Puslapis 1 iš 1
uzsidege tepalo lempute
Parašytas: 25 Bir 2008, 09:22
valentinas
isvazinejau nuo sankryzos ir uzsidege tepalo lempute, bet tepalu netruksta. pajudant is vietos jauciasi lygtais kazkoks trekstelejimas ir dingo galiukas traukos. nej dumija nei tepalai varva kame saknis gali buti?
Parašytas: 25 Bir 2008, 09:24
zmogis
gali buti kad tepalo spaudimas mazas
Parašytas: 25 Bir 2008, 10:24
calibra
tepalo lempute (wtf? - tepalo spaudimo, ar tepalo lygio?) jeigu tai yra tepalo spaudimo, ji indikuoja, kad per mazas spaudimas.
Galimos priezastys - isdile indeklai, nusilpes tepalo siurblys, pats tepalo spaudimo daviklis (senderis) grybauja ir pan.
Jeigu apie tepalo lygio lempute eina kalba, tai - patikrini ar lygis ok, jeigu ok, vadinasi pats daviklis arba laidynas grybauja.
Parašytas: 25 Bir 2008, 22:24
valentinas
esme tokia numiro tepalo siurblys

spaudimo nimami teks keiast. ka geriau keist? siurbly ar visa matara?
Parašytas: 25 Bir 2008, 23:02
SpottAuto
jei varikliui nieko blogo ir jis dar geras tai kam ji keisti?

gi ten viskas paprasta kaip 2x2 tai neturetu buti dideliu keblumu pakeisti siurbli

nebent jau viskas ten labai uzkirmije

Parašytas: 25 Bir 2008, 23:31
valentinas
na prie progos reiktu pakeist ziedus tepaliuka pavalgo. ciut ciut kalena kazkas kompresija zemoka biski kaitinta galva o seip idealu

i snekejau su dziacka kuris servise atidirbes tai sake taip. siurblys tepalo naujas brangu naudotas pigiau pakeitimas brangokas. tai geriau nauja matariuka nusipirkt i isimest. o pats [pakeitinet as laiko neturiu. variklio pakeitimas 150km ir apie 150lt. manau pigiau gausis
Parašytas: 26 Bir 2008, 00:19
calibra
kas pigiau, spresk pats, bet kalenimas gali ir dingti pakeitus tepalo pompa, o kompresija jeigu ir mazoka, bet +/- vienoda per visus cilindrus, tai dar ziedu keisti nereikia
Parašytas: 26 Bir 2008, 09:22
valentinas
kompesija visuose apie 12 viename 7 kazkur vat tad keisiu varikly
Parašytas: 26 Bir 2008, 10:00
calibra
na, galima remontuoti, galima keisti... jeigu c20ne, ir pakeitimas tik 150Lt, tai keisk

Parašytas: 26 Bir 2008, 22:08
valentinas
tik db reik susirast normalu varikliuka. bet kazkotais problema atradau kad nlb randu
Parašytas: 26 Bir 2008, 22:49
soundas
As turiu viena, tik tiek kad ish omegos, kiek suprantu ten tik ausis nuo seno reik ushsimest, bet su ja buvo apsiversta, priesh tai normaliai vaziavo, nezinau ar tai varikliu itakos turi.
Parašytas: 26 Bir 2008, 23:31
SpottAuto
nuo omegos netinka variklio tvirtinimai, smagratis, tepalo paemejas, ir karteris, taip pat is alkuninio kur kisasi pirminis velenelis reikia istraukti guoliuka, taip pat uzglusinti tepalo matuokles vieta, ir perdeti savo alsuoklio vamzdeli su matuokle. Bet viska gali perdeti nuo savo, bet tai vel papildomas darbas uzimantis laiko.
Parašytas: 27 Bir 2008, 14:26
valentinas
tai gal kas turit matora kad i dujas maciusy nebrangiai svarbu tvarkingas butu
Parašytas: 28 Bir 2008, 20:31
Vytautas88
Į temą:
Ar pas visus užvedus motorą tepalo lemputė užgęsta iš karto? Kai šaltas motoras, pas mane ji "vėluoja", t.y. užgęsta po kelių sekundžių. Verta susirūpint, ar ne? Tepalai geri, pusiau sintetiniai. Gal tepalo siurblys baiginėjasi?
Parašytas: 28 Bir 2008, 20:40
soundas
Man atrodo pas mane irgi veluoja gal kokia sekunde. O as irgi noreciau paklaust, kashkada seniai buvo kad karteriu stipriai stuktelejau i kashka, to pasekoje tepalo lempute uzhsidege po keliu sekudziu ir gal kelias min padege ir uzhgeso, ir daugiau nebeuzhsidege, tai va noreciau paklaust, kas cia per reishkinis yvyko? Po kashkurio laiko, shvaistiklis ishleke per shona, bet cia po menesiu poros gal. Bet nedrystu teik kad butent del to, bet ydomu butu suzinoti jusu nuomone

Parašytas: 29 Bir 2008, 00:29
calibra
buvo per mazai tepalo, ant posukio visas tepalas i viena puse subego, tepalo siurblys pasiurbe oro ir delto nukrito tepalo spaudimas sistemoje - ka iskart skydelyje ir pamatei
Parašytas: 29 Bir 2008, 13:25
Barton
pas mane taip pat uzgesta po keliu sekundziu, (saltam varikliui tas buna)
anksciau is kart uzgesdavo....
