Puslapis 11

pdekit del 4x4

Parašytas: 05 Lap 2008, 23:10
waidas
iwyko taip,kad pasikeiciau razdatke,pardawejas 100% uzgarantawo kad weikia, idejau nauja sensoriu,pajungiau,tepalo pripyliau,ar reikia nuorinti?ka tada reik daryti?gal kas keite ir zino,laukiu tik protingu atsakymu :oops:
ps; pas mano senoji razdatke nuo pirkimo dienos neweike,gal kas priweikta cia is anksciau?

Parašytas: 08 Lap 2008, 18:50
dosmaster
Galeciau padeti, zinau skersai isilgai sita 4x4 sistema...

Parašytas: 08 Lap 2008, 19:25
Dochturbo
dosmaster rašė:Galeciau padeti, zinau skersai isilgai sita 4x4 sistema...
jei būtų galima tai paviešinkit čia kas ten kaip :roll:

Parašytas: 08 Lap 2008, 21:08
dosmaster
Ka as cia tureciau viesinti nelabai supratau. 4x4 workshop manuala tureciau gal parasyti forume :D ?

O padeti kanors kolkas sunku, tingiu biski rasyti kaip ten ka daryti, neiseina cia taip paprastai kaip rata pakeisti :/

galetumet kaip nors gal paprasciau paklausti :roll:

Parašytas: 08 Lap 2008, 22:28
waidas
ydejau razdatke 99% weikiancia ir neweikia,pripyliau tepalo 0,6l y ja,prijungiau wamzdely ir nenuorinau,kaip tai reikia daryt? :oops: nes kaip supratau sena razdatke weike,nes tas didysis krumpliaratis buwo nulauzytais dantimis ir kaip priekis kasdawosi,tai trukciojimai tokie is galo jautesi,tai kaip suprantu tas krumpliaratis prasokinedawo :roll:

Parašytas: 09 Lap 2008, 00:10
esherys
kaip nusiorinti rasi vectra-calibra manuale. susirask ir parsisiusk ;)

Parašytas: 09 Lap 2008, 00:13
waidas
tai gal gali sawais zodziais kas nors pasakyt???? :roll:

Parašytas: 09 Lap 2008, 21:26
dosmaster
waidas rašė:ydejau razdatke 99% weikiancia ir neweikia,pripyliau tepalo 0,6l y ja,prijungiau wamzdely ir nenuorinau,kaip tai reikia daryt? :oops: nes kaip supratau sena razdatke weike,nes tas didysis krumpliaratis buwo nulauzytais dantimis ir kaip priekis kasdawosi,tai trukciojimai tokie is galo jautesi,tai kaip suprantu tas krumpliaratis prasokinedawo :roll:
1. "ydejau razdatke 99% weikiancia ir neweikia" :lol5:

2. "prijungiau wamzdely ir nenuorinau,kaip tai reikia daryt? :oops: nes kaip supratau sena razdatke weike,nes tas didysis krumpliaratis buwo nulauzytais dantimis" :lol: nes kad nors gal bet taciau uzuot ......... Ismok delioti suprantamus sakinius, nieko nesuprantu. :/

Nebutina nuorinti, kad veiktu 4x4 ;)

Parašytas: 09 Lap 2008, 22:14
esherys
dosmaster, kad nereik nuorinti nebuciau toks tikras, nes visdelto ir varztas nuorinimui yra. o ir mano atveju kai viskas buvo gerai paleisti 4 nesugebejo.

Parašytas: 09 Lap 2008, 23:45
waidas
dosmaster
taj as blt ir klausiu kaip nuorint :evil: jei tas warztas yra,taj kur jis galetaj pasakyt,o ne py.....t :evil:

Parašytas: 10 Lap 2008, 01:07
Tornado
siulyciau emocijas prilaikyt!

Parašytas: 10 Lap 2008, 01:15
dosmaster
Del nenuorintos sistemos 4x4 negali neveikti, gali kilti nebent problemu su automatiniu 4x4 atjunginejimu. Siaip jau taupant siurbli nuorinti visgi nepakenktu.

550. Although not essential, it is good practise to have the front wheels off the ground for bleeding the steering system.
551. Switch on the ignition and pump brake pedal at least 25 times or until any 'whooshing' in the accumulator stops. Switch off ignition and remove fuse 19.
552. Open the bypass screw (Fig.7A) 3 turns on the top of the accumulator control block (photo).
3mm hex.
553. Fill the steering reservoir with DEXTRON II to the max. mark. Leave the reservoir cap off.
DEXTRON II - (approx. 1 Litre to fill system).
554. Start engine and immediately replenish the falling level to the minimum mark. Continue to run the engine for five minutes.
555. With the engine still running, turn the steering to each stop and hold for five seconds. Repeat a number of times. Close the by-pass screw for 20 seconds and then open again for another 20 seconds and finally close. Switch off the engine and insert fuse 19.
556. Switch the ignition on but do not start the engine. Operate the brake pedal 25 times. This recovers fluid from the accumulator back to the reservoir. Recheck the fluid level and adjust as required. Recheck by-pass screw is closed.
557. Restart the engine and run for approximately one minute. Stop the engine. Turn the ignition on again, operate the brake pedal 25 times and recheck the reservoir oil level again. Replace reservoir cap.

Sorry uz emocijas, prajuokino :)

Parašytas: 10 Lap 2008, 02:36
waidas
dekingas uz info ;)

Parašytas: 11 Lap 2008, 01:34
Aruncia
Parsiusk is cia:

http://homepage.ntlworld.com/betyouaint/TechInfo.htm

4x4 technical manual skiltis 4-16 kaip nuorinti 4x4 su visom foto :D

Sekmes.

Parašytas: 11 Lap 2008, 15:35
Dochturbo
Ar teisingai supratau kad tepalą į razdatkę reikia pilti per daviklio skylutę jį išsukus ir pilti iki slylutės apatinės briaunos? :roll: o paskui nuorinti 15min laikant užvestą variklį ir atsukus nurodytą nuorinimo varžtelį? :roll:

Parašytas: 11 Lap 2008, 22:23
Aruncia
Dochturbo rašė:Ar teisingai supratau kad tepalą į razdatkę reikia pilti per daviklio skylutę jį išsukus ir pilti iki slylutės apatinės briaunos? :roll: o paskui nuorinti 15min laikant užvestą variklį ir atsukus nurodytą nuorinimo varžtelį? :roll:
Kiek pamenu tai tepalas i razdatke pilasi per nuorinimo vamzdeli ir issukus davikli pilti iki apatines skylutes briaunos tik reikia atsargiai su tuo davikliu,nes kai as isukinejau savo tai uzlauziau davikli :( ,geriau issukti viena is tvirtinimo varztu ;) cia mechanine puse. O kas liecia hidrauline puse tai viskas yra aprasyta manuale ;),tik galiu patarti kai pradedi nuorinti sistema reikia stebeti skyscio lygi,nes kiek pamenu kada susuki ratus tai skyscio lygis labai pakyla :shock:

Parašytas: 11 Lap 2008, 22:41
Dochturbo
Aruncia rašė: O kas liecia hidrauline puse tai viskas yra aprasyta manuale ;),tik galiu patarti kai pradedi nuorinti sistema reikia stebeti skyscio lygi,nes kiek pamenu kada susuki ratus tai skyscio lygis labai pakyla :shock:
Aš anglų nelabai kertu bet kiek tam menuale buvo parašyta jai gerai supratau kad tepalą pilti per daviklio skylutę ir net iš piešinio kur leika parodyta lyg ir panašu kad būtent per ten pilti nes nuorinimo varžčiukas tikrai ne iš didžiųjų ir su leika per jį kaži ar pripilsi

Parašytas: 11 Lap 2008, 22:58
Aruncia
Dochturbo rašė:
Aruncia rašė: O kas liecia hidrauline puse tai viskas yra aprasyta manuale ;),tik galiu patarti kai pradedi nuorinti sistema reikia stebeti skyscio lygi,nes kiek pamenu kada susuki ratus tai skyscio lygis labai pakyla :shock:
Aš anglų nelabai kertu bet kiek tam menuale buvo parašyta jai gerai supratau kad tepalą pilti per daviklio skylutę ir net iš piešinio kur leika parodyta lyg ir panašu kad būtent per ten pilti nes nuorinimo varžčiukas tikrai ne iš didžiųjų ir su leika per jį kaži ar pripilsi
Kiek manuale teko matyti tai tepalas i razdatke pilasi per vamzdeli pro kuri oras iseina is razdtkes butent is mechanines puses,bet kita vertus tai nematau skirtumo per kur tepala pilti ar per daviklio skyle ar per oro vamzdeli ;)

Parašytas: 13 Lap 2008, 11:28
Dochturbo
jo tas vamzdelis kažkiek storesnis per jį labiau būtų įmanoma pripilti bet tai kam sukt galvą per kur pilti jei vistiek reikės išsukti daviklį tepalo lygiui pažiūrėti tai tuo pačiu per tą pačią skylę ir pripili :D

Parašytas: 15 Vas 2009, 18:55
Dochturbo
Šiandien dar kartą bandžiau nuorinti 4x4 sistemą kaip dosmaster parašė nes man kažkodėl kartais atsijungia ir man pastoviai sukant vairą į kairę stiprintuvo bakelyje išeina oro burbuliukai kiek sukinėju tiek eina. Ar taip turi būti ar reikia sukinėti kol nebeis burbuliukai? nes sukinėjau gan ilgai ir vistiek eina :roll: