Puslapis 1 iš 1
kaip nuimti LET`o greiciu deze
Parašytas: 20 Lap 2008, 22:33
esherys
taivat klausimas zinantiems, kaip paprasciau-protingiau nuimti LET greiciu deze?
ar reik pilnai nuimti razdatke, ar galima palikt kabet ant kronshteino prie bloko?
ar reikes paleisti-numesti rema (prie kurio jungasi centrine pagalve, shakes)?
ir kaip su paciu varikliu? juk liks tik vienas tvirtinimo taskas?
nu vienu zodziu, kaip man ishkrapstyt greiciu deze paprasciau ir be nuostoliu?
Re: kaip nuimti LET`o greiciu deze
Parašytas: 21 Lap 2008, 00:03
Dochturbo
aš neseniai pasikeičiau dėžę tai dariau taip. Paikėliau visą mašinos priekį ant kaladžių pakankamai aukštai kad galėčiau ištraukri dėžę per apačią(daug paprasčiau būtų pasikėlus ant keltuvo bet pas mane tokių sąlygų nebuvo ir darbas gan ilgokai užtruko todėl keltuvu nebuvo galimybių pasikelti mašinos). Tada ant dankrato atsargiai pakišęs lentelę tarp karterio ir dankrato( tam kad nesulankstyti karterio)paremi karterį ir kartu visą variklį.Paskui nuemi traversą nuėmus traversą pasileis pagalvė kur yra prie razdatkės atsuki išmetimo vamzdį nuo turbinos kad nemaišytų. Atsuki tepalo žarnelę einančią į razdatkę ir jei yra atjungi fiškę daviklio einančio į razdatkę. Paskui atjungi sankabos trosą ištrauki dvi fiškes einančias į dėžę ir jei tavo spidometras su troseliu ištrauki troselį iš dėžės prieš tai atsukus varžtelį berods 10ties galvute nes gan sudėtinga prieiti. Tada atsuki dėžę nuo variklio.Tik įdėmiai pažiūrėk ar visi varžtai atsukti nes ten prie starterio jie sunkiai prieinami ir matomi aš imdamas ten varžtų ir nepastebėjau paskui radom. Tada atsuki variklio pagalvę prie kairiojo rato nes ta pagalvė prisukta prie pavarų dėžės(patarčiau neatsukinėti pagalvės nuo dėžės o pagalvę atsukti nuo kėbulo). Tada kad būtų patogiau dankratu truputį nuleisti variklį ir dėžę judinant į šonus nuiminėti kartu su razdatke (vienas to nepadarysi bet dviese mes nuėmėm) nes be jos nuimti nėra priėjimo atsukti razdatkės nuo dėžės tdl ir prisukti razdatkę atgal nebus priėjimo. Dėžė turi gražiai nusiimti tik reikės daugiau žmonių ją vėl prikabinti prie variklio nes iš viršaus keltuvo neprakiši

Darbelio tikrai yra sėkmės

Parašytas: 21 Lap 2008, 00:09
SpottAuto
Tai taip iseina del razdatkes pakeitimo kam reikes imti visa deze?

ar visgi imanoma ja paimti, nes dar nebuvau prisiruoses palisti po masina paziureti kas kaip ten

Parašytas: 21 Lap 2008, 00:54
Aruncia
SpottAuto rašė:Tai taip iseina del razdatkes pakeitimo kam reikes imti visa deze?

ar visgi imanoma ja paimti, nes dar nebuvau prisiruoses palisti po masina paziureti kas kaip ten

Man keite razdatke nenuemus greiciu dezes,tik tiesa ten priejimai prie varztu tai oj

,na kaip ir visame let`e
Sutinku su Dochturbo kad darbo ten yra nuimti ir uzdeti let`e greiciu deze,na mes uzkabinom atgal dviese greiciu deze,bet sutinku visu 100% kad reikia daugiau zmoniu uzdeti atgal greiciu deze,cia zinoma garazo salygom

Parašytas: 21 Lap 2008, 12:10
calibra
dochturbo viska teisingai pasake, tik dar pamirsho pamineti, kad deze su razdatke nuiminejant, teks razdatkes kronsteina nusukti (berods trys varztai ant variklio), bei kardano granata nusukti nuo razadtkes (koks ~8-10varztu).
Razdatke atsukti nuo dezes nera taip paprasta - ten apie 8-10 varztu, bet prie ju priejimas neypatingas...
Parašytas: 21 Lap 2008, 12:51
Dochturbo
jo pamiršau apie razdatkės kronšteiną. Kadangi pas mane kardano nei granatos nebuvo tai pamiršau paminėti. Ir dar pamiršau kad prieš atsukant dėžę nuo variklio geriau palikti įjungtą pavarą o paskui atjungti pavarų perjungimo svirtį. Ten 13os atrodo galvute su prailgintojais lengvai atsisuka vienas varžtas kuris užveržia pavarų svirtį chamuto principu( tas varžtas yra netoli starterio labiau į auto salono pusę manau nesunkiai rasi). Atsukęs varžtą pajudinsi pavarų svirtį ir ji išsitrauks ten iš to chamuto. Db atrodo jau nieko nepamiršau jei ką klausk
Re: kaip nuimti LET`o greiciu deze
Parašytas: 21 Lap 2008, 14:04
YELLOW
esherys rašė:taivat klausimas zinantiems, kaip paprasciau-protingiau nuimti LET greiciu deze?
ar reik pilnai nuimti razdatke, ar galima palikt kabet ant kronshteino prie bloko?
ar reikes paleisti-numesti rema (prie kurio jungasi centrine pagalve, shakes)?
ir kaip su paciu varikliu? juk liks tik vienas tvirtinimo taskas?
nu vienu zodziu, kaip man ishkrapstyt greiciu deze paprasciau ir be nuostoliu?
Jei pats suabejosi ar susgebesi pasikeisti, kreipkis gal sutarsim del kainos

Parašytas: 21 Lap 2008, 17:54
esherys
yellow kadangi as dabar bedarbis tai teks paciam krapstytis ir taip man brangiai kainuos. jei tik nukirto smagracio varztus, tai tuopaciu sankaba pakeisiu o tai mazdaug 1500lt apseis.
Parašytas: 21 Lap 2008, 17:59
esherys
SpottAuto rašė:Tai taip iseina del razdatkes pakeitimo kam reikes imti visa deze?

ar visgi imanoma ja paimti, nes dar nebuvau prisiruoses palisti po masina paziureti kas kaip ten

man razdatkes nereik man dezes reikia o tai beda nutiko
viewtopic.php?t=1207&start=3575 rasdatke jau buvau islupes,nuimti lengva buvo nes galvos nebuvo priejima prie varztu gera turejau. sunku buvo tik vienam atgal ikishti.
Parašytas: 21 Lap 2008, 18:02
esherys
calibra rašė:dochturbo viska teisingai pasake, tik dar pamirsho pamineti, kad deze su razdatke nuiminejant, teks razdatkes kronsteina nusukti (berods trys varztai ant variklio), bei kardano granata nusukti nuo razadtkes (koks ~8-10varztu).
Razdatke atsukti nuo dezes nera taip paprasta - ten apie 8-10 varztu, bet prie ju priejimas neypatingas...
o vat ar butina ta rasdatke nuimineti tegul lieka kabeti ant to kronshteino prie bloko?
Parašytas: 21 Lap 2008, 18:10
esherys
Dochturbo klausimas, tu pilnai paleidai traversa ar tik viena puse?
kiek supratau tu dirbai be duobes?
Parašytas: 21 Lap 2008, 19:40
Dochturbo
esherys rašė:Dochturbo klausimas, tu pilnai paleidai traversa ar tik viena puse?
kiek supratau tu dirbai be duobes?
Jo be duobės tik mašinos priekį pasikėlęs o traversą visai nuėmiau
Parašytas: 26 Lap 2008, 00:50
esherys
kagi dekui Dochturbo. man pavyko greiciu deze nusimti paliekant razdatke kabet prie bloko. tik naudos ish to jokios nebuvo, nes pasitvirtino baisiausios speliones, luzes alkuninis velenas.

Parašytas: 26 Lap 2008, 01:36
bad_brains
kurioj vietoj luzo? foto

Parašytas: 26 Lap 2008, 02:05
esherys
jau kaip maitvanagis suki ratus virs galvos

kurioj vietoj dar pats nemaciau.
Parašytas: 26 Lap 2008, 09:38
YELLOW
esherys rašė:jau kaip maitvanagis suki ratus virs galvos

kurioj vietoj dar pats nemaciau.
Zinau kas parduoda visa varikli LET'o, jei reikes kreipkis, gal ir daliu dar kokiu turi, o docho alkuninis netinka tau?
Parašytas: 27 Lap 2008, 23:03
esherys
ish tikruju biski per didelia panika pakeliau na bet ka galvot kai vienas veleno galas sukas o kitas stovi vietoj, dirzai viskas vietoj. siandiena pamaciau kad su velenu viskas tvarkoj, o vat skriemulys su gen. stipr. dirzeliais ir padrindiniu dirzu laisvai sukas. ten dar neardziau bet mazdaug aishku, tarp alkuninio ir skriemulio i grioveli statos toks sudukas ar suniukas tai vot su juo kaskas negero buvo. dabar klausimas kamuoja kiek voztuvu lenke, nes tai taspats kaip trukes pagrindinis dirzas.