Puslapis 1 iš 1
oru varomi automobiliai
Parašytas: 30 Bal 2008, 11:02
nfsu_2.0
oru varomi automobiliai
http://green.yahoo.com/blog/ecogeek/66/ ... ction.html
http://www.youtube.com/watch?v=QmqpGZv0YT4
pamirskim performanca, nors

nebutinai, taupykim babkes, neremkim naftininku, neterskim atmosferos. Dizainas ir galia yra salyginiai ir kintantys dalykai, jei suprantat apie ka as kalbu, svarbiausia ideja.
Parašytas: 30 Bal 2008, 13:17
PoWILAAs
neblogos idejos

Parašytas: 30 Bal 2008, 17:18
Rprznt
aha, uzskaitau, jei didieji nafto gamintojai nenupirks sito projekto ir neuzdarys tolimesniu tyrinejimu tai uz 30 metu nusimato neblogas dalykelis.
Parašytas: 30 Bal 2008, 17:23
NightBoy
hmz, cia man visai smagu butu per anglu reporta paruost is sitos temos

Parašytas: 30 Bal 2008, 22:58
dosmaster
Ziurejau cia kazkieno gamybos dokumentikos laidu cikla "Future Car" Ten buvo ir apie situos aparatus kalbama...
Na o lietuviskame staripsnyje man idomiai pasirode sitas
o rezervams pasibaigus įsijungtų benzininis variklis, kuris suktų ratus bei tuo pat metu gamintų energijos, reikalingos vėl pripildyti oro bakus.
Nesupratau nx reikia naudoti kura oro suspaudimui... kazkaip nera logikos

Parašytas: 30 Bal 2008, 23:21
bad_brains
tai ora pust galima pvz stabdant

t.y. stabdyti siurblio pagalba puciant ora i rezervuarus.
Parašytas: 01 Geg 2008, 10:39
dosmaster
Sakau taip, del oro suspaudimo naudojant stabdymo jega, taciau tam naudoti kura??? Tikriausiai zurnalistas cia kazka ne taip isverte/suprato...
Parašytas: 02 Geg 2008, 22:29
nfsu_2.0
Rprznt rašė:aha, uzskaitau, jei didieji nafto gamintojai nenupirks sito projekto ir neuzdarys tolimesniu tyrinejimu tai uz 30 metu nusimato neblogas dalykelis.
bijau, kad tu teisus

O naftos dar yra ant ~50+ metu

kurios mums, kaip ir nereiktu, nebent gumai, plastmasei, tepalams ir asfaltui, dar sintetiniam pluostui t.y. treningams adidas, audimas

Kodel mokam tokias babkes uz nafta kurios dar yra salyginai daug?

Kazkas pastrojino visa pasauli ir deda skersa ant visu. O svariu ir pigiu technologiju jau yra daug, ju netgi buvo jau pries ~100 metu.
Kitas geras dalykas
http://en.wikipedia.org/wiki/EEstor jau israstas "akumas" 52kW/h tai reiskia galima nuvaziuoti 300-500 km su iprastine lengvaja masina, tik 152kg svorio ultrakondencatoriaus pakrovimas trunka 2-10min nes tai kondencatorius, o ne akumas. Elektros varikliu yra net po 150kW ~30kg nelabai skiriasi nuo iprastiniu, kas neleidzia isideti viena, du arba keturis, kuriems nereikia isvis pavaru, tik fiksuoto reduktoriaus. Ar norit dar benzo, kai galima su 150+kW bolidais vazinet pigiau, svariau, smagiau.

Parašytas: 02 Geg 2008, 22:47
nfsu_2.0
"o rezervams pasibaigus įsijungtų benzininis variklis, kuris suktų ratus bei tuo pat metu gamintų energijos, reikalingos vėl pripildyti oro bakus."
Cia nuraminti naftininkams, tipo viskas gerai ir toliau vaziuosim ant benzo
Deja, bet vaziuoti ant oro dar nereiskia, kad vaziuosi dykai. Tam, kad vaziuoti reikia energijos, kad ir kokios formos ji butu, laimei jos yra begalybe, tik reikia moketi ja isgauti. Stabdant, galima rekuperuoti energija, galima ant stogo veziotis didele saules baterija ~1kW/h kai sviecia saule, kuri suks kompresoriu. Na ir aisku reikalui esant ekonomiskas mazas dyzelinis agregatas kuris suks kompresoriu, maza to beveik visa jo ismetama siluma gali buti pamaudota prasmingai, galima pasildyti ora pries patenkant i pagrindini oro varikli, kas yra = 70 - 80% saliaros energijos bus sunaudota vaziavimui, o ne oro sildymui.