Puslapis 1 iš 3
arku twirtinimas
Parašytas: 19 Bal 2008, 21:29
ernix
tai va susimasciau del arku tvirtinimo budu, tai yra virinti, kniedinti ar klijuoti
Parašytas: 19 Bal 2008, 21:31
bad_brains
gali dar i apklausa iterpti punkta 'klijuoti'

Parašytas: 19 Bal 2008, 21:38
Mechanikas
lipdziau skyle (ne calibrai). Neturejau kempo, tai teko prikniedyt skarda. Buvo isikise i isore ir ,kalant per ta skarda, keleta kniedziu atsileido

+ valanda vargo ir spakliaus - jau metus laikosi, itrukimu nera. Bet rinkciaus virinimo buda, jei tureciau kempa.
Parašytas: 19 Bal 2008, 23:28
ernix
dar butu idomu jei pagrystumet sawo balsa. tarkim balsawot uz kniedinima ir papostinat kodel tai daryti yra geriau

Parašytas: 19 Bal 2008, 23:57
Renas
Jei pats sugebi ir ismanai si darba, kniediji. Jei turi pinigu, atiduodi meistram virinti. Garantija ir vieno ir kito nenuspejama.
p.s. kiek man teko matyti pervirintas arkas, pas visas siules islindo.
Parašytas: 20 Bal 2008, 00:06
ernix
pas mane arkos buvo virintos, islindo rudys tad nusipirkau naujas arkas ir emiau kniedint, kaip bus taip, masina gi ne uz 50-100 gabalu kad negalima butu bandyt.....o gal gausis ir viskas bus gerai
Parašytas: 20 Bal 2008, 02:04
KW>
uzspaudziau virinima, taciau nej tas nej tas man nepatinka,... su virinimu daug pisiaus, o kniedijimas isvis nerimtai man atrodo, virs kniedijimo nuo kebulo tampymosi skardos turi minimalios eigos kas padidina spakliaus susedima/trukima... o abieju variantu kajp renas sake laikotarpis nenuspejamas.... aisku norint ir mokant galima pasidaryt tikraj gerai kas ta rizika nutolina daug tolimesniam laikuj
Parašytas: 20 Bal 2008, 09:46
donatukass
ernix

apie tas zvakes gi rasei, kad neturi nei laiko, nei pinigu zvakes tikrinti arba keisti profilaktiskai, tai is kur radai laiko ir pinigu ekspermentuoti su arkom? juk arkos uzima DAUG daugiau laiko ir daugiau kainuoja..

gal visdelto zvakes pasikeisk, ramiau vaziuosi ir dar zinosi kad arkos nenukris vaziuojant per duobes..

Parašytas: 20 Bal 2008, 10:15
ernix
donatukass- kaip matau nemoki aiskiai skaityt ir suprast teksto turinio

rasiau kad kai uzlinks variklis nuo nepakankamo tapalo lygiao jy reiks keist o tam as neturiu laiko ir litu

varikli galima priziuret kad neuzlinktu o arku ne

islindo rudys ir viskas darai viska is naujo

o zwakes issisuku lb retai, uzstreikavo kuri persisukai visas ir toliau leki ramia galva

Parašytas: 20 Bal 2008, 19:59
calibra
balsuociau uz "klijuoti", bet nera tokio punkto, delto pasirinkau "virinti".
Kniedyjymas yra blogai.
Suvirinimas irgi nera gerai, kad suvirinimo vietoje buna labai auksta temperatura, bet kiti virina taskais ir iskart ta vieta apdirba antikorozinem medziagom - cinku, epoksidiniu glaistu/gruntu ir t.t.
Parašytas: 20 Bal 2008, 20:12
ernix
kodel kniedijimas yra blogai? pas mane buvo virinta taskais, patikek nk gero ir is to...kitoj pusej radau epoksidinio spakliaus ar kazko panasaus...taip pat tuo nusivyliau...todel ir bandau kniedyti db viska....
Parašytas: 20 Bal 2008, 20:16
calibra
p.s. pridejau tau punkta "klijuoti", bet jau prabalsaves uz "virinti"

Parašytas: 20 Bal 2008, 21:09
ramus
Virinimas ir teisingas apdirbimas po jo, manau duos teigiama rezultata + nezinau kiek esu teisus, bet manau, kad tvirtumas virinant is visu paminetu atveju geriausias
Parašytas: 20 Bal 2008, 21:28
calibra
troleibusu shonus anksciau virindavo, veliau kniedydavo, o dabar klijuoja stiklo klijais ir sako, kad laiko nelygintinai geriau uz kniedes.
Visu siuolaikiniu auto stiklai yra nesancioji kebulo konstrukcija ir yra klijuojama stiklo klijais - t.y. cia ne palyginimui su virinimu ar kniedijimu, bet iliustravimui, ant kiek tie klijai yra stiprus.
Parašytas: 20 Bal 2008, 21:49
ramus
Klijai siais laikais tikrai tvirti, bet klijuojant arka jie laikys tik tris puses, o ne keturias, na panasiai kaip, kad automobilio stikla iklijuotume tik virsu ir sonus, o apacios ne. Avarijos atveju tvirtumo jam aiskiai truktu. Taigi manyciau kad klijavimas ir kniedijimas labiau priimtini ekonominiais sumetimais - pakankamai pigu ir nesudetinga dirbti, ta prasme reikalingi tik minimalus gebejimai ir igudziai.
Parašytas: 20 Bal 2008, 21:57
ernix
na avarijos metu jej kliudytu arka manau ar ji klijuota butu ar virinta visvien kazka su ja reiktu daryti, vel gi kazkur esu girdejas kad amerikoje jau senokai niex auto nevirina o kniedija, db gal ir net klijuoja, o igudziu taip pat reikia ir kniedijant ir klijuojant, jej virint moki uzsivirinsi jej ne duodi tam kas moka.......
p.s dekui calibrai uz punkta "klijuoti"

Parašytas: 20 Bal 2008, 22:28
ramus
Nevystant toliau diskusijos pateiksiu toki klausima: tu kempa turi ? jei ne tai nemanau, kad i ji investuosi del arku, ne ka geriau ieskoti gero suvirintojo ir laukti eileje. O stai klijuoti ar kniedinti su palyginti nedideliais finansiniais idejimais gali pradeti vos ne ta pacia diena, kai sugalvosi tvarkyti arkas.
Parašytas: 20 Bal 2008, 22:30
calibra
ramus rašė:Klijai siais laikais tikrai tvirti, bet klijuojant arka jie laikys tik tris puses, o ne keturias, na panasiai kaip, kad automobilio stikla iklijuotume tik virsu ir sonus, o apacios ne. Avarijos atveju tvirtumo jam aiskiai truktu. Taigi manyciau kad klijavimas ir kniedijimas labiau priimtini ekonominiais sumetimais - pakankamai pigu ir nesudetinga dirbti, ta prasme reikalingi tik minimalus gebejimai ir igudziai.
Beje, ar neklystu manydamas, kad lyg ir calibros kapoto virshutine dalis su paciu kapoto remu yra suklijuotas? Jeigu taip, tai tada klausimas del tvirtumo nediskutuotinas, imho

Parašytas: 20 Bal 2008, 22:45
TANKYSTAS
man atrodo kad virinta ten
Parašytas: 20 Bal 2008, 22:54
ernix
man atrodo kad ten ir klijuota ir virinta taskais.......
kempo neturiu, turi draugas ir zadejo suvirint, bet kaip jau sakiau bandau kniedyt
Parašytas: 20 Bal 2008, 23:05
calibra
gal kas netingit nubegt paziuret? Nes as turiu pateisinama priezasti - mano caly uz xx km, tai neturiu galimybes. Jei kas turi salia namu, nueikit su zibintuveliu pasiziureti
Parašytas: 20 Bal 2008, 23:23
ernix
as tjp pat turiu kuo pasiteisinti, ant kapoto gruntas pilnai nesudziuves nenoriu liesti
Parašytas: 20 Bal 2008, 23:59
KW>
neatsimenu kajp calibroj bet daugeli masinu kapoto skarda ir remas yra klijujami
Moderatorius : stop doublequote'in!
(pataisyta)
Parašytas: 21 Bal 2008, 00:59
SpottAuto
kai mano abi cali tik keliais metrais zemiau manes tai nuejau ir paziurejau, kapotas su remu klijuotas.
O arkas as virinciau, o virinti siulyciau ko maziau stengiantis perkaitinti metala (paruosejas man darbe patare jei sau darant geriau net angliarukstes nenaudot

), o arkas jei ne ant virsaus dedi tai reiktu nedaugiau nei 1mm tikslumu uzdeti ir labai puikiai, be galima sakyti jokio metalo issimetimo jas butu galima privirinti, is vidines puses per sudurima net taskiuko nesigautu tik juostite be jokiu tasku

bet darbo tikrai daug butu, ir abejojiu kad kas tiek kaip sakant p... nebent pats darytum ir nepirma kart
p.s su klijuotu kartu suvirintu taskais kapotu dar nebuvau susidures

Parašytas: 21 Bal 2008, 10:00
calibra
Tai o kam virinti, kaitinti metala ir t.t., jeigu priklijavimas ne blogiau laiko?
+ jokio pagrindo metalo korozijai..
Kad klijai pakankamai gerai laiko irodo ir tai, kad kapoto skarda klijuota su jos remu...