Puslapis 12

Lako atsisluoksniavimas

Parašytas: 09 Rgp 2008, 23:31
ramus
Turiu tokia problema - jau antram mano turimam automobiliui (dabar jau calibrai) nuo dazu atsoka lakas. Tai nera visa kebula apimantis reiskinys, bet atsirado kelios sutrukinejusio lako demeles, o poroje vietu lakas atsoko ir nusibrauke visiskai. Tai va, pasidare idomu, ar dar kam iskilo tokia problema ? Kokios galetu buti tokio reiskinio priezastys ( saule, kalketas vanduo, rugstus lietus, nekokybiskas vaskas.....net nezinau ka ir begalvoti) ? dar noreciau suzinoti, kokio gamintojo lakas butu geriausias kainos ir kokybes atzvilgiu ? Beje nemanau, kad automobilis perdazytas ir naudotas nekokybiskas lakas, nes po avarijos paprastai perdazomos viena ar kelios detales, o cia demiu issimetymas ir ant stogo ir bagazines dangcio ir vairuotojo duru. Mano ankstesniam auto deme isryskejo tik viena - ant kapoto, bet plotas kazkur kaip du delnai (lakas viso ploto nusibrauke visiskai), o pati deme isryskejo tik siemet - po astuoniu metu eksploatacijos. Kitiems turetiems auto tokios problemos nebuvo, nes dazai kuriais buvo nudazyti buvo tokie su kuriais lakas nenaudojamas.

Re: Lako atsisluoksniavimas

Parašytas: 09 Rgp 2008, 23:47
Dochturbo
buvusiam blue_angel caliui irgi yra atsilupęs lako lopinėlis priekinėje variklio dangčio dalyje kitose vietose ne

Parašytas: 09 Rgp 2008, 23:59
Gadas
pas mane ant kapoto dvi mazytes demeles su atsilupusiu laku ir ant priekinio bamperio, nei dauzta nebuvo nei ka, manau kad tiesiog nuo oro. Lietus ir saule daro savo :roll:

Parašytas: 10 Rgp 2008, 09:11
Ricco
Paguosiu:Mano irgi lupasi.Ir kur dazyta ir kur nedazyta.Kapotas,stogas,dureles ties lango guma.Spalva juoda

Parašytas: 10 Rgp 2008, 10:19
ramus
Tai ko gero ir gamykliniam lakui amziaus riba kazkokia yra :? O dar toks klausimas : kaip zadat spresti sita problema ? Aisku, tie kurie patys tai darys.

Parašytas: 10 Rgp 2008, 18:16
soundas
Xujovas lakas naudotas, arba dazant mashina, daryti perejimai, arba sheip perlakuota, tvarkingai nesushiaushus.

Parašytas: 10 Rgp 2008, 22:39
ramus
Tai dabar, jei as noriu perlakuoti, tai kaip suprantu reiktu sena laka susiaust ir tuo paciu nulyginti istrupejimus. Ko gero reiktu imti svitrini 1000 ir dirbti su vandeniu. Ar as klystu ?

Parašytas: 10 Rgp 2008, 22:48
krax
neklysti

Parašytas: 10 Rgp 2008, 23:54
Vytautas88
ramus rašė:Tai dabar, jei as noriu perlakuoti, tai kaip suprantu reiktu sena laka susiaust ir tuo paciu nulyginti istrupejimus. Ko gero reiktu imti svitrini 1000 ir dirbti su vandeniu. Ar as klystu ?
Kaip žadi nulygint tuos atsilaupymus? Lupsis ir toliau, nieko nepadarysi...

Parašytas: 11 Rgp 2008, 00:17
ramus
Lako sluoksnis nera storas, taigi turiu vilties sulyginti pakankamai nesunkiai pavirsiaus nelygumus, o po to tas kebulo detales perlakuoti. Antra vertus galima stovet, ziuret ir dejuot, bet galima ir pabandyti si ta pakeisti juo labiau, kad vaizdo nusilupe vietos tikrai nepriduoda ;)

Parašytas: 11 Rgp 2008, 06:51
Egas
Ja jus cia dabar kalbat? kas is to kad lako sluoksnis plonas, bet su 1000 skurke tu jo tikrai nepritrinsi, + dar dazus pratrinsi ir reiks dazyt. Jei pasiseks nepratrint dazu nulakavus matysis kur buvo atsilupinejes lakas...

Imi ne stambesne kaip 180 skurke,visa ta vieta gerai prisiausi ir pagruntuoji, tada aisq geriau dazyt visa detale, nes atn plokstumos perejimai matysis, ir lakuoji...

Parašytas: 11 Rgp 2008, 09:54
ramus
Na, tai tada geriau imti 120 svitrini, viska nuimti is esmes iki gamyklinio grunto, islyginti su 600 ir 1000 svitriniais, naujai gruntuoti, susiausti, naujai nudazyti ir nulakuoti ;) Bet, bet kuriuo atveju vistiek galiu pabandyti savo pirmini varianta :)

Parašytas: 11 Rgp 2008, 10:24
Cut
gali bandyt, bet nesigaus, jei jau lakas atsilupinejo, tai neisivaizduoju kaip tu ten planuoji issveist neprasveisdamas dazu...

Parašytas: 11 Rgp 2008, 10:28
Vytautas88
ramus rašė:Na, tai tada geriau imti 120 svitrini, viska nuimti is esmes iki gamyklinio grunto, islyginti su 600 ir 1000 svitriniais, naujai gruntuoti, susiausti, naujai nudazyti ir nulakuoti ;) Bet, bet kuriuo atveju vistiek galiu pabandyti savo pirmini varianta :)
Jo jo, su 600 ir 1000 tik ir lygint 120 paliktas riskes :lol: :lol:

Parašytas: 11 Rgp 2008, 10:50
Cut
nu o tai kuo jsa lygint? 2000 niekas nedros nes svelniai tariant uzsip***. jei patioku neprisidarai kur nereikia trauki 800 tada 1000 prabegi is palengvo ir gali pusti, rieskes tikrai neislenda...

Parašytas: 11 Rgp 2008, 11:55
Vytautas88
Cut rašė:nu o tai kuo jsa lygint? 2000 niekas nedros nes svelniai tariant uzsip***. jei patioku neprisidarai kur nereikia trauki 800 tada 1000 prabegi is palengvo ir gali pusti, rieskes tikrai neislenda...
Anyway, niekas tokiais bezpredielais neužsiima. Perdažyt visą auto ir viskas. Aš tik tokios nuomonės.

Parašytas: 11 Rgp 2008, 13:29
Cut
retas tokiais biezpridielais uzsiima kaip tu sakei, as tikrai nekisciau bapkiu i MASINA vien del to, kad kokios trys detales atsilupe. geriau jau rubu ar kelione kuklesne isigysiu. :lol:

Parašytas: 11 Rgp 2008, 13:56
Vytautas88
Cut rašė:retas tokiais biezpridielais uzsiima kaip tu sakei, as tikrai nekisciau bapkiu i MASINA vien del to, kad kokios trys detales atsilupe. geriau jau rubu ar kelione kuklesne isigysiu. :lol:
Arba daryt gerai, arba nieko nedaryt.
O dėl kelionės, tai nežinau, aš mieliau išleisčiau pinigus mašinai, nei kelionei.

Parašytas: 11 Rgp 2008, 13:59
ramus
To vytautas 88 : Jei as buciau auksinis avinas ir tukstanciais litu ant kiekvieno kampo shikineciau, tai mano auto seniai butu perdazytas geriausiose meisternese. Bet kadangi noriu tureti tvarkinga auto ir moku pinigus skaiciuoti, o tuo paciu turiu sioki toki supratima apie technika, tai gerai apgalvojes daugeli darbu atlieku pats, bet visa auto perdazyti dar kol kas nesiryzciau, nors atskiru daliu padazymus turetiems auto esu atlikes ir kadangi rezultatai neblogi tai yra teigiamas postumis dirbt ir kaupti patirti.

Parašytas: 11 Rgp 2008, 14:04
Tornado
pasitersk, pasiseks bus super, nepasiseks - per galva niekas neduos ;)

Parašytas: 11 Rgp 2008, 14:26
Cut
Vytautas88 rašė:
Cut rašė:retas tokiais biezpridielais uzsiima kaip tu sakei, as tikrai nekisciau bapkiu i MASINA vien del to, kad kokios trys detales atsilupe. geriau jau rubu ar kelione kuklesne isigysiu. :lol:
Arba daryt gerai, arba nieko nedaryt.
O dėl kelionės, tai nežinau, aš mieliau išleisčiau pinigus mašinai, nei kelionei.
sneki ir nusisneki, itariu kad ne pats to nejauti. tai jei dbr as nubrauksiu tarkim sparna ir dvejas vienos puses duris (ne apie cali kalba) tai tavo supratimu reikia arba visa masina dazyt, arba visai nk nedaryt? nusneki idomiai skaitau. jau geriau pasidazysiu tas tris detales ir pasidarysiu uzmetimus ant salia esanciu detaliu kad tikrai atspalvis nesiskirtu. visa masina del to dazyt mazu maziausiai kvaila.

Parašytas: 11 Rgp 2008, 14:50
soundas
Man asmenishkai geriau atrodo sudauzytos durtys negu belenkaip padarytos. O del to lakavimo, tai tau teisingai sako, nieko ten nepadarysi reik perdazyt, bent tas detales kurios atsilupe, kaip tu galvoji sulygint ta laka nepaliestdamas dazu? O per dazus ushtenka pora kart perbraukt su shkurke, ir ten nieko neliks, cia ne lakas kad gali obliuot iki ranka nukris.
Bet jai jau kashka vistiek daryt bandysi, tai dar galima toke xaltura padaryt. Tose vietose kur atsilupo ushtepk su teptuku maziuku akvareliniu lako, kelis sluoksnius, kuo daugiau tuo geriau, o poto sushveisk su kieta kalade 1500->2000->2500 ir nupoliruok. Nebus kaip nauja, bet bent demiu neturetu matytis, gal kashkoki konturai tik liks.

Parašytas: 11 Rgp 2008, 15:48
ramus
To soundas : Turejau panasia minti pabandyti lakuoti butent ta deme su teptuku ir po to poliruoti, tik kazkaip nenorejau siulyti. Na, bet kuriuo atveju jei nesgaus bent apygeris rezultatas, bus galima perdazyti visa detale, dazu ir lako kainos nera kosmines. Kur kas didesne beda - patalpos, nes garaze nebesutelpu :)

Parašytas: 11 Rgp 2008, 16:49
Cut
soundas rašė:Man asmenishkai geriau atrodo sudauzytos durtys negu belenkaip padarytos.
gali man paaiskint kuri vieta mano pasakoto metodo yra belenkokio darymo?

Parašytas: 11 Rgp 2008, 17:13
Arvis
Darykit kaip sau, o sau belekaip:)