Puslapis 1 iš 1
Galingumo matavimai
Parašytas: 30 Lie 2008, 17:52
Remiz
Matuojam galinguma su G-metru.
kaina 50lt.
smulkesne info tel: 8-659-77572
Parašytas: 30 Lie 2008, 19:41
TANKYSTAS
normaliai pamatuojama, ten jame davikliai (akselerometras ir kt) yra kur pagal pagreiti ir suvestus masinos parametrus (mase masinos ir tt) viska isskaiciuoja. Gaunasi gana tiksliai galingumas. Atrodo mislingai - ijungi y prikurke, suvedei duomenis masinos ir voba, galingums. Bet tikrai veikia. Privalumas pries dyna - gali realiomis salygomis issibandyti kelyje.
P.S. Kaina ta STIPRIAI uzlenkta. tipo 5 pamatavimai ir atsiperka G-meteris?

neblogas verslo planas
Parašytas: 30 Lie 2008, 22:26
J-o-n-c-e
Tik pries tai masina pasisverst reikia manau, o tai jei nupuve arkos, gali lengvesne but, o tai lygu MORE POWER

Parašytas: 05 Gru 2008, 16:19
Slamdog
Atsiprasau uz OT, bet galia g-meteris rodo gana netiksliai. Visu pirma tai del masinos aerodinaminiu charakteristiku duomenu trukumo. Tiksliai jis parodo tik issibegejimus, stabdymo kelia, sukeliama g jega. Bet tiksli 0-100kmh, 1/8 ir 1/4 laikai yra manau idomi informacija kiekvienam automobilio savininkui.
P.S. Turiu g-meteri, manau, su kolegom sutartumem koki vakara pasimatuoti (nemokamai).
Parašytas: 05 Gru 2008, 19:11
calibra
nieko, tuoj kai ishgirs, kad yra norinciu matuotis su 8v motorais eile, tai uzdes mokesti visiems, pas ka <200AG ir biznis pas remi atsistatys

Parašytas: 05 Gru 2008, 22:03
nfsu_2.0
As labai panasu softa turiu. Skaiciavimo principas panasus tik be G-meterio. Uztenka irasyti i kompa/diktofona .wav formatu impulsus nuo pirmo zvaklaidzio, tarkim 2 arba 3 pavara nuo 1000 RPM iki redlino, per toki spec transformatoriu (kolkas jo neturiu dar). Programa paskaiciuoja galios ir torque kreives pagal
masinos mase,
perdavimo skaiciu,
padangu dydi,
nuostuolius transmisijoj,
oro temperatura,
auksti virs juros lygio,
netgi skersini kebulo plota ir aerodinamini koeficienta reikia ivesti.
Didziausi netikslumai gali buti del transmisijos nuostuoliu, nes ju neimanoma tikslai nustatyti, nebent palyginamuoju budu pagal dyno. O visa kita tikslu, kaip ir su dyno + dar kaip tankis minejo realiom salygom.
Labai gerai bandant visokius cipus ir siaip visokius modus.
Parašytas: 05 Gru 2008, 23:20
Slamdog
Manau, visai realu. Bet dar prie to g-meteriui trukstamu duomenu prisideda perdavimo skaicius ir padangu dydis. Bet ir vel, matavimas bus sudenginkas ir netikslus kaip ir su g-meteriu, del aerodiniminiu duomenu stygiaus.
Ir dar, as turiu iphone, jis turi akselerometra by default. Girdejau, yra softo iphone'a panaudoti kaip g-meteri

Parašytas: 06 Gru 2008, 12:06
nfsu_2.0
aerodinaminiai duomenys:
skersinis plotas 1,92m2,
aerodinaminis koeficientas 0,26 jei c20ne su uzdengtu variklio dugnu ir 0,29 visoms kitoms cali.
Cia yra cali su Cd 0,26 priekiniai varomi, galia reikia daugint is 10 kairej pusej

Cia gal jum pades suprasti kiek nuostuoliu masinoj buna, kas zadat matuot galia netradiciniais budais
Parašytas: 07 Gru 2008, 14:25
Slamdog
Cia ala problemos sprendimas?

Tai galima taves bet kokios masinos uzklausti pjuvio ploto?

Parašytas: 07 Gru 2008, 16:57
nfsu_2.0
Atsiprasau autoriaus uz temos tersima, ar kaip cia issireiksti. Tau nebusiu konkurentas, greiciau kolega, nes gyvenu Klaipedoj ir dar neturiu visu reikiamu "hardware" pesidares.
Slamdog, ar tu sito manes klausi?
http://profile.imageshack.us/user/drag2 ... 741ec0.gif (spausti next) Ar tiesiog nori mane papyzdavoti? Taip yra beveik visu masinu visi duomenys iki 1998 metu.
Cia tik pagalbinis softas kai reikia duomenu. Darbinis softas skaiciuoti galiai yra kitas.

Kazko nevisas fotkes rodo, lievas tas imageshack kazkoks.
{pataisiau, nes privelei klaidu aprasinedamas paveikslus.} Tornado