Puslapis 1 iš 2
Suvalge galines padangas
Parašytas: 17 Lie 2005, 12:37
Dunia
Per koki menesi ar du suvalge galines padangas is vidaus. Vienos protektoriu, o kita visiskai, ir per korda praejo

. Ta kur visiskai suvalgyta tai toks vaizdas kad trynesi kazkur, nes 1 cm plozio juostele, bet ziurejau - tikrai ne!
Tai va gal zinot kas cia per bedos, ar kokios gumos ar dar kas... Calibros liktai nevalgo padangu, nors truputi prasisketus.
Padangos 215-40- R17
Dabar reikia padangas pirkti, gal kas turit tokias ar zinot kur rasti devetas, neblogas ir nebrangiai?
Parašytas: 18 Lie 2005, 11:37
jimaz
o vaziuokle pas tave zeminta?speju kad taip uztai gale ratai issikecia ir trinasi kampai....
Parašytas: 18 Lie 2005, 12:01
calibra
jimaz rašė:o vaziuokle pas tave zeminta?speju kad taip uztai gale ratai issikecia ir trinasi kampai....
Pas mane irgi vaziuokle zeminta: su 215/40/17 ratais nuo slenkscio apacios (prie galines arkos) iki pagrindo ~10cm., ir viskas normos ribose.
Jei guoliai tvarkoje, o ratu isnesimas normalus (pvz ET35), niekas ten nieko esti neturi ;]
Parašytas: 18 Lie 2005, 12:34
Dunia
Tai vat sakau tryntis tikrai niekur nesitrina, galvuju galines vaziuokles pagrindines gumas, kur prie kebulo tvirtinasi, reikia keisti.
Parašytas: 18 Lie 2005, 15:47
jimaz
'calibra' pvz kai neviskas tvarkinga (o taip dazniausiai buna) ratai isvirsta ir trinasi y asfalta ne y kur kebule....mazdaug ratai stovi taip: /---\
Parašytas: 19 Lie 2005, 01:25
Dunia
jimaz rašė:'calibra' pvz kai neviskas tvarkinga (o taip dazniausiai buna) ratai isvirsta ir trinasi y asfalta ne y kur kebule....mazdaug ratai stovi taip: /---\

Parašytas: 19 Lie 2005, 11:00
jimaz
cia rimtai man taip buve

tik aisq ne per toky trumpa laika...
Parašytas: 19 Lie 2005, 14:19
Aruncia
Dazniausiai kaip pas calibra pradeda valgyti galiniu padangu vidine puse tai buna pareja galiniai didieji salenblokai,o ratai kaip Jimas papaise /......\

berods pas visas calibras taip stovi ar zeminta pakaba ar ne

Parašytas: 20 Lie 2005, 00:07
cingis
Aruncia rašė:Dazniausiai kaip pas calibra pradeda valgyti galiniu padangu vidine puse tai buna pareja galiniai didieji salenblokai,o ratai kaip Jimas papaise /......\

berods pas visas calibras taip stovi ar zeminta pakaba ar ne

tai ratai pas cales ir turi but truputi suvirte, kuo daugiau bus nuzeminta tuo daugiau ir ratai suvirs.
Parašytas: 21 Lie 2005, 15:13
Dunia
Mano nezeminta - viskas standartas. Paikeiciau pagrindinius salenblokus, buvo visai suplyse. Tik as abejoju ar jie itakoja isvirtima, nes nepasikeite ratai. /...\ itariu kad man padangas labiausiai suvalge kai pakrautas vaziuoju. Nu reikia sustatyti dvi calibras salia ir palyginti
Daugiau techapziuroje nieko nerado... tikesiuosi kad pades.
Parašytas: 21 Lie 2005, 18:22
cingis
Dunia rašė:Mano nezeminta - viskas standartas. Paikeiciau pagrindinius salenblokus, buvo visai suplyse. Tik as abejoju ar jie itakoja isvirtima, nes nepasikeite ratai. /...\ itariu kad man padangas labiausiai suvalge kai pakrautas vaziuoju. Nu reikia sustatyti dvi calibras salia ir palyginti
Daugiau techapziuroje nieko nerado... tikesiuosi kad pades.
gal padanga buvo truputi nuleide? siaip ir del to gali est padangas
Parašytas: 22 Lie 2005, 20:28
CalibriS
jimaz rašė:'calibra' pvz kai neviskas tvarkinga (o taip dazniausiai buna) ratai isvirsta ir trinasi y asfalta ne y kur kebule....mazdaug ratai stovi taip: /---\
jo jo jis cia tiesa sako galinei cilinblokai ir dat visokiu nesklandumu buna
Parašytas: 25 Lie 2005, 11:43
calibra
Dunia rašė:Mano nezeminta - viskas standartas. Paikeiciau pagrindinius salenblokus, buvo visai suplyse. Tik as abejoju ar jie itakoja isvirtima, nes nepasikeite ratai. /...\ itariu kad man padangas labiausiai suvalge kai pakrautas vaziuoju. Nu reikia sustatyti dvi calibras salia ir palyginti
Arba as neaiskiai rasau, arba tu skaityti nemoki..

Kartoju:
ziurek guolius. Juos pasikeisi, duodu 99% kad viskas susitvarkys, jei visa kita tvarkinga. Guoliai ishsidevi, tada ir atsiranda vadinamas "razvalas".
Neskaitant normalaus guoliu susidevejimo, ankstyvas susidevejimas buna del ivairiu priezasciu, pavyzdziui:
- didelis ET (t.y. mazas ET koeficientas, pvz ET15 arba dar blogiau ET0, kai default turetu buti ~35);
- rastafkes;
- didelis ratlankiu plotis su dideliu isnesimu;
Parašytas: 25 Lie 2005, 15:27
666
Jei guoliai išdilę - tai salone girdėtum žiaurų ūžimą, ir klibėtu retai. Nuo guolių ratai nebūs kliši. Patikrink pradžiai kad nebūtu supuvusios spyruoklių ir balkio atramos kėbule
Parašytas: 25 Lie 2005, 15:52
calibra
666 rašė:Nuo guolių ratai nebūs kliši.
Klysti. Zinau atveji, kai biciukas ant calibros buvo uzsidejes nuo e30 ratus ET15 ir dar 9J. Atrode debiliskai ratai islinde is masinos kebulo, bet jam grazu.
Dazniau nei kas metus keisdavo guolius. Pakeicia guolius - ratai sustoja i vertikalia padeti. Po pusmecio jau vel matyti, kad ratu virsutines dalys pasvirusios i vidu, bet matyt kai padangos brangios pigiau pasikeisti guoli.
Parašytas: 26 Lie 2005, 00:35
666
[quote="calibra"][quote="666"]Nuo guolių ratai nebūs kliši.[/quote]
Klysti. Zinau atveji, kai biciukas ant calibros buvo uzsidejes nuo e30 ratus ET15 ir dar 9J. Atrode debiliskai ratai islinde is masinos kebulo, bet jam grazu.
Dazniau nei kas metus keisdavo guolius. Pakeicia guolius - ratai sustoja i vertikalia padeti. Po pusmecio jau vel matyti, kad ratu virsutines dalys pasvirusios i vidu, bet matyt kai padangos brangios pigiau pasikeisti guoli.[/quote]
Čia jis tau taip pasakė, o tu paleidai "antį". Ne visi draugai sako teisybę, arba šneka beleką. Kėbulas yra silpnas, gali susidėti ET10 10J, bet jeigu nesutvirtinsi lanžeronų, tai gal per 12 valandų cali išsižergs ir atsiguls ant pilvo, nes visi ratai turi KASTRO kampą
Parašytas: 26 Lie 2005, 01:32
calibra
666 rašė:Kėbulas yra silpnas, gali susidėti ET10 10J, bet jeigu nesutvirtinsi lanžeronų, tai gal per 12 valandų cali išsižergs ir atsiguls ant pilvo, nes visi ratai turi KASTRO kampą
Sutinku, kad gali buti, kad ishsikreipia lazheronai, ypach jei jie is minksto metalo + dideli/sunkus ratai + duobes =)
Bet del guoliu... Tai cia visiems (man, serviso meistrui ir auto savininkui) vaidenosi, kad pakeitus guolius ratai "atsistojo" i vertikalia padeti?
Manau is fizikos turetum zinoti, kad kuo didesnis petys, tuo mazesnes jegos uztenka sukurti didesnei jegai. Cia taip pat ne isimtis - daug mases toli uz atramos tasko "lauzia" guoli, jis greiciau dyla (kaip kugis) ir dideja kampas nuo vertikales, taip priversdamas ir padangu vidinius krastus dilti greiciau.
Lygiai tokia pat problema ir as turejau ant kitos markes masinos, kur turejo buti ET45, o stovejo ET35+10mm rastafkes ir dar kokiais 5kg didesnis neamortizuojamas svoris. Vien jau uzdejus tokius ratus, atsirasdavo "razvalas", nereikejo net ishsidevejimo, o pusmeti pavazinejus ir laisvumas per guolius atsirasdavo.. Beje lanzeronai buvo sutvirtinti tiek gale, tiek priekyje (priekyje rasporke buvo dar ir tarp sakiu), taip kad nereikia "lia lia", kad negali buti del guoliu...
p.s. del "KASTRO" kampo (tikriausiai galvoje turejai kasteri, o ne kastro), tai jis liecia tik situacija posukiuose ir po ju, bei beveik visada tik priekinius ratus (nebent butu stebuklas - calibra 4WS). Ir taip pat puikiai turetum zinoti, kad apie standartinius kasterio kampus (tiesa sakant nezinau kiek ten standarte laipsniu ir minuciu) galima kalbeti tik tada, kai yra standartiniai ratai su standartine pakaba ir t.t., priesingu atveju "gamykliniai" skaiciukai nebeturi prasmes...
Parašytas: 26 Lie 2005, 02:52
666
[quote="calibra"][quote="666"]Kėbulas yra silpnas, gali susidėti ET10 10J, bet jeigu nesutvirtinsi lanžeronų, tai gal per 12 valandų cali išsižergs ir atsiguls ant pilvo, nes visi ratai turi KASTRO kampą[/quote]
Sutinku, kad gali buti, kad ishsikreipia lazheronai, ypach jei jie is minksto metalo + dideli/sunkus ratai + duobes =)
Bet del guoliu... Tai cia visiems (man, serviso meistrui ir auto savininkui) vaidenosi, kad pakeitus guolius ratai "atsistojo" i vertikalia padeti?
Manau is fizikos turetum zinoti, kad kuo didesnis petys, tuo mazesnes jegos uztenka sukurti didesnei jegai. Cia taip pat ne isimtis - daug mases toli uz atramos tasko "lauzia" guoli, jis greiciau dyla (kaip kugis) ir dideja kampas nuo vertikales, taip priversdamas ir padangu vidinius krastus dilti greiciau.
Lygiai tokia pat problema ir as turejau ant kitos markes masinos, kur turejo buti ET45, o stovejo ET35+10mm rastafkes ir dar kokiais 5kg didesnis neamortizuojamas svoris. Vien jau uzdejus tokius ratus, atsirasdavo "razvalas", nereikejo net ishsidevejimo, o pusmeti pavazinejus ir laisvumas per guolius atsirasdavo.. Beje lanzeronai buvo sutvirtinti tiek gale, tiek priekyje (priekyje rasporke buvo dar ir tarp sakiu), taip kad nereikia "lia lia", kad negali buti del guoliu...
p.s. del "KASTRO" kampo (tikriausiai galvoje turejai kasteri, o ne kastro), tai jis liecia tik situacija posukiuose ir po ju, bei beveik visada tik priekinius ratus (nebent butu stebuklas - calibra 4WS). Ir taip pat puikiai turetum zinoti, kad apie standartinius kasterio kampus (tiesa sakant nezinau kiek ten standarte laipsniu ir minuciu) galima kalbeti tik tada, kai yra standartiniai ratai su standartine pakaba ir t.t., priesingu atveju "gamykliniai" skaiciukai nebeturi prasmes...[/quote]
Tu gal savo guolius ten "lėvai" stumdai, į kišenę darai. Gerus guolius keiti į naujus :?: 1h palaikyk supuvusią cali pakeltą ant pakelėjo, poto nuleisk, ir ratai stovės idealiai, nes suveikia ta fizika, apie kurią tu užsiminei. Kuo didesnis petys, tuo didesnis laužimas, kadangi guolyje laisvumo nėra, tai jėga persiduoda šakei, kuri per spyruoklę duoda apkrovą rėmui ir balkiui. Jei bus laisvumas guolyje, + petys, tai prasuks stebulę, ir turi būti glušas, kad negirdėtum tų žiaurių garsų.Pas mane R16 ET35 + 25mm rastafkės, tai 3 metus guoliai laiko( SKF ). Man jau atsibodo. Malonu būtu su tavim pabendrauti, bet nesiginčyti. IKI
Parašytas: 26 Lie 2005, 16:30
calibra
666 rašė:Tu gal savo guolius ten "lėvai" stumdai, į kišenę darai. Gerus guolius keiti į naujus

1h palaikyk supuvusią cali pakeltą ant pakelėjo, poto nuleisk, ir ratai stovės idealiai, nes suveikia ta fizika, apie kurią tu užsiminei. Kuo didesnis petys, tuo didesnis laužimas, kadangi guolyje laisvumo nėra, tai jėga persiduoda šakei, kuri per spyruoklę duoda apkrovą rėmui ir balkiui. Jei bus laisvumas guolyje, + petys, tai prasuks stebulę, ir turi būti glušas, kad negirdėtum tų žiaurių garsų.Pas mane R16 ET35 + 25mm rastafkės, tai 3 metus guoliai laiko( SKF ). Man jau atsibodo. Malonu būtu su tavim pabendrauti, bet nesiginčyti. IKI
Na ok, peace, baigiam. Kiekvienas liekam prie savo teorijos =)
Beje, kuo daugiau argumentuotu nuomoniu, tuo turiningesnes diskusijos!
Parašytas: 04 Bal 2006, 15:10
Nitro
keliu dar viena sena, bet visada aktualia tema. Ar ratu ishvirtima gali itakoti stabilizatoriaus gumu mirtis?
Parašytas: 06 Bal 2006, 00:06
Dunia
Tikrai traip!! As pasikeiciau pagrindinius salinblokus, ir nustojo valgyti padangas. Nu truputuka valgo, bet proto ribose.
Nitro rašė:keliu dar viena sena, bet visada aktualia tema. Ar ratu ishvirtima gali itakoti stabilizatoriaus gumu mirtis?
Parašytas: 06 Bal 2006, 11:53
Nitro
tuos didzhiuosius galinius ane? bandysiu ir ash keisti. gal pades

Parašytas: 06 Bal 2006, 20:49
tomas
Ten rejkia kaj ka ipjauti ir pawirinti

, ajsku ne pro sali ir gumas pasikeisti ir rataj stowes tiesiai, o tada ir padangu niekas ,,newalgys"

Parašytas: 06 Bal 2006, 22:24
calibra
tomas rašė:Ten rejkia kaj ka ipjauti ir pawirinti
Shake? Kaip ten su technikine ipjovus ir pavirinus pakabos detales? =)
Siaip, pvz, hondai gaminami specialus lowering kit'ai, kuriuos rekomenduoja pasikeisti pakaboje zeminant auto (turima galvoje ne spyruokles ar amortikus), antraip mikliai sueda vidinius padangu krashtus.
Parašytas: 07 Bal 2006, 08:31
Nitro
ka jus chia nusishnekat su tais ipjaut ir suvirint. Tai gal dar su zheminta pakaba vazhinejant reikia puse amortizatoriaus stock'o nupjaut?