Puslapis 12

Dujos doche

Parašytas: 25 Sau 2009, 21:01
Romualdas
kadangi ketinu pirkti calibra docha su dujom tai noreciau suzinoti ar tos dujos ziauriai nukankina tokius variklius? is anksto dekui uz atsakymus

Parašytas: 25 Sau 2009, 21:34
Human
TAIP

Parašytas: 25 Sau 2009, 21:48
Romualdas
i ka daugiausiai reikia kreipti demesi perkant auto su tokiu varikliu ir su idetom dujom?

Parašytas: 25 Sau 2009, 21:51
nfsu_2.0
Nekenkia varikliui, nes su dujom nedetonuoja, benzas siuo atveju pavojingesnis. Zinoma kalbu tik apie IV kartos duju iranga. Pats nuvaziavau ~40k km ir viskas zb.
Kas jum yra, per paranoja ant tu duju? Net jei ir nudves variklis po kokiu 200k km ar jum ne dzin, nors ant benzo nudvestu gal net greiciau.

Parašytas: 25 Sau 2009, 21:54
nfsu_2.0
Romualdas rašė:i ka daugiausiai reikia kreipti demesi perkant auto su tokiu varikliu ir su idetom dujom?
kad butu IV karta ir patikrint variklio kompresija pageidautina 15-16,5bar ne daugiau ir ne maziau turi buti. Ir zinoma pirkti tik su coscast galva, o ne KS, bet cia dujos ne prie ko.

Parašytas: 25 Sau 2009, 21:55
Human
nfsu_2.0 uzsiimi dezinformacija. Parodyk tu man nenudvesusi c20xe su dujom? Dar nemaciau traukiancio c20xe, nesnekant apie su integruotu svetimkuniu (dujom).

Parašytas: 25 Sau 2009, 22:07
nfsu_2.0
Dar nemaciau traukiancio c20xe, nesnekant apie su integruotu svetimkuniu (dujom)

Nesupratau biski, nori pasakyti vis xe mire o tie kurie su dujom mire po kelis kartus, ar kaip? Tai zinok pas mane varikliukas tikrai dar nemires ir tikiusi ilgai dar nemirs ;)

Parašytas: 25 Sau 2009, 22:43
J-o-n-c-e
Huimanas tiesiog turi problemu su regejimu :D

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:02
Human
Jonce dar pasakyk kad taviskis buvo gyvas labai. c20xe dauguma yra pajoti, nujoti ir dar kitaip pasakyciau, bet neesme. .

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:06
J-o-n-c-e
Nusisneki tu huimanas kaip visada :) Padejo vaikis nemokanti vaziuot ir dabar jau c20xe nevalina :D

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:11
Human
Jonce tu sakai kad as nusisneku? Palauk tu man dabar parasyk pas kuriuos is klubieciu c20xe valina tada? Ir kiek procentais uzdrosti? Kol kas nemaciau. Be to det i dohc dujas? tai kam tada tas dohc? dedi i c20ne ir nesuki kiausu. Ir sutaria su dujom ir kolikas metalinis nesusproks kaip kai kuriem ant xe . .

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:29
J-o-n-c-e
O tu dabar, kaip visada pradedi i lankas vyniot :)

Apie duju dejima as nieko nesakiau, as ir nepritariu tam! Na gal 4 kartos dujas, bet ir to nedaryciau...

Apie kiek klubieciu valina, nevalina c20xe nu kaip tu surenki sita info as nzn, bet as tokios info neturiu ir tikrai nespeliosiu :)

---

Galiu pasakyt autoriui paprastai, taip huimanas teisus, det dujas yra nesamone ipac paprastas, nes susidursi su smulkiom bedom kurios tave nuvarys i nevilti, tu bedu bus vien del to, kad variklis nera naujas, o jei dar dujos is vis apsurdas...
Kas apie nuvarytus variklius, tai tiek c20xe tiek ta pati c20ne gali rast ir gera ir bloga, tik kai pataikai ant levo c20ne, tai niekam nerupi, kad nuvarges dvygas gi jis ir taip netraukia, o vat jei jau nevalins c20xe, tai jau bus ale nelygis :D Ir huimanas itrauks tave i netraukianciu sarasa :D

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:36
nfsu_2.0
jei palyginsi sukimo momenta ties 2000-2500rpm apylygiai valina ir viskas priklauso nuo tarpines ir pavaru ilgiu. Bet ka gero gali pasakyti apie c20ne prie 5000+RPM ;)
PaveikslėlisPaveikslėlis
Human, o tu lenktyniavai drage, ar siaip nuo sviesoforo? Tiesa sakant dar nemaciau nei vieno c20ne kuris daro c20xe, su salyga, kad abu be modu.

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:42
J-o-n-c-e
Nu cia irgi nereikia vienareiksmiskai yra tokiu kur tikrai daro i vieta :D Pavidziui Xytos bolidas :D (Ir as viena sarase turiu)

O mano c20xe jis konkreciai padarydavo ant starto ir kadangi trumpa trasa nevisada spedavau pasivyt...


O objektyvumo deliai reikia keistis bolidais tokiais atvejais, nes labai jau daug lemia tarpine situose reikaluose...

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:46
Human
J-o-n-c-e tu du kart pasakei: nusisneki kaip visada. Sukonkretink, nes poto patvirtinai, kad as esu teisus. Taigi priestarauji sau. Na cia jau kabinejuosi prie tavo nusistatymo kazkokio, pats manau ir esi pries dujas tad nezinau ka cia bandai irodyti.

NFS. Tu rodai man tai kas buvo nauja. Parodyk davai kas yra dabar tada galim ir pasneket :lol:

Kodel mano nuomone, kad c20xe nevalina? As visad kaip ir daugelis cia atejusiu svaigau: pirksciu vectra 2000 su 16v dohc motoru ir eisiu kaip vejas. Deja nusipirkau c20ne. Na vaziavo pirmom dienom, po golfo, bet smarkiai atsiliko tam ka dar seniau turejau tai buvo 170ag bmw 325 e30. Pirma mintis juk paziurejus i ag yra: blemba juk cia tik 20ag skirtumas ir tas 2.0 visgi turetu vaziuoti neblogai ir ekonomiskas pakankamai lyginant su bmw. Deja. Nusipirkus c20ne pradejus ant durniaus vaziuot su c20xe calibrom supratau, kad dauguma ju yra uzmustas primustos ir panasiai. . Jonces atveju pateisinu kad sankaba buvo pridvesus tad ji nesukabindavo kaip turetu. Taciau to norimo rezultato ko tikejausi paturejes kazkada 170ag e30 lyginant su calibros c20xe tai vienu zodziu nebuvo net ka lygint.

Kiek teko dabartiniu c20xe matyti tai dauguma arba pries kapitalines bukles arba po kapitalines bukles ir dauguma vairuotoju: na cia dar reiktu pareguliuot siektiek . . :lol:
Del c20ne. . slabnokas gan (kaip ant calibros), taciau labai jau patvarus motoras, uzskaitau ji.

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:48
J-o-n-c-e
Konkretinu: Sakau, kad nusisneki del to, kad c20xe nevalina ;) Del duju pritariu tau ;)

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:50
Human
Jonce gal konkreciau snekekime taip: gero stovio (mazai sudevetas) c20xe valino. Taciau kuo daugiau jis sudevetas tuo daugiau jis arteja prie c20ne nominaliu charakteristiku, kurios mazai kinta nes judanciu daliu dvigubai maziau reiskias maziau sudyla ir maziau pagal koeficienta galios nukrenta :D

Taigi reziume: c20ne po daug metu maziau galios praranda nei c20xe.

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:54
J-o-n-c-e
Nu jei taip, tai neturiu ka pasakyt :D

Parašytas: 25 Sau 2009, 23:57
Tornado
Human rašė:nes judanciu daliu dvigubai maziau reiskias maziau sudyla ir maziau pagal koeficienta galios nukrenta :D

Taigi reziume: c20ne po daug metu maziau galios praranda nei c20xe.
a cia idomi teorija ;) ir kokiu tu daliu maziau turi c20ne? ;)

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:08
Human
Vien voztuvu kiekiu kurie daug ka sudaro ;)

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:12
Tornado
na +8v tai nera puse variklio detaliu ;) cia seip jei ka :D

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:13
Human
Pasigilinus daugiau dar rastume daugiau daliu. Tik kas duos motora paskerst? :lol:

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:13
J-o-n-c-e
Tai tornado varikliui jau isvis tuoj bus amnen, dar gerai, kad 97 :D

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:16
Human
:D Tai kad tornis cackina ji tai kazin ar greit ten amen bus. nebent salta dros redline'ais :D

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:17
J-o-n-c-e
Na jau cia nesivartyk tamsta is teorijos, mirtis toni tavo dvygui :D Parduok, kol gali, nes dabar greiciausiai valina jau tik kaip naujas c20xe, o jei dar palaikysi vaziuos kaip c20ne :D