C20NE variklis laisva eiga labai vibruoja.Kaip dyzelis
-
Dainava
- Pradedantysis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 03 Spa 2007, 17:51
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
C20NE variklis laisva eiga labai vibruoja.Kaip dyzelis
Seiki visi,
Padekit surast liga:
1995m. C20NE 8V, variklis, be duju. Niekaip nerandu priezasties del ko eina didele vibracija is variklio. Sedint viduj, atrodo kad dirba dyzelis.
Rytais, kai tik uzkurta, kelias minutes dirba labai graziai, po to pradeda dirbti su tokias kaip ivardint "permusimais" gal. Trukcioja kaip kad striginetu ten kazkas siek tiek ir del to vibruoja(realiai aisku niekas nestringa, bet nesugalvojau kaip kitaip vaizdžiau parasyti). Apsukos nesokineja, laikosi apie 800 rpm. Ir taip visada ant laisvos eigos. Dabar, kai oras siltas, rytais tas trukciojimas atsiranda veliau. Su normaliai ikaitusiu varikliu, riedant, pavyzdžiui, link sankryzos su ismestu begiu, apsukos krenta iki kazkur 500 rpm, visiskai masinai sustojus po keliu sekundziu vel pakyla iki 800 rpm. Taip pat norint po valiai vaziuoti pirmu begiu neminant gazo, trukcioja ir vaziuoja labai nemaloniai. Paskutinis pastebėjimas, tai kai buvo visai neuzkurtas variklis tris paras, ketvirta ryta uzsikure labai negraziai, jau labai purtesi kokia puse minutes, balto dumo mete is duslintuvo, po to prasidirbo ir kaip visada su vibracija.
Laisvos eigos reguliatoriu nuemes slangas ne karta ploviau ir su vaitspiritu, ir su acetonu. Viduje jo kiek galima matyti nuemus slangas, grazus, netepaluotas, sklende vaiksto. Varza 9.0-9.1 Ohm. Taciau pavyzdiui, uzkurus varikli su atjungtu reguliatoriumi, dirba taip pat kaip ir su pajungtu. Taciau kad jis negyvas, abejoju, nes dirbant varikliui, vel pajungus reguliatoriaus kistuka, staigiai nukrenta apsukos (kokiai sekundei), ir vel susinormalizuoja. Taciau vibracija lieka tokia pati kaip ir be pajungto.
Žvakes pries kokius 2000 km pakeistos naujos „NGK“. Pries pakeiciant žvakes, prikisus pirstus prie zvaklaidziu, duodavo per nagus, dabar- nebe. Žvakes neseniai buvau isemes, tai tvarkingos, ne apnestos, ne baltos, tokios kaip ir turi būti pagal teorija. Paskirstytojas ir paskirstytojo dangtelis- nauji. Oro filtras naujas, visu slangu sandarumas patikrintas ne karta. Klaidos nuskaitytos: prie neijungto variklio rode 31, 144,145. (31-alkuninio daviklis. Nera signalo. Kiek suprantu tai normalu tikrinant neuzkurta. 144, 145- klaidos ,susije su imobilaizeriu).
Taigi, nezinau prie ko dar „prisikabinti“: ar zvakiu laidai, ar babina, ar liambda zondas (zonda taip pat buvau atjunges ir pajunges dirbant varikliui- jokiu variklio darbo pasikeitimu, zaibas taip pat neuzsidege), ar purkštukai, ar kuro siurblys, ar kuro filtras(sitas nekeistas), ar ausinimo skyscio daviklis. Patarkit, prasau. Bandyčiau pasitikrint purkštukus, bet nezinau kaip tai daroma- ko vizualiai ieskoti, ka matuoti, ar imanoma pasitikrinti namu sąlygomis.
Kuro sanaudos: mieste- 13ltr/100km, uzmiestyje- 8ltr/100 km.
Padekit surast liga:
1995m. C20NE 8V, variklis, be duju. Niekaip nerandu priezasties del ko eina didele vibracija is variklio. Sedint viduj, atrodo kad dirba dyzelis.
Rytais, kai tik uzkurta, kelias minutes dirba labai graziai, po to pradeda dirbti su tokias kaip ivardint "permusimais" gal. Trukcioja kaip kad striginetu ten kazkas siek tiek ir del to vibruoja(realiai aisku niekas nestringa, bet nesugalvojau kaip kitaip vaizdžiau parasyti). Apsukos nesokineja, laikosi apie 800 rpm. Ir taip visada ant laisvos eigos. Dabar, kai oras siltas, rytais tas trukciojimas atsiranda veliau. Su normaliai ikaitusiu varikliu, riedant, pavyzdžiui, link sankryzos su ismestu begiu, apsukos krenta iki kazkur 500 rpm, visiskai masinai sustojus po keliu sekundziu vel pakyla iki 800 rpm. Taip pat norint po valiai vaziuoti pirmu begiu neminant gazo, trukcioja ir vaziuoja labai nemaloniai. Paskutinis pastebėjimas, tai kai buvo visai neuzkurtas variklis tris paras, ketvirta ryta uzsikure labai negraziai, jau labai purtesi kokia puse minutes, balto dumo mete is duslintuvo, po to prasidirbo ir kaip visada su vibracija.
Laisvos eigos reguliatoriu nuemes slangas ne karta ploviau ir su vaitspiritu, ir su acetonu. Viduje jo kiek galima matyti nuemus slangas, grazus, netepaluotas, sklende vaiksto. Varza 9.0-9.1 Ohm. Taciau pavyzdiui, uzkurus varikli su atjungtu reguliatoriumi, dirba taip pat kaip ir su pajungtu. Taciau kad jis negyvas, abejoju, nes dirbant varikliui, vel pajungus reguliatoriaus kistuka, staigiai nukrenta apsukos (kokiai sekundei), ir vel susinormalizuoja. Taciau vibracija lieka tokia pati kaip ir be pajungto.
Žvakes pries kokius 2000 km pakeistos naujos „NGK“. Pries pakeiciant žvakes, prikisus pirstus prie zvaklaidziu, duodavo per nagus, dabar- nebe. Žvakes neseniai buvau isemes, tai tvarkingos, ne apnestos, ne baltos, tokios kaip ir turi būti pagal teorija. Paskirstytojas ir paskirstytojo dangtelis- nauji. Oro filtras naujas, visu slangu sandarumas patikrintas ne karta. Klaidos nuskaitytos: prie neijungto variklio rode 31, 144,145. (31-alkuninio daviklis. Nera signalo. Kiek suprantu tai normalu tikrinant neuzkurta. 144, 145- klaidos ,susije su imobilaizeriu).
Taigi, nezinau prie ko dar „prisikabinti“: ar zvakiu laidai, ar babina, ar liambda zondas (zonda taip pat buvau atjunges ir pajunges dirbant varikliui- jokiu variklio darbo pasikeitimu, zaibas taip pat neuzsidege), ar purkštukai, ar kuro siurblys, ar kuro filtras(sitas nekeistas), ar ausinimo skyscio daviklis. Patarkit, prasau. Bandyčiau pasitikrint purkštukus, bet nezinau kaip tai daroma- ko vizualiai ieskoti, ka matuoti, ar imanoma pasitikrinti namu sąlygomis.
Kuro sanaudos: mieste- 13ltr/100km, uzmiestyje- 8ltr/100 km.
-
Mechanikas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 192
- Užsiregistravo: 07 Bir 2007, 11:05
- Vietovė: Kaunas
as visu pirma pasiulyciau pakeisti laisvos eigos reguliatoriu, nes jis ir sugedes gali neigiamai veikti variklio darba, dumai gali buti ne dumai o kondensatas susikaupes duslintuve, nes buvo mineta kad masina ilgai neuzvedineta, dar pasiziurek ar ausinimo skyscio nemazeja....
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
svidis-perskaityk visus postus pries reikstadamas sawo mintissvidis rašė:ernix:kodel is kart keist reik pirma praplaut su acetonu
temos autorius juk rase kad plove ir su acetonu ir su dar kazkuo, visvien tas pat
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
-
Mechanikas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 192
- Užsiregistravo: 07 Bir 2007, 11:05
- Vietovė: Kaunas
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Šiaip pradžiai tikrink laisvos eigos vožtuvą (pasiskolink iš kito opelio, tai būtų geriausia -- pakeistį jį užtruksi ~minutę). Jei su kitu laisvos eigos vožtuvu tas pats, tai gal nedirba koks cilindras ir iš čia atsiranda vibracija? Dar taip pat nepamirškim oro srauto matuoklės...
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Dainava
- Pradedantysis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 03 Spa 2007, 17:51
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
O kaip sukelt apsukas? Kiek zinau, apsukos Calibroje niekaip nesusikėlinėja. O taip pat manau kad benzino sąnaudos augtų pastebimai. Paeksperimentuoti laikinai aisku galima, bet nuolat važinėti nebūtų gerai.
O dėl cilindro nedarbo: ar gali būti taip, kad cilindras nedirba, o visos žvakės gražios? Arba kaip tą cilindro nedarbą kitaip diagnozuoti?
O dėl cilindro nedarbo: ar gali būti taip, kad cilindras nedirba, o visos žvakės gražios? Arba kaip tą cilindro nedarbą kitaip diagnozuoti?
uzvesk varikly ir po viena nuiminek zvaklaidzius nuo zvakiu, nuimi-uzdedi, kita vel nuimi-uzdedi ir t.t.....nedirbancio cilindro zvake turetu atrodyt tragiskai, juoda, slapia ir pan...
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Tikrink, ar visose žvakėse "skierka" yra. Arba esant užvestam motorui, nuimk po vieną pypkę paeiliui cilindrams. Jei kuriuo nors atveju motoro darbas nepasikeis -- tas cilindras nedirba.Dainava rašė: O dėl cilindro nedarbo: ar gali būti taip, kad cilindras nedirba, o visos žvakės gražios? Arba kaip tą cilindro nedarbą kitaip diagnozuoti?
Aišku, čia tik patikrinsi cilindrų darbą dėl elektros, taigi dar lieka purkštukai (nežinau kaip juos patikrint).
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Mechanikas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 192
- Užsiregistravo: 07 Bir 2007, 11:05
- Vietovė: Kaunas
-
Dainava
- Pradedantysis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 03 Spa 2007, 17:51
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Temos autorius vibracija ivardintu kaip variklio netolygu darba laisva eiga, del ko visi virpesiai persiduoda visur, o ypac ten kur sedima- salone, ir jo visose detalese. O is netolygaus ir vibruojancio variklio procesas pasikeicia i trukciojima kaip pradedi po valiai judeti, t.y. pavyzdziui pirmu begiu nemindamas gazo. Automobilis Turi vaziuoti netrukciodamas.
Zoziu, siandien vakare dar kol nesutemo, pamatavau keleta sistemos elementu ir va ka radau (pateikiu teoriniu reiksmiu, ir mano matavimu rezultatus):
(visi matavimai buvo atliekami 15-kos litu vertes testeriu, taigi paklaidos manau kad nuo cia pamatuotu tikrai yra)
Srauto matuokle: teorija sako, kad tarp 2-4 kontaktu, pilnai atlenkus matuokle turi buti 2500 omu varza, radau 850. tarp 3-4 kontaktu 300-500 omu, radau 560. Itariu kad sitas velnio daiktas pjauna gryba.
Laisvos eigos voztuvas- teorija- apie 8.0 omai, radau 9.6 omai. Neturiu komentaro.
Temperaturos daviklis: mazas varzos nukrypimas nuo teorijos. Matuota tik prie 90 laipsniu temperaturos, bet kazkaip intuityviai speju kad geras. Dar jam reikalinga pamatuoti itampa ant signalinio laido, taciau to nepadariau del nepatogaus priejimo.
Liambda zondas: matavau paprastu testeriu, rodo 0.85 Voltai. Aisku, tik spejimas, nes kaip zinia, cia reikia oscilografo, bet teoriskai itampa per auksta (cia kyla klausimas ar liambda gali generuoti per auksta itampa, ar cia mano testeris "generuoja" pieno riebuma).Dirbant varikliui atjungus ir vel pajungus liambda- jokio variklio darbo pasikeitimo nesijaucia.
Issukus zvakes, zvakiu keramika- balta. Lygindamas su nuotraukomis internete, bandau daryt isvada kad baltos zvakes del per lieso misinio.
Zvakiu laidai- nuiminejant laidus dirbant varikliui, siaubingai kirto per nagus vieno cilindro laidai, kiti trys- nekirto, bet nuemus laidus girdisi kad kibirkstis soka kazkur paskirstytojo dangtelio zonoje. Kiekvieno laido nuemimo metu variklio darbas pasikeite. Taigi is ankstesniu postu pastabu speciau, kad cilindrai dirba.
Zvakiu laidu varza: teoriskai 3-20 kiloomai, praktiskai radau- 2 laidai 2.5 kOhm, kiti du- 5.0 kOhm.
Nesugalvoju nieko kito, tik kaip pasibandyti srauto matuokle ir laisvos eigos reguliatoriu nuo kitos Calibros. Liambda manau kad ieskosiu kur nuvezti kad patikrintu su oscilografu.
Tai dabar turiu toki prasyma i Kauniecius forumo narius: gal galit pabut "donoru" sestadieni arba sekamdieni antroj dienos pusej srauto matuoklei ir laisvos eigos voztuvui? Variklis C20NE, 8V. Pats gyvenu Dainavos rajone,prie parko, butu labai patogu jei kuris is sio rajono atsirastumet. Irankiai, nuemimas uzdejimas mano.
Zoziu, siandien vakare dar kol nesutemo, pamatavau keleta sistemos elementu ir va ka radau (pateikiu teoriniu reiksmiu, ir mano matavimu rezultatus):
(visi matavimai buvo atliekami 15-kos litu vertes testeriu, taigi paklaidos manau kad nuo cia pamatuotu tikrai yra)
Srauto matuokle: teorija sako, kad tarp 2-4 kontaktu, pilnai atlenkus matuokle turi buti 2500 omu varza, radau 850. tarp 3-4 kontaktu 300-500 omu, radau 560. Itariu kad sitas velnio daiktas pjauna gryba.
Laisvos eigos voztuvas- teorija- apie 8.0 omai, radau 9.6 omai. Neturiu komentaro.
Temperaturos daviklis: mazas varzos nukrypimas nuo teorijos. Matuota tik prie 90 laipsniu temperaturos, bet kazkaip intuityviai speju kad geras. Dar jam reikalinga pamatuoti itampa ant signalinio laido, taciau to nepadariau del nepatogaus priejimo.
Liambda zondas: matavau paprastu testeriu, rodo 0.85 Voltai. Aisku, tik spejimas, nes kaip zinia, cia reikia oscilografo, bet teoriskai itampa per auksta (cia kyla klausimas ar liambda gali generuoti per auksta itampa, ar cia mano testeris "generuoja" pieno riebuma).Dirbant varikliui atjungus ir vel pajungus liambda- jokio variklio darbo pasikeitimo nesijaucia.
Issukus zvakes, zvakiu keramika- balta. Lygindamas su nuotraukomis internete, bandau daryt isvada kad baltos zvakes del per lieso misinio.
Zvakiu laidai- nuiminejant laidus dirbant varikliui, siaubingai kirto per nagus vieno cilindro laidai, kiti trys- nekirto, bet nuemus laidus girdisi kad kibirkstis soka kazkur paskirstytojo dangtelio zonoje. Kiekvieno laido nuemimo metu variklio darbas pasikeite. Taigi is ankstesniu postu pastabu speciau, kad cilindrai dirba.
Zvakiu laidu varza: teoriskai 3-20 kiloomai, praktiskai radau- 2 laidai 2.5 kOhm, kiti du- 5.0 kOhm.
Nesugalvoju nieko kito, tik kaip pasibandyti srauto matuokle ir laisvos eigos reguliatoriu nuo kitos Calibros. Liambda manau kad ieskosiu kur nuvezti kad patikrintu su oscilografu.
Tai dabar turiu toki prasyma i Kauniecius forumo narius: gal galit pabut "donoru" sestadieni arba sekamdieni antroj dienos pusej srauto matuoklei ir laisvos eigos voztuvui? Variklis C20NE, 8V. Pats gyvenu Dainavos rajone,prie parko, butu labai patogu jei kuris is sio rajono atsirastumet. Irankiai, nuemimas uzdejimas mano.
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Neskaičiau viso tavo posto, pusės užteko. Tą savo "ale testerį" jau dabar laisva valia gali išmest į šiukšlių dėžę. Turėjau analogišką, paklaidos svyruoja nuo 15 iki 50 procentų. Nerealūs skaičiai. Nusipirkau "blatną" (dirbu prie elektronikos laisvalaikiu) už ~200 litų, darbas pasikeitė kardinaliai.Dainava rašė:Temos autorius vibracija ivardintu kaip variklio netolygu darba laisva eiga, del ko visi virpesiai persiduoda visur, o ypac ten kur sedima- salone, ir jo visose detalese. O is netolygaus ir vibruojancio variklio procesas pasikeicia i trukciojima kaip pradedi po valiai judeti, t.y. pavyzdziui pirmu begiu nemindamas gazo. Automobilis Turi vaziuoti netrukciodamas.
Toliau. Pas mane pirma šaiba atleidus gazą irgi trūkčioja (kai nukrenta apsukos iki minumo; tas pats ir kitom šaibom), kai pritrūksta kuro (kompas tada paduoda oro, tuo pačiu ir kuro) -- trūkčiojimas normalus, čia ne automatas. Nereikia prisigalvot nesamonių.
Lygiai ta pati situacija ir su nauja Škoda, apynauju Passatu ir BMW E34
Kaip jau rašei, dirbant varikliui atjungus deguonies sensorių jokio pasikeitimo ir neturi būt, jei deguonies sensorius negrybauja prie žemų apsukų (pas mane prijungus sugedųsį užgesdavo motoras -- nuliesindavo mišinį perdaug).
Dėl žvakių keramikos -- ji ir turi būti balta. Spalvą keičia tik elektrodai.
Dėl lambods, tai kaip ir minėjai, ją patikrinsi tik su oscilografu. Tie dujininkai, kurie dujas reguliuoja pagal lambos parodymus pagal voltmetrą, tai tokius dujininkus reikia siųst toli toli.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Dainava
- Pradedantysis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 03 Spa 2007, 17:51
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu man trukciojimas atleidus gaza tikrai neatrodo normalus. Pradedant savomis asmeninemis senienomis masinomis- ford sierra dyzelis, ford fiesta benzinas, baigiant visiskai nauja darbine toyota corolla- gali be gazo ir iki trecio begio po valiai ir sklandziai isivaziuoti ir netrukcioja. Bet kad ir iki 50% mano testeris grybauja, bet manau kad nepabandes pavaziuoti su ideta normaliai veikianacia srauto matuokle, arba neparodes kokiam servisui, nematau prasmes toliau kazka burti.
Dabar tik butu labai fainai jei kuris kaunietis leistumet pasibandyt su savo veikiancia srauto matuokle ir laivos eigos voztuvu
Dabar tik butu labai fainai jei kuris kaunietis leistumet pasibandyt su savo veikiancia srauto matuokle ir laivos eigos voztuvu
-
Klaipedskas
- Entuziastas
- Pranešimai: 232
- Užsiregistravo: 30 Geg 2008, 20:35
- Vietovė: Klaipėda
-
Dainava
- Pradedantysis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 03 Spa 2007, 17:51
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Laisva eiga apsukos sitam variklyje C20NE 800 min-1. Jei kitokiu nesamoniu nesidaro, ir vibruoja nezymiai, kaip ir bet kuri masina, tai viskas ten pas tave normaliai veikia. Bet jei automatas, tai va sitam tinkalpyje www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm parasyta, kad nesvari srauto matuokle gali itakoti netgi automato begiu neteisinga perjunginejima. (cia aipe forda, bet manau kad mintis visose ta pati)