Puslapis 1 iš 1
OT Nissan Sunny be antifryzo
Parašytas: 11 Gru 2008, 09:33
black
Visų pirma tai toks dalykas, kad su sunny greičiausiai buvo važinėta be antifrizo gal net kokį mėnesį
Šiandien aš atsisėdau už vairo ir matau užsilenkusią temperatūros rodyklę...
Gal ir durnas, bet vistiek klausimas, kas galėjo nutikt varikliui? Atrodo lyg ne taip traukia (arba čia man taip po kalibros atrodo

) Ir, kaip suprantu, dabar įpylus antifrizo, viskas galėjo užsiorint jo? Jei taip, gal žino kas, ar sanio mataras nusiorina automatiškai ar kaip ten? variklis 1.4
Laukiu visų nuomonių, reikalas svarbus!
Parašytas: 11 Gru 2008, 11:46
calibra
jeigu nebuvo antifrizo, greiciausiai perkaito variklis. Dar labai keista, kad jis is viso veikia

Velgi, jeigu jo tik truksta (o ne "nebuvo"), tai velgi - ziurint kiek truksta...
Zodziu, rodykle uzsilenkus gali buti del poros priezasciu:
a. jeigu ten is tikro ausinimo skyscio temperatura tokia auksta
b. atsijunges kontaktas ir trumpina i kebula
Kaip ten pas nissan'a as nezinau (cia calibru forumas btw), bet pas calibra butu toks verdiktas kaip parasiau auksciau

Parašytas: 11 Gru 2008, 12:31
euro
sanius ne dyzelis? nes mano dyzeliui amzina atilsi Golfui karta vaziuojant mieste truko ausinimo zarna, issiliejo antifryzas, o as kamstyje buvau ant tilto, todel bandziau dar nuvaziuoti nuo tilto bent. rodykle temperaturos uzsilenke iki pat virsaus ir galu gale variklis tiesiog uzgeso. maniau kapec jau, bet partempus, pripylus antifryzo jis vel uzsivede ir toliau lyg niekur nieko dirbo

todel jei dyzelis, galbut nesuk galvos ir vazinek toliau sau sveikas

Parašytas: 11 Gru 2008, 14:01
black
Ne tik rodyklė užsilenkus, bet ir antifrizo bakelis tuščias. Palindus po kapotu smirdėjo keptomis šlangomis

Įpyliau ~1-2l, pravažiavau pora km, bakelis vėl tuščias, dapyliau dar maždaug tiek, dabar jau laikosi bakelyje, tai matyt po sistemą prasistumdė. Bet man dabar įdomu, kaip dėl oro kamščių? Ką su jais daryt?
Nes pečiukas tai pučia šiltą orą, tai šaltą, tai šilta, tai...
Be to, šitą problemą būtent dėl pečiuko ir pastebėjau, nes nešildė
Žodžiu, važiuoja, tai gal nesusidrožė labai?

Gaila būtų motoro, visiškai ledinis buvo, gal tebėra..

Tepalų nereik keist? Girdėjau, kad jie gali tokiu atveju pakept.
euro, ne dyzelis, 2.0l dyzeliai, pas mane 1.4 DOHC
P.S. nereik akcentuot, kad tai nisanas. Kylantys klausimai yra dėl nuorinimo ir dėl galimų variklio sutrikimų.
Parašytas: 11 Gru 2008, 15:38
ramus
Jei variklis buvo perkaitintas ir uzsikirto, tai gali tekti ziedus pasikeisti, bet jei kuriasi ir vaziuoja tai belieka stebeti ar nedegina tepalu ir ar i tepalus nepatenka antifryzas ir jei viskas bus normos ribose kuri laika, tai manau bus galima vazineti ir toliau

Parašytas: 11 Gru 2008, 15:46
Tornado
1men? be ausinimo skyscio..
nu kapec, tai ble gal ir be benzo galima? (cia tik seip)
arba as kazko nesuprantu arba esi aklas dalgis, atsiprasant nx tos rodykles? nemanai, kad kartais stebet jas reikia?
is kitos puses jei vaziuoja vazinek ir toliau, stebesi kas dedasi ipylus ausinimo skyscio
p.s. tau pasake, kad cia calibra forumas (opeliu) is kur ten zinosi kaip yra nissane reikia nuorint ar ne, cia jau spec zinios konkrecios markes aftamobiliu
Parašytas: 11 Gru 2008, 16:07
Danius
as tai esu girdejes, kad jei matore visiskai nera atifryzo, tai ir nerodo temperaturos... tai gal pas tau buvo to antifryzo, tik labai mazai....
Parašytas: 11 Gru 2008, 17:58
Python
kur tu taip girdejai? dacikas juk ne i antifreezo lygi variklyje/bakelyje reguoja, bet i korpuso temperatura tam tikroj vietoj... kiek as suprantu is praktines puses.... ir jei su benzu tiek laiko be zntifreezo vazineta, tai gali but daug islaidu.... su dyzeliu kiek kitaip... bet i parodymus tai tikrai galetum zvilgtelt.... mano akys ten nukrypsta minimum kas 10km, ka gali zinot kas gali atsitikt, o ir kapota pravert reikia i menesi karta kaip minimum, nu nezinau....
Parašytas: 11 Gru 2008, 18:29
calibra
temperaturos matavimo sistemos teoriskai gali buti skirtingos, bet dazniausiai buna daviklis, kuris salytyje su vidiniame rate cirkuliuojanciu ausinimo skysciu matuoja ausinimo skyscio temperatura. Nuo jo konstrukcijos gali priklausyti, ka jis rodys nesant salyciui su vandeniu.
Parašytas: 12 Gru 2008, 00:38
bad_brains
bent jau 2ltr dyzeli (shunny) tai reikia nuorinti. labai paprastai. uzvedi masina, pakaitini, pastati taip, kad prriekis butu auksciau uz gala ir ant vienos ir zarnu einanciu i peciuka randi toki ala kraniuka, ji atsargiai atsuki, isleidi oro, kol pradeda begt skystis be burbuliuku ir vsio. po to dapili antifreezo. tik as kiek pemenu, tai antifryzas ten pilamas i radiatoriu o ne i bakeli?
Parašytas: 12 Gru 2008, 00:55
llcj
Nemanau kad be antifryzo vazinejai menesi. Butu ausinimo skyscio pompa tikrai nusprogus
Uztektu kamsti pastovet be antifryzo 10 min, ir uzsilenktu benzininis varikliukas, mano galva. Ko gero, jo siek tiek dar buvo. Na, jei variklis buvo „ledinis" - tai manau nuo siol tikrai nebus ledinis. Patarciau dazniau stebet ciferblatus, ir patikrint antifrizo, o kadangi pakepinai varikli - ir tepalo lygi.
Parašytas: 12 Gru 2008, 02:30
black
Su saniu važinėjau ne aš !

Dėl laiko važinėto be skysčio sprendžiu tik daugmaž + tą mėnesį važiuota ne kasdien, ir ne per daugiausiai km padaryta. Dėkui visiem už nuomones. Manau, kad sistemoj visgi dar buvo šiek tiek skysčio, jei dar neužsilenkė. Dabar jo yra sočiai

Stebėsiu, kur dingsta, žiūrėsiu tepalus, gal ir pakeisiu.
Beje, bad_brains, antifrizas benzininiam sani pilas į bakelį.
Parašytas: 14 Gru 2008, 02:25
vvaidukss
as is kart supratau kad ne ji vazinejo ...kam puolat, juk rase kad persedo is calytes...beje gal kas duos nuoroda arba i pm parasys kaip calibra nuoront....beje as irgi manau kad be antifryzo menesi pravaziuot be sansu, nors tomuks sake slalome net 6 vieta paeme

Parašytas: 14 Gru 2008, 09:45
black
Aš JIS, malonu

O va su saniu važinėjo JI

Parašytas: 14 Gru 2008, 16:47
vvaidukss
as taip ir maniau kad jis. blem neisigilinau i nika
