kokie yra budai mazinti suspaudimo laipsni

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Atsakyti
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

kokie yra budai mazinti suspaudimo laipsni

Standartinė pauliuza »

kokie yra budai mazinti suspaudimo laipsni ? reikia delto,nes noriu turbo projektu uzsiimti :twisted:
mad_kaker
Klubo Narys
Pranešimai: 2406
Užsiregistravo: 29 Rgp 2006, 21:03
Vietovė: Skuodas

Standartinė mad_kaker »

kitas velenas, svaistikliai, stumokliai, tarpine kitokia..
[url=http://img212.imageshack.us/my.php?image=offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif][img]http://img212.imageshack.us/img212/2098/offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif[/img][/url]
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

Standartinė pauliuza »

del veleno nesutikciau su tavimi...
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

Del alkuninio veleno ir as nesutinku, nes sumazes darbinis turis :( O svaistikliai, stumokliai gerai gal ir kokios metalines tarpines nera blogai.
O as pasiulyciau naudoti kita kura pvz E85 jei imanoma nusipirkti, Tokiam kurui optimalus suspaudimo laipsnis 14:1, arba 10,5:1 + turba ~0,6bar. Svaistikliai turbut neatlaikytu :? Cia tik pamastymas, nebutina taip daryti.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

E85 kuras yra labai idomus tuo, kad jo antidetonacines savybes labai gerai tinkamos galios kelimui. Girdejau, kad is 2.0 motoru (atmosferiniu!!!) svedai padaro iki 300ag su E85.

Bet, cia per daug krushliavos (vien jau tai, kad visa kuro padavimo sistema reik perdaryti) + jo nusipirkt gali tik vienoje degalineje (bent jau as zinau tik viena degaline Vilniuje).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Del suspaudimo laipsnio yra pagrindiniai du budai :
1. storesnes tarpines dejimas.
2. stumokliu frezavimas arba dejimas iskart tokiu, kurie tures mazesni suspaudimo laipsni.

Pirmas budas sucks, nes tarpine variklyje atlieka "saugiklio" funkcija. Dedant storesne tarpine su tikslu didinti suspaudimo laipsni, ja reiktu daryti is vario. Tokia tarpine vargu-bau atliks saugiklio funkcija, kaip, pvz, gamyklines tarpines.

Todel, rekomenduociau antra buda. Frezuok esamus stumoklius arba dek iskart tokius, kurie skirti varikliui su zemesniu suspaudimo laipsniu (pvz, let - 9.0:1).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

Standartinė pauliuza »

butu gerai,kad musu lietuveleje galetum visur to e85 nusipirkt :? o su storesne tarpine butu naudos isgauta kiek nors ? ar ji butu minimali ?
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

su storesne tarpine sumazintum suspaudimo laipsni. Bet ta daryti nera labai gerai del auksciau aprasytu priezasciu.

Kiekvienas veiksmas turi buti susijes su kokia nors priezastimi/tikslu. Nera taip, kad darau bet kokius modus "gal kazkas bus geriau". Reik tiksliai zinoti, ko tu nori, ko sieki ir tada jau pagal tai atitinkamai elgiesi (perki, darai, derini, etc.).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

Standartinė pauliuza »

o pvz.. dabar y stok xe ideciau turba jis man nelaikytu ?
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

priklausomai, kiek pusi. As i senos karto varikli su 10.5:1 suspaudimu tikrai nedeciau turbos, kaip tai padare remis... man netgi, sakyciau, keista, kad net savaite tas motoras atlaike nesubyrejes su 0.6 bar... As taip nedaryciau.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

Standartinė pauliuza »

krc sutaupiau ne ant tos vietos :( reikejo leta iskarto pirkt o ne xe ir daryti bele zina ka ...
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

deja, deja... yra taip kaip yra. Juk simta kartu apie tai buvo rasyta...


Cia kazkada su bad brains isdiskutavome, kad xe pirkti apsimoka turbinti nebent tada, jeigu zadi lipti per 300ag riba. Tuomet, kai keiciamas variklio valdymas, turba, kolektoriai, viduriai stiprinami... tada tau is variklio reikia tik bloko ir galvos, o dauguma detaliu vis tiek keiciama, tada ir pasidaro, kad jokio skirtumo is kurio daryti, xe ar let. Bet jeigu zadi iki 300ag tureti, tai finansiskai neapsimoka daryti is xe (aisku, yra visokiu situaciju, isimciu ir t.t., cia bendru atveju kalbu), nes let'ui iki tokios galios galima pakelti minimaliomis sanaudomis, o vat i xe jau reikia nemazai ideti...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

Standartinė pauliuza »

uz 3k imanoma man pasidaryt xe turbo ? neskaiciuojant turbos ir koliko y ta kaina :) nes turbut vistiek pasiimsiu seriko turba
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

calibra rašė:E85 kuras yra labai idomus tuo, kad jo antidetonacines savybes labai gerai tinkamos galios kelimui. Girdejau, kad is 2.0 motoru (atmosferiniu!!!) svedai padaro iki 300ag su E85.

Bet, cia per daug krushliavos (vien jau tai, kad visa kuro padavimo sistema reik perdaryti) + jo nusipirkt gali tik vienoje degalineje (bent jau as zinau tik viena degaline Vilniuje).
Karta su vienu norvegu prie alaus bokalo pasisnekejom apie E85, jis sake reikia tik perkalibruoti ECU, arba tiesiog pakoreguoti kuro slegio reguliatoriu. Jis nelochas turi corvette su 1200AG kai naudoja E85, arba 900AG kai naudoja 98 benza. Tas motoras jam kainavo 100.000Lt :lol: susimete dar dvi turbas didesnes negu K-700 traktoriaus ir vargo nemato.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
pauliuza
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 12 Sau 2009, 18:53
Vietovė: siauliai-pakruojis

Standartinė pauliuza »

man uztektu ir K-150 turbos :lol: :lol: :lol: ir dar kaip tik namie turiu tokia :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

"Tik perkalibruoti ECU"... Sumapinti ECU yra 1000Lt, bet ar pazysti nors viena zmogu, kuris yra mapines Lietuvoje ECU E85'ui? Kas tau sumapins?.. Cia tau ne 14,7:1, o ~9:1.

FPR"as aisku kapeikos, 200Lt.

E85 visai kitos sio kuro savybes. Saltesnis ir letesnis degimas, ~4 kartus labiau pleciasi, antidetonacines savybes puikios. Taciau, realiai reikia perdaryti kuro magistrales, siurbli, purkstukus.

Pliusai daryti : zalias tiuningas + galimybe didinti suspaudimo laipsni iki ispudingu skaiciu del puikiu antidetonaciniu savybiu (spaudimo laipsni atmosferikams net iki 14:1 didina). Pigiau, nei sportinis kuras.

Minusai : nemazai perdarymu, labai nepraktiskas kuras - mazai degaliniu, absorbuoja vandeni, vos ne dvigubai didesnis apetitas...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
4x4
Pradedantysis
Pranešimai: 55
Užsiregistravo: 05 Vas 2005, 11:36
Vietovė: VILNIUS

Standartinė 4x4 »

Su E 85 draguose audine raudona vaziuoja, nepamenu kuria vieta uzeme bet viena is priziniu.
Zmogus viska pats pasidare savo rankomis, tik sake kad reikia labai didelio pralaidumo purkstuku tokiam kurui. Pas ji lygatis 1200 kubiku stovejo :lol: :lol:
turbo 4x4 16 dohc
Atsakyti