo valikai vienodi ar itempejai toi pacio vietoi stovi,
ar kokiu sensoriu papildomu nera it t.t.
tureciau abu variklius issiardes tai nebutu problemu.
bet kad neturiu tai ir norisi suzinoti placiau,kad po to nereiketu viska grazei surinkti ir ismesti
i siukskyna.
Parašytas: 12 Vas 2009, 03:14
calibra
visu pirma, tai nevienodi stumokliai
nors skersmuo ir eiga vienoda, bet skiriasi stumoklis pats, del ko turesi c20ne suspaudima 10.5:1 (realiai dar didesni, del shliftuotos galvos) vietoje 9.1:1... Kiek toks motoras vaziuos, bbz'ino...
Visa kita apacia turetu tikti is esmes. Tik nepamirshk, kad c20ne buvo dvieju tipu - su itempeju ir be.
Parašytas: 12 Vas 2009, 09:13
ramus
Tai gal storesne varine tarpine gelbetu sumazinant suspaudima jei visa kita netycia tinka ?
Parašytas: 12 Vas 2009, 09:40
Ricco
Teks dujom vazineti

Dujos megsta buti suspaustos...
Parašytas: 12 Vas 2009, 12:17
calibra
ramus rašė:Tai gal storesne varine tarpine gelbetu sumazinant suspaudima jei visa kita netycia tinka ?
Galima, bet cia toks "analinis sprendimas"... nes vien tarpine normaliai pagaminti ne visi sugebes, plius - tarpine yra "saugiklis", o jei ji varine, tai nelabai koks saugiklis... Paprastai varines deda tik i uzbombintus turbavykus, kur variklis daromas su mazu resursu ir daznu perrinkimu ir kur galima butu pripusti 2 barus nebijant, kad ishpus tarpine is po galvos
Del duju tiesa, kadangi antidetonacines savybes visai kitos...
Parašytas: 12 Vas 2009, 15:44
ramus
Jei tik tarpines tereikia tai meistru tikrai atsiras, na Airijoje nezinau, bet Lietuvoje, kad yra tai beveik tikras esu. Manau, jei tikrai reiks, tai del varines tarpines gamybos kokiam deganciu ratu forume reiktu uzklausti patarimo, nors ir siame forume yra kas gali patarti. O del variklo patvarumo, tai ar daznai paprastas dohc prapucia tarpine ? Dazniau ji pati nuo laiko susibaigia.
Bet jei netycia visas sis bandymas pasiteisintu, tai prireikus dohc galvos ir su ziburiu nerasi (uztai kokia galimybe 8v savininkams pasikelti..............arklius taip pat)

Parašytas: 12 Vas 2009, 16:50
markoooo
kiek as ardes tuos variklius tai mano pastebejimai yra tokie
blokas pats is esmes toks pats,
tarpines irgi is esmes tinka, tad galva prisukti galesi
kas del skirtumu tai alkuniniai skyriasi, na is esmes jie tokie pat bet skyriasi ju galai tarkim t apuse kur sukasi smagratis, tai pas 8v 6 skyles, pas 16v 8, kita alkuninio puse irgi gali skirtis 16v gali buti rimciau prisuktas

, tad dar teks tenkintis sankaba nuo 8v, arba tekinti 8v smagrati kad atsigultu 16v sankaba
plius reik turet omeny kad 93 metais buvo modernizuotas 8v variklis, atsirado itempejai, dirzas ejo su tankesniais dantukais, tad ir skyvai, zvaigzdutes keitesi, 16v irgi buvo modernizuotas todel jei bandysi rinkti is 2 viena suziurek kad atitiktu tavo 16v ir tas 8v, na kad butu abu arba pries arba po modernizacijos....
stumuokliai skyriasi, reiks tavo tuos 16v perkelti i 8v bloka...
zodziu hemarojaus daug ir dar loterija tiks netiks, tavo vetoj jei riek masinos kad vaziuotu deciau tiesiog 8v ir nesukciau galvos, jei tau reik butent 16v tai arba remontuociau ji, bet matyt ne ju kainom, arba ieskociau lt to variklio
Parašytas: 12 Vas 2009, 20:24
bad_brains
vat idomu..16v stumoklius ir galva. jei pavyktu susitvarkyt su dirzo problema ir sudet viska i ta 8v bloka, uzdet kazkiek aukstesne tarpine (kad truputi suspaudimo laipsni sumazint ( o gal net ir nereiktu.. )) arba dvi tarpines (eco variantas

)ir palikt visa 8v pravodke ir purkstukus ir t.t.
is teorines puses oro/kuro santykis turetu but geras, nes matuokle visgi matys 'kas vyksta' - gaausis kad motoras tiesios laisviau kvepuos.
Parašytas: 12 Vas 2009, 20:57
Ricco
Nepanasu,kad tiks kolektoriai.Oro filtrui vietos gali neuztekti.Dar ipurskimo kompas kitaip suprogramuotas.
Parašytas: 12 Vas 2009, 21:12
donatukass
prie ko tie kolektoriai, jei galva ta pati lieka?
Parašytas: 12 Vas 2009, 23:03
Justas
blokai vienodi,ecotec ir C20NE velenenai ir vienodi,XE smagratis daugiau varztu turi,siaip naudojant tik bloka viskas puiku,kaip ir minejo kitoki stumai,del itempejo problemos galima pakeist tepalo siurbli,visos kitos skyles yra,pats ecotec'ui desiu C20NE bloka su velenu,stumus desiu ecotec
Parašytas: 12 Vas 2009, 23:53
Tornado
ecotec ir C20NE velenenai vienodi
pas pirmaji ju 2, ti ar abu vienodi ar tik vienas is ju

Parašytas: 13 Vas 2009, 00:02
Justas
Tornado rašė:ecotec ir C20NE velenenai vienodi
pas pirmaji ju 2, ti ar abu vienodi ar tik vienas is ju

skiriasi nebent tuo dantraciu balansiniams velenams,tad jei ner velenu tj kaip ir tas pats
Parašytas: 13 Vas 2009, 20:06
WiliusG
Tornado rašė:ecotec ir C20NE velenenai vienodi
pas pirmaji ju 2, ti ar abu vienodi ar tik vienas is ju

Kaip du? Cia apie voztuvu velenelius?

Parašytas: 13 Vas 2009, 20:09
Tornado
nu veleneliai tai as suprantu voztuvu, o butu velenas tai alkuninis
Parašytas: 13 Vas 2009, 20:13
WiliusG
Manau, Justas ir norejo parasyti velenas. Kad ne ir ecotec vienodi. Nes voztuvu veleneliai nieku gyvu negali buti vienodi, taig 8v ir 16v jie visiskai skirtingi. Vien danteliu skaicium nesutinka gi

Parašytas: 13 Vas 2009, 20:36
Justas
beje pas 16v kur aliuminis karteris,bent pas ecotec karterio varztai 8mm,pas NE 6mm,ir dan kelios smulkmenos,bet darant viskas pasidaro
zmogus zmogu padaro,o cia mataro nepadarysi

Parašytas: 15 Vas 2009, 13:02
Ecka
markoooo rašė:kiek as ardes tuos variklius tai mano pastebejimai yra tokie
blokas pats is esmes toks pats,
tarpines irgi is esmes tinka, tad galva prisukti galesi
kas del skirtumu tai alkuniniai skyriasi, na is esmes jie tokie pat bet skyriasi ju galai tarkim t apuse kur sukasi smagratis, tai pas 8v 6 skyles, pas 16v 8, kita alkuninio puse irgi gali skirtis 16v gali buti rimciau prisuktas

, tad dar teks tenkintis sankaba nuo 8v, arba tekinti 8v smagrati kad atsigultu 16v sankaba
plius reik turet omeny kad 93 metais buvo modernizuotas 8v variklis, atsirado itempejai, dirzas ejo su tankesniais dantukais, tad ir skyvai, zvaigzdutes keitesi, 16v irgi buvo modernizuotas todel jei bandysi rinkti is 2 viena suziurek kad atitiktu tavo 16v ir tas 8v, na kad butu abu arba pries arba po modernizacijos....
stumuokliai skyriasi, reiks tavo tuos 16v perkelti i 8v bloka...
zodziu hemarojaus daug ir dar loterija tiks netiks, tavo vetoj jei riek masinos kad vaziuotu deciau tiesiog 8v ir nesukciau galvos, jei tau reik butent 16v tai arba remontuociau ji, bet matyt ne ju kainom, arba ieskociau lt to variklio
va cia ir didziause beda kad butinai reikalinga 16v.
16v.variklis 94m . 8v variklis95m.desiu smakraty ir sankaba nuo 8v.tik su keramika.
o daugiau tai taikymas taikymas ir taikymas.
svarbiause buvo suzinoti ar galva uzmausiu.

Parašytas: 16 Vas 2009, 22:06
Justas
ecotec jau uzkurtas,naudoja C20NE bloka,alkunini velena ir tepalo siurbly,viskas veikia

Parašytas: 17 Vas 2009, 20:08
PoWILAAs
Justas tai gal papasakotum smulkiau jei netyngi kaip ten kas sudeta,kokiu sunkumu kilo,ar jokiu?manau liaudziai idomu

pravodke kaip suprantu liko visa ta pati ecotec'o?
Parašytas: 17 Vas 2009, 22:09
Justas
pagrindine beda buvo tepalo paemimo vamzdziu ir karteriu,jis pas mane aliuminis dvieju daliu,teko persriegt skyles 6>8mm,ir laikikli pervirint tepalo paemimo,bet dedant skardini karteri ir ta vamzdy tepalo nuo C20NE,nieko perdaryt nereiktu,visam kitam skyles yra.ir yspeju,8v ir ecotec skiriasi paskirstymo dirzo dantratuku plotis tad reik ir pompa su alkunio dantratuku pakeist.
pas mane is C20NE daliu sudeta yra:
blokas
alkuninis velenas,tapalo pompa,visa kita ecotec,bet dedant i astra galima naudot ir karteri
kai pradedi daryt viskas pasidaro labai aisku,kas kaip,snd pravaziavau viskas ok

Parašytas: 18 Vas 2009, 13:16
bad_brains
o vieta detonaciniam davikliui ant c20ne bloko yra?