Puslapis 1 iš 1
Kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba?
Parašytas: 26 Bir 2005, 02:40
cOdH
Paaiškinkit jūs man, kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba? Kuo skiriasi važiavimas mašinoj su viena ir kita pakaba? Būčiau labai dėkingas.
Parašytas: 26 Bir 2005, 12:05
jimaz
nu tai su sportine tikrai stabiliau stovesi ant kelio, posukyje ir t.t. nu ir aisku komforto jau nebus

Parašytas: 26 Bir 2005, 12:11
cOdH
Kazka panasaus ir galvojau

o tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi

ar kaip?
Parašytas: 26 Bir 2005, 12:43
CalibriS
cOdH rašė:Kazka panasaus ir galvojau

o tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi

ar kaip?
na jusi visas dobes nes sprendzinos sportines yra gana kietesnes negu paprastos,todel automobilis ant kelio stovi stabiliai gali jei nori siek tiek pagerinti konforta priekines sprendzinas pasikeisti i ne sportines bet kiek domejausi neatlaiko sprendzinos kruvio luzta greit
tau rinktis ar keli stabilau buti ir duobes jausti ar vazuoti minkciau ir konforta geresni tureti
os sprendinas gali pasikeisti jei nori is vektros nuo 91m
Parašytas: 26 Bir 2005, 12:46
Doberman
cOdH rašė:Kazka panasaus ir galvojau

o tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi

ar kaip?
su uzpakaliu ar ne, bet pajusi

. Na akmeukus gal dar nelabai, tai priklauso nuo dydzio, bet duobutes ir kelio nelygumus tai tikrai. vienu zodziu ji yra kietesne ir stabilesne ant kelio uz yprasta pakaba
Parašytas: 26 Bir 2005, 14:45
cOdH
Na žinosiu

ačiū už informaciją

Parašytas: 27 Bir 2005, 14:52
calibra
Sportine pakaba pirmiausia duoda automobilio elgesio prognozuojamuma.
Tai reiskia, kad automobilis delto, kad maziau svyra posukiuose gali buti geriau valdomas slydimo metu.
Galbut kazkam pasirodys paradoksalu, taciau daznai su minkstesne pakaba galima netgi laimeti laiko iveikiant posuki (delto, kad automobilis svirdamas savo mase bei ishcentrine jega apkrauna isoriniu lanku vaziuojancius ratus kas padidina sukibima), taciau is cia isplaukia kiti niuansai - staigiai keiciant vaziavimo krypti, del minkstos pakabos svyruojantis automobilis gali apvirsti ar tapti nevaldomas su pasekmem - sumetymas, bordiurai, stogai, ir kt., kas geriausiu atveju reiskia prarasta laika, o blogiausiu atveju - finansinius nuostolius ar gyvybe.
Auksciau parasyta labai primityviai apie "sportine pakaba", nes ishsamesniam aprasymui reikia kalbeti ir apie kitus dalykus. Jei nori suzinoti issamiau, tai pasiskaityk apie gravitacijos centra, apie svyravimo asi, iscentrines jegas, kasteri, danga ir salygas, kuriai pakaba derinama, progresines ir regresines spyruokles, amortikus ir ju charakteristikas.
Del sportines pakabos niunsu galima daug diskutuoti, ir gincytis (pvz "Gerai tai ar blogai, kad su sportine pakaba stabdant automobilio `nosis` nepanyra vaziavimo kryptimi), taciau tai neturi prasmes tol, kol neaiskus pats pritaikymo tikslas, nes skirtingoms salygoms, naudojami skirtingi vaziuokles suderinimai.
Jei kalba eina tik apie vazinejima gatveje (apie ka speju ir klausia c0dH) su kietom spyruoklem (pvz su tikslu, kad suzemintas automobilis nekabintu arku), tai turi atsiminti, kad praktiniai niuansai yra sekantys - per kelis metus jei dar neishsibarshkejo, tai tikrai ishsibarshkes salonas, jei bus labai kietos spyruokles ir labai kieti amortikai, zemo profilio padangos (pvz 205/40/17), gali buti, kad nuo smugiu prades trukineti kebulas (nepamirsk, kad gyvenam Lietuvoje, kur gatves nera lygios kaip autobahnas, ir, patikek manimi, bent jau nuolatinio masruto duobiu zemelapi galesi pasakyti net nakti pazadintas is gilaus miego), pats vaziavimo komfortas bus mazesnis, jei spyruokles dar ir zeminancios (paprastai sportiskos sertifikuotos spyruokles buna iki -40mm, taciau yra atveju, kai zemina ir 60-80mm), tai atsiranda dar ir papildomos problemos del automobilio aukscio - servise negali uzvaziuoti ant pakelejo, ziema "greideriuoji" kiemus sutrumpejusia dugno gyvenimo saskaita, ramstai bamperiais bordiurus ir t.t....
Parašytas: 29 Bir 2005, 12:27
cOdH
aciu calibra uz issamu atsakyma, tikrai idomiai paskaitinejau

tai man pravers perkant calibra.

Parašytas: 29 Bir 2005, 18:26
haroldas888
jiooo dekui uz izsamia info,dejai tu cia man,skaudi tiesa

posukiai tikrai smagiau imasi,bet duobes visas jau pazystu,net tamsoje,nes laaabai skaudu buna kai jos neapvaziuoji ir tenka visu savo kunu sugerti smugi

Bet is kitos puses juk ne komfortui as masina perdarineju,o vidiniam malonumui.
Re: Kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba?
Parašytas: 28 Lie 2005, 19:40
neo
gryna tiesa..
ish manes chebra zhnegdavo kai ash jau budavau alaus ikales ir duodavau kam kitam vairuoti tai visalaika regdavau STABDYK arba APVAZIUOK, nes visus kelio neligumus mokejau mintinai ir dabar moku:)) , bet uzhsidejau padangas aukshtesnes tai nebetaip jaucias...
Zheminta vaziuokle gerai, bet kartais labaj vargina ypac jei reik daug maltis nelygiais keliais.
Parašytas: 29 Lie 2005, 12:06
Ramas
CalibriS rašė:cOdH rašė:Kazka panasaus ir galvojau

o tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi

ar kaip?
na jusi visas dobes nes sprendzinos sportines yra gana kietesnes negu paprastos,todel automobilis ant kelio stovi stabiliai gali jei nori siek tiek pagerinti konforta priekines sprendzinas pasikeisti i ne sportines bet kiek domejausi neatlaiko sprendzinos kruvio luzta greit
tau rinktis ar keli stabilau buti ir duobes jausti ar vazuoti minkciau ir konforta geresni tureti
os sprendinas gali pasikeisti jei nori is vektros nuo 91m
Cia kalbama apie priekines spyruokles? O galui ar tinka nuo Vektros?
Parašytas: 29 Lie 2005, 19:25
energizer
Galui tinka vektros spyruokles, esu dabar laikinai uzsidejes, bet nepatarciau detis tam kas megsta greiti,o manau cia visi megsta

Aisku labai malonu vaziuoti su vektros spyruoklem letai, bet vaziuojant 120 meto visa gala ir tampa nestabili posukiuose

Todel spreskit pagal save kaip vairuojat
