kokie yra budai mazinti suspaudimo laipsni
kokie yra budai mazinti suspaudimo laipsni
kokie yra budai mazinti suspaudimo laipsni ? reikia delto,nes noriu turbo projektu uzsiimti 
Del alkuninio veleno ir as nesutinku, nes sumazes darbinis turis
O svaistikliai, stumokliai gerai gal ir kokios metalines tarpines nera blogai.
O as pasiulyciau naudoti kita kura pvz E85 jei imanoma nusipirkti, Tokiam kurui optimalus suspaudimo laipsnis 14:1, arba 10,5:1 + turba ~0,6bar. Svaistikliai turbut neatlaikytu
Cia tik pamastymas, nebutina taip daryti.
O as pasiulyciau naudoti kita kura pvz E85 jei imanoma nusipirkti, Tokiam kurui optimalus suspaudimo laipsnis 14:1, arba 10,5:1 + turba ~0,6bar. Svaistikliai turbut neatlaikytu
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
E85 kuras yra labai idomus tuo, kad jo antidetonacines savybes labai gerai tinkamos galios kelimui. Girdejau, kad is 2.0 motoru (atmosferiniu!!!) svedai padaro iki 300ag su E85.
Bet, cia per daug krushliavos (vien jau tai, kad visa kuro padavimo sistema reik perdaryti) + jo nusipirkt gali tik vienoje degalineje (bent jau as zinau tik viena degaline Vilniuje).
Bet, cia per daug krushliavos (vien jau tai, kad visa kuro padavimo sistema reik perdaryti) + jo nusipirkt gali tik vienoje degalineje (bent jau as zinau tik viena degaline Vilniuje).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Del suspaudimo laipsnio yra pagrindiniai du budai :
1. storesnes tarpines dejimas.
2. stumokliu frezavimas arba dejimas iskart tokiu, kurie tures mazesni suspaudimo laipsni.
Pirmas budas sucks, nes tarpine variklyje atlieka "saugiklio" funkcija. Dedant storesne tarpine su tikslu didinti suspaudimo laipsni, ja reiktu daryti is vario. Tokia tarpine vargu-bau atliks saugiklio funkcija, kaip, pvz, gamyklines tarpines.
Todel, rekomenduociau antra buda. Frezuok esamus stumoklius arba dek iskart tokius, kurie skirti varikliui su zemesniu suspaudimo laipsniu (pvz, let - 9.0:1).
1. storesnes tarpines dejimas.
2. stumokliu frezavimas arba dejimas iskart tokiu, kurie tures mazesni suspaudimo laipsni.
Pirmas budas sucks, nes tarpine variklyje atlieka "saugiklio" funkcija. Dedant storesne tarpine su tikslu didinti suspaudimo laipsni, ja reiktu daryti is vario. Tokia tarpine vargu-bau atliks saugiklio funkcija, kaip, pvz, gamyklines tarpines.
Todel, rekomenduociau antra buda. Frezuok esamus stumoklius arba dek iskart tokius, kurie skirti varikliui su zemesniu suspaudimo laipsniu (pvz, let - 9.0:1).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
su storesne tarpine sumazintum suspaudimo laipsni. Bet ta daryti nera labai gerai del auksciau aprasytu priezasciu.
Kiekvienas veiksmas turi buti susijes su kokia nors priezastimi/tikslu. Nera taip, kad darau bet kokius modus "gal kazkas bus geriau". Reik tiksliai zinoti, ko tu nori, ko sieki ir tada jau pagal tai atitinkamai elgiesi (perki, darai, derini, etc.).
Kiekvienas veiksmas turi buti susijes su kokia nors priezastimi/tikslu. Nera taip, kad darau bet kokius modus "gal kazkas bus geriau". Reik tiksliai zinoti, ko tu nori, ko sieki ir tada jau pagal tai atitinkamai elgiesi (perki, darai, derini, etc.).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
priklausomai, kiek pusi. As i senos karto varikli su 10.5:1 suspaudimu tikrai nedeciau turbos, kaip tai padare remis... man netgi, sakyciau, keista, kad net savaite tas motoras atlaike nesubyrejes su 0.6 bar... As taip nedaryciau.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
deja, deja... yra taip kaip yra. Juk simta kartu apie tai buvo rasyta...
Cia kazkada su bad brains isdiskutavome, kad xe pirkti apsimoka turbinti nebent tada, jeigu zadi lipti per 300ag riba. Tuomet, kai keiciamas variklio valdymas, turba, kolektoriai, viduriai stiprinami... tada tau is variklio reikia tik bloko ir galvos, o dauguma detaliu vis tiek keiciama, tada ir pasidaro, kad jokio skirtumo is kurio daryti, xe ar let. Bet jeigu zadi iki 300ag tureti, tai finansiskai neapsimoka daryti is xe (aisku, yra visokiu situaciju, isimciu ir t.t., cia bendru atveju kalbu), nes let'ui iki tokios galios galima pakelti minimaliomis sanaudomis, o vat i xe jau reikia nemazai ideti...
Cia kazkada su bad brains isdiskutavome, kad xe pirkti apsimoka turbinti nebent tada, jeigu zadi lipti per 300ag riba. Tuomet, kai keiciamas variklio valdymas, turba, kolektoriai, viduriai stiprinami... tada tau is variklio reikia tik bloko ir galvos, o dauguma detaliu vis tiek keiciama, tada ir pasidaro, kad jokio skirtumo is kurio daryti, xe ar let. Bet jeigu zadi iki 300ag tureti, tai finansiskai neapsimoka daryti is xe (aisku, yra visokiu situaciju, isimciu ir t.t., cia bendru atveju kalbu), nes let'ui iki tokios galios galima pakelti minimaliomis sanaudomis, o vat i xe jau reikia nemazai ideti...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Karta su vienu norvegu prie alaus bokalo pasisnekejom apie E85, jis sake reikia tik perkalibruoti ECU, arba tiesiog pakoreguoti kuro slegio reguliatoriu. Jis nelochas turi corvette su 1200AG kai naudoja E85, arba 900AG kai naudoja 98 benza. Tas motoras jam kainavo 100.000Ltcalibra rašė:E85 kuras yra labai idomus tuo, kad jo antidetonacines savybes labai gerai tinkamos galios kelimui. Girdejau, kad is 2.0 motoru (atmosferiniu!!!) svedai padaro iki 300ag su E85.
Bet, cia per daug krushliavos (vien jau tai, kad visa kuro padavimo sistema reik perdaryti) + jo nusipirkt gali tik vienoje degalineje (bent jau as zinau tik viena degaline Vilniuje).
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
"Tik perkalibruoti ECU"... Sumapinti ECU yra 1000Lt, bet ar pazysti nors viena zmogu, kuris yra mapines Lietuvoje ECU E85'ui? Kas tau sumapins?.. Cia tau ne 14,7:1, o ~9:1.
FPR"as aisku kapeikos, 200Lt.
E85 visai kitos sio kuro savybes. Saltesnis ir letesnis degimas, ~4 kartus labiau pleciasi, antidetonacines savybes puikios. Taciau, realiai reikia perdaryti kuro magistrales, siurbli, purkstukus.
Pliusai daryti : zalias tiuningas + galimybe didinti suspaudimo laipsni iki ispudingu skaiciu del puikiu antidetonaciniu savybiu (spaudimo laipsni atmosferikams net iki 14:1 didina). Pigiau, nei sportinis kuras.
Minusai : nemazai perdarymu, labai nepraktiskas kuras - mazai degaliniu, absorbuoja vandeni, vos ne dvigubai didesnis apetitas...
FPR"as aisku kapeikos, 200Lt.
E85 visai kitos sio kuro savybes. Saltesnis ir letesnis degimas, ~4 kartus labiau pleciasi, antidetonacines savybes puikios. Taciau, realiai reikia perdaryti kuro magistrales, siurbli, purkstukus.
Pliusai daryti : zalias tiuningas + galimybe didinti suspaudimo laipsni iki ispudingu skaiciu del puikiu antidetonaciniu savybiu (spaudimo laipsni atmosferikams net iki 14:1 didina). Pigiau, nei sportinis kuras.
Minusai : nemazai perdarymu, labai nepraktiskas kuras - mazai degaliniu, absorbuoja vandeni, vos ne dvigubai didesnis apetitas...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]