Puslapis 1 iš 5
C25XE => X30XE
Parašytas: 15 Geg 2008, 07:49
YELLOW
Sveiki kaliegos, tai va noriu pasigirti savo nauju pirkiniu, ir nusiteikti ilgiems darbams vakarais po visu kitu darbu. Antradieni vakare pagaliau parsigabenau taip ilgai laukta
3.0 v6
P.SGaila foto negaliu patalpinti,nes darbinis sserveris neleidzia, jei kas galetu padeti man atsiusciau o jus patalpintumet...
Stengsiuosi visus daromus darbus cia postinti
pataisiau pavadinima

nes buvo is 3.0 i 2.5, bet daroma is 2.5 i 3.0
Parašytas: 15 Geg 2008, 08:16
J-o-n-c-e
Vau, dideli projektai nusimato

Nu lieka palinket sekmes

Siusk foto
kaunas@inbox.ru imesiu...
Parašytas: 15 Geg 2008, 08:48
J-o-n-c-e
Parašytas: 15 Geg 2008, 08:50
J-o-n-c-e
Neismes tave zmona is namu, uz tokius projektus

?
Parašytas: 15 Geg 2008, 12:02
krax
Sekmes kolega darbuose

Parašytas: 15 Geg 2008, 12:05
calibra
Yelow saunuolis, ne tik sneka, bet ir daro! Idomus projektas, butu gerai, jeigu ne tik nuotraukas detum, bet ir aprasytum - kokie tikslai, kokie darbai laukia, koks tiketinas rezultatas ir t.t. Kas bus daroma, procesas, darbu eiga...
Fotkes tai cia "samu saboj" - jonce bus atstovas tavo dejimui i foruma

Parašytas: 15 Geg 2008, 12:22
Nave
Na, jei jau grizt prie visiems atsibodusios temos (svorio balanso), tai ar nebus per sunkus sitas variklis? Gal let'a kiek labiau apsimoketu det..? O siaip atrodo laukia idomus projektas

Parašytas: 15 Geg 2008, 12:29
Tornado
2.5 ir 3.0 mases neperdaugiausiai skiriasi
Parašytas: 15 Geg 2008, 12:36
TANKYSTAS
Nave rašė:Na, jei jau grizt prie visiems atsibodusios temos (svorio balanso), tai ar nebus per sunkus sitas variklis? Gal let'a kiek labiau apsimoketu det..? O siaip atrodo laukia idomus projektas

cia kaip suprantu esme ne apsimokejime, o zmogaus simpatijose tam tikrai technikai
O siaip sekmes darbuose!
Parašytas: 15 Geg 2008, 13:18
calibra
kita vertus, cia bus atmosferikas (better throtle response)...
Parašytas: 15 Geg 2008, 15:05
Mechanikas

uzbombinus toki su 1 ar keliais turbo kompresoriais ar tik neturesim galingiausios cali in LT?

Kiek girdejes tie V6 gan kantrus
Parašytas: 15 Geg 2008, 16:20
YELLOW
Na pradzioj, paskleisiu visa sita variklis,nuimsiu galvas isimsiu voztuvus, stumoklius isimsiu, alkunini, zodziu viska perrinksiu is naujo. Labai noreciau bloka nusveisti ir nudazyti, tik nezinau kaip nusveisti ar nusmeliuoti vesti, ir kokiais dazais dazyti...
Po to ziuresiu kokios info dar internete rasiu, ka galiu dar paburti su situo varikliu, nes su 2,5 kaip ir padariau beveik viska ka zinojau(dik ant dyno dar nebuvau, bet butinai dar nuvaziuosiu kad patenkinciau savo smalsuma

Parašytas: 15 Geg 2008, 16:58
ROMANTISKAS
Sveikinu su projekto pradzia ir linkiu baigti taip pat greit kaip ir pradejei.. dziugu kad atsiranda tokiu zmoniu....

Parašytas: 15 Geg 2008, 23:17
mad_kaker
o rolka sveikinu, senai planuoti planai virsta tikrove

ziurek kantrybes tau:)
Parašytas: 16 Geg 2008, 08:12
YELLOW
ROMANTISKAS rašė:Sveikinu su projekto pradzia ir linkiu baigti taip pat greit kaip ir pradejei.. dziugu kad atsiranda tokiu zmoniu....

Na ka ziurint vadini "greit" daugiau nei metus rinkau info sito variklio swapui...
Parašytas: 19 Geg 2008, 11:18
YELLOW
Taigi, si savaitgali daug laiko neturejau, bet nusprendziau skirti sitam savo projekteliui po pora valandikiu vakarais pries miega

taigi nusiunciau foto J-O-N-C-E kad imestu ka vakar nuveikiau. Nuemiau abi galvas dirzus, itempejus. Po galvom radau visiskai sudegusias ir supuvusias tarpines, o po viena galva (kaip pamatysite foto) sulindusius voztuvus

Siandien idaviau galva kad nuveztu i Taurage sutvarkyti.
Sekantys mano veiksmai bus isimti voztuvus, alkunini velena, svaistiklius paziureti, itariu kad svaistikliai irgi gali buti nukenteje
Ta foto kur bus dvi galvos vienu metu yra padaryta kaip pavyzdys isiurbimo kanalu skirtumas tarp 2,5 ir 3.0,reiskia 2,5 isiurbima portinti galima

Parašytas: 19 Geg 2008, 12:42
J-o-n-c-e
Foto sumesiu vakare, kai grysiu po darbu, ba dabar KLP viesiu

Parašytas: 19 Geg 2008, 16:51
J-o-n-c-e
Foto vol2

---

---

---

---

---

---

Parašytas: 19 Geg 2008, 17:14
Mechanikas
Jauciu ne viena B..T istarei nuemes ta galva

Neblogai issilydes cilindras
Parašytas: 19 Geg 2008, 17:20
TANKYSTAS
YELLOW rašė:
Ta foto kur bus dvi galvos vienu metu yra padaryta kaip pavyzdys isiurbimo kanalu skirtumas tarp 2,5 ir 3.0,reiskia 2,5 isiurbima portinti galima

bet overborinti 3.0 bloka tai ziuriu nelabai

Parašytas: 19 Geg 2008, 17:22
calibra
cia voztuvai ikrito i cilindra, shtoli?
Galva dar remontuojama? Stumokliai 2.5 ir 3.0 identiski?
Parašytas: 19 Geg 2008, 17:23
calibra
TANKYSTAS rašė:bet overborinti 3.0 bloka tai ziuriu nelabai

na kodel? Juk overbore'as paprastai buna iki 0.5-1 mm, tai cia tiek IMHO pilnai vietos uztektu.
Parašytas: 19 Geg 2008, 17:29
YELLOW
calibra rašė:
cia voztuvai ikrito i cilindra, shtoli?
Jap ikrito, greiciausiai veleneleis jam sutruko, nes dirzas lyg ir geras buvo, o tos galvos veleneliu nebuvo ant variklio kai pirkau
Galva dar remontuojama? Stumokliai 2.5 ir 3.0 identiski?
Jo galva suremontuos ir voztuvus tuo paciu pritrins

Stumokliai skirtingi, nes litrazas skiriasi, jauciu bus reikalu su svaistikliais, klausimas keliais... Ir indeklus idomu kelis reikes remontinius deti...
Zodziu dar tik pradzia

Parašytas: 19 Geg 2008, 17:38
NightBoy
Pradzia, bet kol kas gerom nuotaikom

Taip ir toliau

Ziuriu Yellow ramus zmogus

Parašytas: 20 Geg 2008, 08:52
YELLOW
NightBoy rašė:Pradzia, bet kol kas gerom nuotaikom

Taip ir toliau

Ziuriu Yellow ramus zmogus

Joa labai
