Puslapis 11

Valgo tepalus

Parašytas: 30 Lie 2008, 21:19
NightBoy
:roll: Taip: motoras c20ne 2.0i 8v benzas/dujos, trauka nesiskundziu, kuro sanaudom taip pat. Beda: valgo tepalus. Kompresija siandien cilindruose pamatuota - apie 8(didziausia paklaida tarp cilindru ~0.3), tai pradedu tiket, kad visgi rida tikra, kuri mano rankose perkope 200k. Tepalo praleidimo ant variklio ar po jo kaip ir nematyti. Paspaudus gaza ir laikant apsuku apie 5k galima padaryt puiku dumu show(nereik nei padangu svilint, o atleidus gaza dumu metimas dingsta), o ir normaliai vazinejat valgymas tepaliuku pasireiskia. Noreciau rimtu patarimu/pamastymu, kur galetu buti suo pakastas.

p.s. mastau apie gumu keitima, bet ar cia beda? Vieni sako, kad ziedai, kiti, kad gumos, treti juokauja, kad varikli keist...

Parašytas: 30 Lie 2008, 22:14
SpottAuto
juokai juokais bet varikli pakeist iseitu pigiau nei ziedus :) ir apkatkes daryt nereikia, bet reikia jau zinot is ko koki perki kad tokio pat negaut :) o gumites jei keisi tai vistiek reikes nukelineti galva, tai reiketu naujos tarpines, slifuoti galva, ir prie to pacio vostuvus pritrinti ;)

Parašytas: 30 Lie 2008, 22:29
nfsu_2.0
Daug nesigilinant 8bar=variklis lavonas, o 200k km cia nera daug, gal tepalai nebuvo keisciami laiku, ar prastos kokybes. Jo pigiau iseis pakeist varikli.

Parašytas: 30 Lie 2008, 22:32
nfsu_2.0
dabar dar tuoj uzvaziuos ant taves chebra tipo dujos suede ziedus ir tt :lol:

Parašytas: 30 Lie 2008, 22:34
J-o-n-c-e
Taip pigiau, bet kaipi minejo, SpottAuto, reik zinot is ko perki, nes kitu atveju, geriau permoket, bet zinot, kad turi varikli, kuris gali nuvaziuot dar kazkiek, o ne prikt bala zino ka...

Parašytas: 30 Lie 2008, 22:55
NightBoy
nfsu_2.0 rašė:dabar dar tuoj uzvaziuos ant taves chebra tipo dujos suede ziedus ir tt :lol:
Tegu vaziuoja, si masina dar 2men isbuvo mano rankose, bet kol vis dar pats planuoju su ja vazinet, tai tvarkausi :x

Parašytas: 31 Lie 2008, 00:10
mad_kaker
tikriausiai pyle tepalus is skuodo turgaus bambaliuose uz litra po 6lt. as sutokiais viena varikli uzkaliau kai dar raudonaja turejau ;)

Parašytas: 31 Lie 2008, 00:12
mad_kaker
ir dar kas ir kaip tau ta kompresija matavo papasakok :)

Parašytas: 01 Rgp 2008, 11:33
NightBoy
mad_kaker rašė:ir dar kas ir kaip tau ta kompresija matavo papasakok :)
o ka ten matuot, yra matuoklis. issukama viena zvake, gerai itvirtinamas matuoklis ir vedamas variklis prispaudus akseleratoriaus pedala(su salyga, kad masina nebus uzvesta) ;)

Parašytas: 01 Rgp 2008, 12:44
soundas
Zvakes ishsukti reikia visas ishkarto, ir droseline sklende turi but atidaryta.

Parašytas: 01 Rgp 2008, 22:48
NightBoy
soundas rašė:Zvakes ishsukti reikia visas ishkarto, ir droseline sklende turi but atidaryta.
sklende akseleratoriaus pagalba gi atidaroma, jei apie ta pacia kalbam, o zvakes buvo atjungos visos, o ne issuktos :? issukama budavo tik ta, kuri matuojam

Parašytas: 02 Rgp 2008, 02:02
Cut
tai tau sako kad visas reikia issukti, o ne pypkes nuimineti... po to nuspaudi gaza iki dugno ir suki starteriu, taip ziuri kiek pripucia...

Parašytas: 03 Rgp 2008, 13:51
NightBoy
Pataisykit, jei klystu, koks skirtumas, ar zvakes izsuktos visos ar ne? Gi cilindruose nuo to kompresija nesikeicia, nes cilindrai yra atskiri. Kadangi zvaklaidziai nuimti, tos zvakes mases negauna, tai variklis nesikuria. Matuojant akseleratorius nuspaudziamas iki dugno ir vedamas automobilis. :) Kitas zmogus matuoja kompresija :roll:

Parašytas: 03 Rgp 2008, 19:23
Vytautas88
Nežinau, aš visada matuoju visas žvakes išsukęs.

Parašytas: 04 Rgp 2008, 13:15
soundas
Na visi taip matuoje, ir servise kiek maciau.

Parašytas: 04 Rgp 2008, 14:19
calibra
zvakes ishsukti reikia IMHO delto, kad jeigu tarpine pavargusi tarp dvieju cilindru, tai ishsukus zhvakes visas ishkarto rodys realesne kompresija. Tuo tarpu neishsukus, salia esancio cilindro (tarp kurio matuojama ir tarp salia esancio su isukta zvake) deka kompresija gali atrodyti padoresne, nei yra.

Sklende praverti reikia ko gero tam, kad variklis galetu laisviau pasiurbti ora..

Parašytas: 04 Rgp 2008, 17:49
Egas
O tai gali but C20XE varikliuj trijuose cilindruose 16 ir viename 15 kompresija? Kai su bendradarbiu matavom, tai man truputi nerealu pasirode... :?

Parašytas: 04 Rgp 2008, 18:04
mad_kaker
svelniai sakant biski perdaug :)

Parašytas: 04 Rgp 2008, 18:20
soundas
Pas mane irgi c20xe, servisiuki matavo, visuos lygiai 16. Kaip man sake, tai nieko ce labai blogo, tik tepaliniai gali but shiektiek pavarge. Nezinau kiek tame teisybes.

Parašytas: 04 Rgp 2008, 19:24
ramus
Viskas teisybe. Tai tik vienas is pirmu variklio padilimo pozymiu, bet kol is paskos melyni dumai nesivelka ir kol tepalo matuokles lauk nestumia, dar visai nemazai nuvaziuosi :)

Parašytas: 05 Rgp 2008, 17:41
Egas
Tai jei pas mane tokia kompresija, tai reik susimastyt... Taip iseina?
O kokia normali turetu but kompresija?

Parašytas: 05 Rgp 2008, 21:02
calibra
nezinau, bet galbut apie 12-14 ribose...? Labai svarbu, kad butu kuo lygesne per visus cilindrus.