Puslapis 1 iš 3
C30SE
Parašytas: 01 Geg 2008, 23:12
ROMANTISKAS
Sveiki... nesmerkit ka pasakysiu...Nuo mazu dienu man patiko automobiliai ir viskas kas su jais susije.. Pries tris menesius nusipirkau CALIBRA 93metu zalios spalvos 2.0 8v... grazus automobilis bet tikrai nera sportinis ir ipatyngas kaip teko girdeti... su laiku zadu ji patobulinti rimtai ir prasyti jusu pagalbos ipac tu kurie tikrai nusimano... mano vizijoje Calibra su 3.0 vienaeiliu varikliu turinciu 24v ir dvi turbinas... kazkada CALIBROS kurejei norejo statyti toki varikli tik kad atmosferini bet del nezinomu priezasciu to neivyko.. projekta pradzia dar nezinoma bet esu rimtai nusistates ji igyvendinti... 2.0 LETas manes tikrai nedomina mano manymu tai nera rimtas varijantas.
Parašytas: 01 Geg 2008, 23:16
J-o-n-c-e
Dar vienas

Parašytas: 01 Geg 2008, 23:19
Tornado
kodel vienaeilis?
pradziai pasimatuot reiktu ar jis tipls tau po kapotu...
gal geriau v6 x30xe ??? sitas tilps tikrai

na kur turbo-smurbo sukist tai cia jau kitas reikalas
ai isvis susiparinau, nervinat jus visi mane su tais modais... ech...
na gal kas dar ka pasiulys
ir dar ... reik rast omega 3000, kad gaut sita motora

kas manau bananu respublikoj nelabai tiketina

Parašytas: 01 Geg 2008, 23:31
ernix
gal ir vienaeilis tilps....vienaeiliui butu lengviau turbinas sukist, nors jej bus dedamos 2 tai ir v6 galima det.....
Parašytas: 01 Geg 2008, 23:36
ROMANTISKAS
ESU NUSIZIUREJES OPEL SENATOR SU TOKIU VARIKLIU... V6 MAN NE PRIE SIRDIES KAZKOKIE JIE MAN NEPATIKIMI.. I VIENAEILI LENGVIAU SUKIST TURBINAS SU KOLEKTORIAIS..
Parašytas: 01 Geg 2008, 23:40
Tornado
kad ir kaip tau romantiskai atrodytu, bet mygom! isjungi caps lock
Parašytas: 01 Geg 2008, 23:43
ROMANTISKAS
ok.. as varztus sukiot labiau megstu o ne prie pc sedet..

supratau.
Parašytas: 01 Geg 2008, 23:48
Tornado
spaudi EDIT knopka ir taisai
Parašytas: 02 Geg 2008, 00:19
TANKYSTAS
jeigu pinigu turi, tai prasom.
Net jei ir turi ta 3 litru donora - tai nieko gero. jei noresi ji paturbint, tau reikes mazesnio suspaudimo stumokliu, kas kainuos... dauk

cia jei padoriai pust noresi, dar dasides svaistikliai ir kitas sh. kaip manau padoraus putimo ir sieki jei jau 2 turbos vizijoje.

Kas dar... purkstukai galingesni, ir aisku valdymas viso sito gerio, stock ECU remapas arba programuojamas kompas.
Kitas klausimas jau tradicinis - o nx tau to reikia? skerso inline 6 tu NIEKAIP nesukisi. jeigu desi isilgai ir darysi RWD - projektas daugiau prasmes ygautu, bet finansu dar daugiau reiketu. Nes apie inline6 FWD kazkaip neteko dar girdeti (kazin kodel

) Statant isilgai tai praktiskai is esmes keisti dugna reikia, pervirinti kanala kad ir deze nuo tos pacios omegos ar senatoriaus lystu ir tt.
Ir galiausiai - jei daryt RWD (o kazka kita daryt kaip ir neymanoma su tokiu varikliu) tai difa ir deze geriau imti ne nuo senatorio o nuo omegos 3000 ten difas galinis blokuotas su torsenais
Parašytas: 02 Geg 2008, 00:28
Tornado
na ci agaunasi kosTminis projektas, bapkiu melejonas
taigi papliurpem ir manau galima rakint

Parašytas: 02 Geg 2008, 13:48
ramus
Ideja gal ir ydomi, bet ant Lietuvos yra nemazai ir paprastesniu projektu kurie buvo nebaigti, o dar daugiau po teoriniu tecniniu ir finansiniu pamastymu net nepradeti. Todel manau kad kai baigsi (jei pradesi)tada ir vertinsim, bet kartoju ideja ydomi kuri prie viso to turetu parekalauti ir netradiciniu techniniu sprendimu.
Parašytas: 02 Geg 2008, 15:03
ernix
krc visu pirma pabandyk sawajy 2.0 8v uzturbint tik su 1 turbina...paziuresiu ar vis dar noresi tada pradet kazka daryt su 3.0l varikliu.....na bet jej esi pasiruoses tam moraliskai, finansiskai, fiziskai ir visaip kitaip, daryk o mes jau ivertinsim

Parašytas: 02 Geg 2008, 15:04
TANKYSTAS
ir labai teisingai padaryta, kad nepradeti.

jei rimtai apie kazka panasaus galvoji, tai ne taip reik daryt, kad pirmiausia paskerdi varikli, o tada jau galvoji ka toliau daryt. Pirmiausia paskaiciuot tokio projekto biudzeta bent apytiksliai reikia, ir tik po to, jei dar bus noro, jau pirktis dalis ir darytis.
Parašytas: 02 Geg 2008, 17:34
ROMANTISKAS
aisku.. vadinasi pagalbos ir teisyngu patarimu galiu net nesitiketi...

jei idomu tai calibra bus antrasis mano projektas... ir mazdaug zinau kas laukia ir ko galiu tiketis...
Parašytas: 02 Geg 2008, 18:00
Tornado
nzn ko tu tikiesi is forumieciu... bet tu pradek pradek ta projekta, va tuomet ir bus aisq kas ir kaip, o mintimis pasidalino, kad toks projektas kainuoja daug kapeiku, dar daugiau laiko ir kantrybes
Parašytas: 02 Geg 2008, 18:39
ernix
patarimu bus.tik kaip jau sake tornado pradek daryt, aprasyk situacija ko variklis ka darysi ir t.t nes bus kad vienas apie abrikosus kitas apie kivius kalbes....
Parašytas: 02 Geg 2008, 18:45
Tornado
vat pradziai siulau isdestyt savo vizija
1. variklis aisq kox (jei nepersigalvosi)
2. priekias/galas varomas, o gal 4x4
3. ir tesiam
tuomet darbu eiga, reikalingos detales ir panasiai
vat kai bus planas tada bus galiam kazka patart, o kol kas si tema tik eilinis pablevyzgojimas, jei tikrai bus rimtas projektas tema bus priziurima ir redaguojama, taigi dabar viskas priklauso tik nuo tawes
Parašytas: 02 Geg 2008, 21:36
nfsu_2.0
Dar vienas KosTminis pasiulims
Kadangi didelis svoris priekyje nepageidautinas sportiniams bolidams, tai R6 tipo variklis yra blogiausias is blogiausiu varijantu, be to priekiu varomai masinai toks motoras per galingas, nebent 4x4, kuri neatlaikys paprasciausiai.
Tai va, teisingiausia tikram sport bolidui motora montuoti uz vairuotojo, t.y. per viduri masinos ir sukti galinius ratus, svoris pasiskirsto 50/50 sumazeja inercija ir t.t. tada jau masina patampa dviviete. Galima pvz audi 4.2 motora su pavaru deze ir pusasiais panaudoti, ir turbinu prisikraut, jei yra noro. Dar padidint stabdzius gale ir pripjaustyt su flexu skyliu oro paemimui/isleidimui. Nuo ferario arba lambo daug nebesiskirtu toks aparats
Mano draugelis isigijo pontiaka su varikliu gale ir audi A8 3,6L

zada po truputi igyvendint toki projekta, o kas jam, pats kebulus taiso visa gyvenima.
Nesidomejau del tokiu bolidu registravimo.
Kosminiams projektams reikalingas, kosminis mastymas, kosmines babkes ir aisku kosmonautas kuris visa tai padarys, tai tiek pradziai protingieji kurmiai.
Parašytas: 02 Geg 2008, 22:59
calibra
Nedetalizuosiu, del ko man romantisko sapaliones yra juokingos, bet cia jau zmones kai kurie tikrai nemazai argumentu pazere, kodel toks projektas igyvendintas greiciausiai nebus.
1. skersai imontuoti R6 praktiskai neimanoma. Ten keturcilindris variklis VOS telpa, apie kokius dar 2 cilindrus galima kalbeti? Gal reiktu nustoti svaigti, o pradzioje bent jau atsidaryti kapota, pasiziureti kas ten darosi....
2. del auksciau paminetos priezasties apie 4x4 gali iskart pamirshti, nes 4x4 deze (F20/F28) su skersai pastatytu varikliu netilps.
3. statyti si motora ishilgai - variantas. Tada velgi, darant 4x4 - nelabai isivaizduoju, kokia dezhe reiktu pritaikyti. Apie machavyku ir pan. perdaryma cia nera net kalbos - tas ir taip aishku, bet negana to, tam, kad uzdejus nuo "kazko" dezhe 4x4 reik kad pusashiai isheitu i ratus... reiskia, variklis bus praktiskai visas priesh priekine ashi. Kur vienaeilis 6 cilindru variklis ten tilps?

(cia jau nekalbant apie nevaldoma automobili, net jei pavyktu toki projekta padaryti).
4. statant varikli ishilgai, bet darant ne 4x4, o RWD, sekanti seka - firewall'o pjaustymas (kad kaip imanoma labiau varikli pastumti link vidurio), dugno pjaustymas, kanalo perdarymas (kad tilptu dezhe, kardanas, duslintuvas), kardano gaminimas, galiniu pusashiu gaminimas (negi paliksi laisva diff'a su tiek torque?) ir reduktoriaus tvirtinimo perdarymas ir t.t. - zodziu, imanoma, bet darbo bus tikrai DAUG.
5. apie n/a perdaryma i f/i cia dar atskira kalba, pradzioje bent ta motora istatyk i vieta
6. yra aibe kitu, protingesniu alternatyvu, kuriu cia jau taip pat buvo pamineje kiti.
Parašytas: 02 Geg 2008, 23:04
Slamdog
nfsu_2.0 rašė:Dar vienas KosTminis pasiulims
Kadangi didelis svoris priekyje nepageidautinas sportiniams bolidams, tai R6 tipo variklis yra blogiausias is blogiausiu varijantu, be to priekiu varomai masinai toks motoras per galingas, nebent 4x4, kuri neatlaikys paprasciausiai.
Tai va, teisingiausia tikram sport bolidui motora montuoti uz vairuotojo, t.y. per viduri masinos ir sukti galinius ratus, svoris pasiskirsto 50/50 sumazeja inercija ir t.t. tada jau masina patampa dviviete. Galima pvz audi 4.2 motora su pavaru deze ir pusasiais panaudoti, ir turbinu prisikraut, jei yra noro. Dar padidint stabdzius gale ir pripjaustyt su flexu skyliu oro paemimui/isleidimui. Nuo ferario arba lambo daug nebesiskirtu toks aparats
Mano draugelis isigijo pontiaka su varikliu gale ir audi A8 3,6L

zada po truputi igyvendint toki projekta, o kas jam, pats kebulus taiso visa gyvenima.
Nesidomejau del tokiu bolidu registravimo.
Kosminiams projektams reikalingas, kosminis mastymas, kosmines babkes ir aisku kosmonautas kuris visa tai padarys, tai tiek pradziai protingieji kurmiai.
Nieko tu nesupranti, i prieki keleta helio balionu ir svorio disbalanso kaip nebuta

Parašytas: 02 Geg 2008, 23:15
ernix
calibra-kiek zinau pas tawe 8v turbo? tj kiek variklis kumeliu suka?
Parašytas: 02 Geg 2008, 23:17
calibra
buvo, dabar 16v turbo. Kur buvo, suko apie 170ag.
Beje, tema cia apie C30se...
Parašytas: 02 Geg 2008, 23:31
ernix
sry uz blewyzgas bet tiesiog idomu pasidare

Parašytas: 03 Geg 2008, 01:04
ROMANTISKAS
Skaitau ir stebiuosiu... is kur kaikurie istrauke kad galvoju varikli statyti skersai ir drayti is rwd i 4wd ar net fwd?... gal tai ir imanoma bet manau neverta veltui zaist... si projekta darysiu neskubedamas ir viska gerai apgalvojes.. zadu pirkti senatoriu su triju litru varikliu, graziai isardyti, ir issipjaut ko reikes, veliau viska kisti i calibros kebula... kai viskas bus suvirinta ir sutvirtinta laukia isrinkimas ir visko isdazymas bei padengimas antikorozine danga... veliau viska surenkame ir stai calibra su 3litrais po kapotu.. veliau neskubant ir pasitariant su ismintyngais zmonemis bus galima lysti i varikli.... tai tiek..
Parašytas: 03 Geg 2008, 02:28
Tornado
na planas kokis tai yra.. bet...